25.časť

1.4K 53 1
                                    

Marek

Hneď po telefonáte s Terezou som sa postavil a išiel za ňou. Nemal som sa s ňou hádať hneď prvý deň nášho vzťahu. No čo už, čas už nevrátim ale môžem to aspoň opraviť.

Už som zaklopal na jej dvere. Otvorila mi jej mamka.

"Dobrý deň, prišiel som za Terezkou. Môžem ísť za ňou?" Milo som sa usmial.

"Och samozrejme Marek. Poď ďalej. Je hore v izbe, aspoň ju zobudíš."

Vyšiel som za ňou ani som neklopal a rovno vošiel. Fú dobre som urobil. Akurát sa prezliekala hrbtom ku mne. Čiže ma nevidela a mal som pekný výhľad na jej zadoček. Ach otočila sa po tričko a všimla si ma. Ale aj ja som si všimol jej kamarátky mhmmm.

"Marek si normálny?! Čo tu do pekla robíš?!" Snažila sa zakriť tričkom ale bol som rýchlejší a zobral som jej ho.

"No hádam sa predomnou nejdeš zakrívať láska." Roztočil som jej tričko nad mojou hlavou.

"Marek daj mi to." Joj niekto tu je nahnevaný.

"Och až keď ma privítaš pekným bozkom."

"Aby som ťa neprivítala kopancom medzi nohy!" Otočila sa mi chrbtom a išla ku skrini po druhé tričko. Mrška jedna. Rýchlo som k nej pribehol, vytrhol jej tričko z ruky, otočil si ju k sebe, chytil za boky a vysadol na písací stôl čo sa jej v izbe nachádzal.

"Niekto si tu zaslúži dve-tri na zadok všakže ?" Nadvihol som jedno obočie.

"Marek, Marek. Do očí sa mi pozeraj!" Nadvihla mi bradu aby som sa nekukal na jej kamarátky ale jej do očí. Aj tak mi to dlho nevydržalo.

"Och a jaže chceš pusu." Už začala vydierať.

"Samozrejme že chcem." A vrhol som sa na jej pery. Natisla sa na mňa tak, že by ste medzi nás nezmestili dať už ani pierko. Na chvíľku som sa odtiahoľ aby som si mohol dať dole tričko. Videl som na nej ako túži sa dotknúť mojej vypracovanej hrudi. Sám pre seba som sa uškrnul.

"Héj! Nesmej sa! Ty si sa pri pohľade na mňa tváril rovnako!" Buchla ma do hrude. No to má pravdu ale pri nej to je také rozkošné. Zas som sa vrátil k  jej perám. Vydvyhol som si ju na ruky a prešiel s ňou k posteli, na ktorú som ju následne položil. Lahol som si na ňu a začal som robiť to čo som už veľmi dlho chcel. Začal som sa maznať s jej prsiami. Začala vzdychať. Bozkami som prešiel až k jej vagíne. Tam ma zastavila.

"Marek dosť ja sa s tebou nevyspím."

"No ale navzájom sa môžme aspoň uspokojovať nie?" Pozrel som na ňu s nádejou v očiach.

"Marek vážne nie. Možno nabudúce."

"Tak fajn." Usmial som sa na ňu a pobozkal ju na čelo.

***

Tááák ľudia teraz možno  časti budú vychádzať pravidelnejšie pretože je teraz škola a veľa učenia pred uzatváraním známok. A ja uprednostňujem všetko len nie a nie školu. :D No čo aj tak tie hrozné priemeri už neopravím. No a týmto vás chcem poprosiť aby niekto kto má na vysvedčený horšie známky ako 1 a 2 nech mi napíše nech sa necítim sama úplné sprostá :D Ďakujem!!!









Poznáme sa?  Ja teba áno...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora