Ahojte toto je môj príbeh. Volám sa Patrícia Germúdová , pochádzam z New Yorku a mám 17 rokov. Mám staršieho brata , ktorý je o rok starší a volá sa Marko. Veľmi ho mám rada , pretože vždy je pri mne v dobrom aj v zlom. Moji rodičia pracujú ako právnici , tak nie sú často doma. Buď sú na týždňovke alebo sú niekde odcestovaní. Od mojích 12 rokoch sa o náas nestarajú a kompenzuju to tým , že nám dajú peniaze a hneď aj oddídu. Mám najlepšiu kamarátku Kiku a priateľa Lea s , ktorým som za 5 dní jeden krásny rok.
Zobudila som sa na hrozný hluk zdola. Určite tam majú chalani žúrku , ktorú zorganizoval Marko aj s jeho partiu. Zišla som teda po schodoch dole a šla sa omrknúť čo sa tam deje. Ako som kráčala po schodoch , zbadala som prázdne flaše od alkoholu , ktoré sa válali po zemi. Všimla som si svoho brata ako sa olizuje z neakou zmachlenou pipkou. Vedela som o svojom bratovi , že je sukničkár , ale neriešila som to. Je predsa dospelý môže si robiť čo chce. Erik a ďaľši hrali flašu. Prišla som k ním a začala hrať s nimi. Zrazu to padlo na mňa a nejaký chalan sa spýtal.
,,Pravda alebo odvaha?"
,,Odvaha."
,,Daj jazýčkovú tuto nášmu Erikovi."
Súhlasila som veď je to len hra. Zdvihla som sa zo zeme a šla som najprv z jednu nohu a potom z druhú. Smojou nešikovnosťou som zakopla o prázdu fľašu a spadla som na zem. Začala som sa smiať a ostatní sa pripoji tiež ku mne. Keď som sa predstala smiať , zdvihla som sa zo zeme potom som sa zohla do drepu a dala jazýčkovú Erikovi. Ako som vstávala z pod drepu tam ma Erik buchol po zadku. Otočila som sa naňho a zabíjala som ho zo svojím pohladom. To by nebol náš Erik keby nejaké dievča nebachne po zadku. Sadla som si na miesto , hrali a pili sme . Asi hodinku kým všetci nešli domov. Ostali tu len Maťo , Erik , Simon , Mišo a samozrejme aj Marko. Ja a Marko sme sa zvalili na gauč a zaspali ako bábätká. A samozrejme sa knám podstivo pridali aj chalani , ktorý sa uložili na zem. Majú rozum ako malý škôlkari.
,,Strašne ma bolí hlava," stonala som hneď ako som otvorila svoje oči.
Hore boli už aj chalani , ale tí vyzerali v pohode a to , že večer moc pili. Predsa sú zvyknutý , chodia po večeroch na zábavy do klubov a preťiahnu niekoľko báb.
,,No sestrička , nemala si toľko piť," podpichol ma Marko.
,, A ty si nemal , zorganizovať párty , inak by som bola v poriadku a triezva," vyštekla som naňho.
Hneď ako som to dopovedala zobral si ma do objatia.
,,Keby vás človek nepoznal , mysleli by sme si , že ste frajeri," povedal Mišo a začali sa všetci štyria smiať až sa chytali za bruchá.
Hádzali sme po nich vražedné pohladi , ale aj tak to nepomohla a neprestali zo smiechom.
Nakoniec sme sa začali smiať aj mi dvaja. Nás obrovský smiech prerušil zvonček. Marko šiel otvoriť a bola to moja kamarátka Kika. Zdvihla som sa teda z gauča a silno a pevne som ju objala. Pozdravila som chlapcov a ťahala som ju hore na poschodí do mojej izby. Rozprávali sme sa , pozerali filmy až sme nakoniec zaspali.
Kike zazvonil mobil a musela rýchlo uťekať domov. Odprvadila som ju až dolu tam si obula svoje biele adidasy a šla. Zbuchla som dvere a šla si niečo zobrať pod zub. V kuchyni sedel Marko a jedol lievance s džemom. Prisadla som si oproti nemu a pozerala sa naňho.
,,Prečo na ňa pozeráš hodnú chvíľku?" ozval sa do ticha.
,,Len tak , pripadal si mi komicky ako ješ tie lievance."
Marko vybuchol do obrovského smiechu a ja hneď za ním.
Keď sa už prestal rehotať tak sa ma spýtal.
,,Nepojdeš dnes s nami do klubu?"
,,Nie , pôjdem k Leovi dlho som s ním nebola."
,,Prečo mi to robíš?" ,,Veď predsa vieš ako ho nenávidim."
,,To je už tvoj problém , zlatko."
Poslala som mu vzdušnú pusu a odišla som z kuchyne. Šla som sa osprchovať po včerajšku a obliecť čisté veci.
Vošla som do kúpeľne , otvorila dvere na sprchovom kúte, zapla vodu. Vyzliekla som si obliečenie a vošla dnu. Padali na mňa teplučké kvapky. Naniesla som na seba šampón , ktorý som si roztrela po celom tele. Opláchla som si ho a vypla vodu. Otvorila som sprchový kút a dočiahla som si osušku do ktorej som sa zabalila. S osuškou , ktorou som bola zabalená som kráčala do izby pred skriňu. Zo skriny som si vyťiahla čierne roztrhané rifle, biele tričko a nike čiernu mikinu. Namaľovala som sa a šľa som dole. Pozdravila som brata a zabuchla som dvere tak nemohol ani rýchlo reagovať , pretože by som to nepočula.
Pohľad Marka
Išla za tým svojím debilom. Jak ho ja nenávidim. Zachvílu ju možno odkopne a ja sa sním kvôli nej pobijem. Mám ju viac rád než by som mal a to ma na tom najviac zabíja.
Ahojte tak toto bude môj druhý príbeh. Prosím dajte tomuto príbehu šancu. A prepáčťe mi , že je prvá časť taká krátka a aj za gramatické chybi. Teším sa na vaš podporu a keď sa vám tento príbeh nepáči prosím vás napíšte mi to do komentáru alebo ako správu.
YOU ARE READING
I Love My Sister
RomanceJe to láska alebo ich osud? Súrodenecká láska z ktorej vznikne skutočna láska. Ako to celé dopadne? Dozvieš sa keď si to prečítaš.