Tereza
Tú otázku som čakala. Bola som aj pripravená na odpoveď.
"Nie." Odtiahol sa odo mňa a dal nechápavý výraz.
"Čože prečo?"
"By som si srala do huby."
"Čo?" Stále nechápal.
"Povedala som že v 15 s nikým chodiť nechcem. Teda písala som ti to."
"To nemyslíš vážne?"
"No vieš chalani majú ego a dievčatá zas hrdosť." Cmukla som na neho. A pobozkala ho. Jemu to očividne nestačilo a jazykom mi vnikol do úst. Začala sa vojna medzi našimi jazykmi. Rukami mi šiel po chrbte až ku zadku, ktorý následne stlačil. Pff, aj ja chcem. Prišla som a tiež som mu stlačila zadok. Zasmial sa do bozku. No nech si nemyslí že mi ho bude stláčať iba on!
Keď nám došiel kyslík, na chvíľu sa odtiahol a chcel pokračovať. No ja som sa odtiahla.
"Na dnes by stačilo miláčik." Usmiala som sa. Odul spodnú peru a tváril sa urazene. Bože on je na zjedenie! Ťapla som ho po zadku. Viem som uchýlná, ale nemohla som odolať!!!
"Héj aj ja chcem." A tiež ma plasol.
"Dobre, dobre už dosť! Padaj idem sa prezliecť!" A vyhodila som ho. Akurát som si rozopla vrch plaviek keď ten debil nakukol. Rýchlo som sa zakryla.
"Ty debil padaj!"
"Tereza máme problém mne sa postavil!" Bum! Vybuchla som smiechom.
"Hold smola, choď na wc a taškami si to zakry. Ja idem zaplatiť tie plavky a beriem si aj čierne! A už padaj!" A išiel preč. Ja som sa prezliekla a išla zaplatiť. Už som vychádzala z obchodu keď on oproti vychádzal z pánskych toaliet.
"No čo už v pohode?" Začala som sa smiať.
"Hej!" Chcel sa tváriť vážne ale nevyšlo mu to. Smiali sme sa spolu asi 3 minúty v kuse ako debili. Potom prišiel ku mne zobral mi tašky dal si ich do ruky. Potom bol nejako podozrivo blízko, a rukou ktorú mal pri mne (nečakane) a dal mi ju do zadného vrecka na rifliach. Čo znamená že ma držal za riť. Nevadilo mi to a urobila som presne to isté čo on. A po nákupnom centre a po meste sme sa navzájom celý čas držali za zadok. Nie za ruky ako normálny ľudia.....
****
Omg?! 55 pozretí? SKORO som sa rozplakala moc ďakujem!!! ❤❤❤Táto časť trochu kratšia ale dúfam že sa páčila
YOU ARE READING
Poznáme sa? Ja teba áno...
Teen FictionPoznáte ten pocit, keď ste frajerom iba cez sociálne siete ? Myslím že ten pocit pozná viac ľudí. Ktorý problém je väčší, keď ste frajerom iba na sociálnych sieťach alebo aj v skutočnosti? upozornenie: v príbehu sa vyskytujú nadávky, sexuálne naráž...