~ THE END ~ Konečně spolu ~ THE END ~

4.9K 251 82
                                    

! VAROVÁNÍ !

V této části se vyskytuje detailně popsané hard yaoi (sexuální styk muže s mužem). Byli jste varováni.

~ Ze všeho nejdříve se vám chci omluvit, že jsem včera nestihla vydat novou část. Zato je tahle část ale extra dlouhá, tak si ji užijte :) To, že je takhle dlouhá, je možná taky tím, že je tahle část poslední. Ale nemusíte se bát, mám v plánu ještě další povídky na páry z Haikyuu, kde je jich strašně moc, takže ještě budu mít co dělat :D 

Chtěla bych vám všem MOC poděkovat za NESKUTEČNĚ VELKOU podporu, která mě poháněla k pokračování v psaní :') Myslím tím podporu v podobě počtu přečtení, poču hvězdiček a pravidelných komentářů :) Díky! Užijte si tuto část :) ~

Omámen rozkoší jsem si ani neuvědomil, že mi Kageyama stáhl kraťasy a následně je lhostejně odhodil na podlahu, jako kdyby vůbec nebyly potřebné k životu. No, v téhle situaci by se to nejspíš dalo říci. 

Odhalil se mu přímý výhled na mou erekci, která se nutně dožadovala jeho pozornosti. Cítil jsem, jak si mě prohlíží tím hladovým, nadrženým pohledem a trochu mi zrudly tváře. Pokusil jsem se dát nohy k sobě, jenže jsem mezi nimi měl Kageyamu. Pokusil jsem se trochu uklidnit, uvolnit a poddat se mu. 

Začal jsem být docela nedočkavý. Prahl jsem po jeho dotecích a po ukojení.

Potěšeně jsem se ušklíbl, když jsem sledoval to velmi zřetelné pnutí v jeho boxerkách. Bylo vidět, jak moc se mu to dráždění líbilo. 

,,Nadzvedni se." poručil jsem mu jednoduše a nahmatal lem jeho vyhrnutého trika. On se bez zbytečného tázání trochu nadzvedl a já mu jedním šikovným pohybem přetáhl přes hlavu triko, následně ho odhodil do míst, kde se museli nacházet i jeho vypůjčené kraťasy. Oblečení by tu momentálně jen překáželo. 

Opět jsem pocítil, jak se mi hrnulo ještě víc krve do dolní části těla a vytvářela tak téměř už nesnesitelný tlak, ale já se ještě chtěl chvíli ovládat. I když výhled na to téměř odhalené, drobné, chvějící se tělo pode mnou, s narůžovělými tvářemi, zrychleným dechem, vzrušeným nádobíčkem ve spodním prádlem a toužící po mně. Měl jsem co dělat, abych ho hned teď tvrdě neojel, ale chtěl jsem, abychom si naše poprvé užili oba.

Oddaně jsem Kageyamu sledoval, jak si mě spokojeně prohlížel a povšiml jsem si toho stále rostoucího chtíče v jeho očích. Taky už jsem byl na své hranici, kterou ještě dokážu zvládat, a znervózňovalo mě to jeho zírání. 

,,S-svlíkni se taky... cítím se trapně..." špitl jsem naléhavě a nepohodlně se zavrtěl. Byl jsem už vážně nedočkavý a opadla ze mě většina strachu. Nevěděl jsem jistě, jak to mezi muži funguje, ale měl jsem v Kageyamu stoprocentní důvěru. 

On se nenechal pobízet dvakrát. Přetáhl si tričko přes hlavu a mně se tak naskytl pohled na jeho krásnou hruď a jemně vyrýsované břišní svaly. Byl to moc, ale moc hezký pohled. Když si stáhl i kraťasy a odhodil je stranou, hlasitě jsem polkl. Už jenom podle velikosti boule v jeho boxerkách jsem věděl, že to nic malého nebude. 

Všiml jsem Hinaty zaujatého pohledu a na tváři se mi mihl náznak nebezpečně vyhlížejícího úsměvu. Už jsem nechtěl napínat ani jeho, ani mě. Naše těla se dožadovala nutného uvolnění. 

Dlaní jsem přejel po napnuté lásce jeho boxerek a v pomalém tempu jsem ho přes něj začal dráždit. Hinata se propnul v zádech, křečovitě sevřel oční víčka a z úst se mu vyloudil táhlý sten. 

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Dec 08, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Jenom můj [YAOI]Kde žijí příběhy. Začni objevovat