Pohľad Marka:
Po tom všetkom čo sa stalo dnes sme šli spať. Obidvaja do vlastných izieb po dlhom lúčení. Asi to bolo lepšie v kľude sme si mohli utriediť myšlienky. Po zalahnutí do postele som zaspal ako drevo. Fakt neviem čo ma tak strašne unavilo.
Vystrašene som otvoril oči. Fu! Bol to iba zlý sen. Nič viac. Rozhodol som sa zistiť či včerajšok je realita alebo moja bujná fantázia.
Konečne som sa vytrepal s tej mäkkučkej a teplučkej postieľky. Hovorím ako malé dieťa. Nad tým som sa musel zasmiať. Ach, bude mi chýbať. Podišiel som ku skriny , ktorú som mal len pár krokov od postele. Otvoril som ju a chvíľu som rozmýšľal čo si oblečiem. Rozmýšľal som nad tým toľko až ma to prestalo baviť. Vybral som z nej biele tričko s nápisom FUCK YOU a čierne tepláky. Z hornej police som vyťiahol biele topánky značky AIR FORCE.
Všetko som si na seba obliekol. Z vešiaku som zobral ešťe čiernu koženú bundu. Otvoril som dvere s tým , že všetko zistím. Ale to som ešťe netušil , že čo ma bude čakať dole.
Na chodbe som zacítil príjemnú vônu z dola. Vybral som sa schodami dole , ktoré som bral po dvoch.
Keď som bol už dole zbadal som príjemné prekvapenie. Za stolom sedela Paťa a jedla lievance. Hneď mi zaškvrkalo v bruchu.
,,Dobré ráno krásavica," povedal som a Paťa sa hneď začervenala. Je tak zlatá keď sa červená.
,,Dobré ," odzdravila. Zdvihla sa zo stoličky a podišla ku mne. Dala mi pusu. Sám pre seba som sa usmial. Ešťe včera som sa jej opýtal či by somnou nechodila. Ona súhlasila a od včerajšku sme pár. Chceme všetkým povedať , že sme spolu ale nemôžme. V tejto chvíli sme porušili všetky pravidlá.
,,Paťa. ak. nechceš. aby. som. ťa. preťiahol. na. kuchynskej. linke. tak. neprovokuj," hovoril som pomedzi bozky. Nič nato nepovedala. Iba sa odo mňa odťiahla a sadla si späť na stoličku.
Tiež som si k nej sadol a začal som jesť. Tie lievance vyzerali dobre ,ale vynikajúco chutili.
Keď som dojedol , zdvihol som sa zo stola. Zobral som tanier a dal ho do drezu.
,,Chutili?" spýtala sa Paťa.
,,Boli vynikajúce také som ešťe nikdy nejedol."
,,Bodaj by neboli keď tam je moja tajná ingrediencia," povedala tak sladko ako nikdy pred tým.
,,Aká?" priťiahol som si ju k sebe. To dievča ma z nejakého dvôvodu učarovalo a ani o tom nevedelo. Veľmi ju milujem len si musíme preskákať prekažkami , ktoré budeme mať v ceste. Je to dievša mojích snov.
,,Láska ," povedala a ja som ju nežne a vášnivo pobozkal. Potom som ju zobral za ruku a prešiel som s ňou na chodbičku.
Tam sme sa obaja obliekli. Počkal som na ňu kým sa obuje. Pred odchodom som jej dal poslednú pusu. Teraz sa ideme hrať na brata a sestru. Sadli sme si do auta a ja som naštartoval a vyrazili sme. Celú cestu smeboli obidvaja ticho.
Keď som už parkoval zbadal som chalanov. Auto som zaparkoval na parkovisko potom som vystúpil von a zamieril som si to rovno k ním. Pozdravil som ich.
,,Čawte , chalani."
,,Ahoj," pozdravili všetci naraz. Paťa sa mi zaťiaľ niekam vyparila. Určiťe šla za Veroniku, Ninu alebo Kristínu. No proste za svoju BFF , pretože som zabudol jej meno.
,,Počúvajte chalani už dlho sme neboli v nejakom klube ," začal Simon ,,tak ma napadlo , že dnes okolo 8 by sme mohli vyraziť."
,,Dobrý nápad , tak teda večer."
S mojou poslednou odpoveďou sme si posadali do naších zadných lavíc kde som sedel aj s Mišom. Hneď ako sme si posadali zazvonilo na prvú hodinu. Fúha! Toto bude utrpenie. Máme fyziku a Bacharovú. Tá od prvého ročníku na mne sedí a dáva mi to jasne najavo. Boh vie čo som jej spravil. Určite za to , že som strašne sexy. Proste mám titul BAD BOY. Ale už som sa zmenil kvôli jednej osobe. Nech po mne zdedí titul Bad Boy-a Mišo. Tomu to prajem.
Moje hodiny v skratke. Prvá dostal som za päť. Už som si za tie roky zvykol. Na druhej som jednému najebal , lebo si otváral hubu na moju adresu. A to nemám rád. Tretiu som strávil v riaditeľni a musel som počúvať všelijaké hovadiny , ktoré sa týkajú školského poriadku a ostatné hodiny boli nudné jak náš triedny šprt keď sa snaží o vtip a nikdy sa mu nedarí.
S chalanmi sme sa rozlúčili a povedali sme si meno klubu do ktorého dnes pôjdeme a kedy sa stretneme.
Vyšiel som von zo školy a namieril som si to rovno k môjmu čiernemu BMW-čku pri ktorom už stála Paťa.
Pozdravili sme sa a nasadali do auta. Vyštartoval som a ponáhľal sa domov , pretože mi niečo strašne moc chýba.
,,Aký si mal dnes deň?" Spýtala sa Paťa keď som už parkoval.
,,Pravdu? Nestál za nič. A ty?"
,,O dosť lepšie ako ty," zaškerila sa a vyplazila mi jazyk.
Keď sme už boli v dome tak som si ju priťiahol k sebe a nikdy som ju nechcel pustiť. Ona dáva význam môjmu životu.
,,Počuj s chalanmi ideme večer do klubu. Nešla by si s nami?"
,,Nepôjdem mám prácu."
,,Hej," zasmial som sa ,, a akú ?"
,, Projekt o Amerike."
Paťa nám spravila jesť. Keď sme dojedli šli sme pozerať nejaký film , ktorý trval aspoň dve hodiny. Potom sme si pozerali do očí. Má ich fakt nádherné. A neviem ako ,ale obidvaja sme spali v našich svetoch gumových medvedíkoch alebo vo svete jednorožcoch.
Zobudil som sa skôr než Paťa. Držal som ju v mojom objatí. Spokoje si odfukovala. Popravde ani mne sa ešte nechcelo vstávať. Pomaly som sa načiahol ku stolíku , aby som zistil koľko je hodín. Bolo sedem. Teraz je čas naozaj vstávať aby som nezmeškal. Opatrne som sa vynoril z postele. Paťa sa iba pomrvila a odfukovala si ďalej.
Napísal som jej na malý papier :
Išiel som do klubu. Prídem čo najskôr. Ľúbim ťa.😘Zastavil som sa ešte v kuchyne kde som sa napil a niečo si zobol. Nech nepôjdem na výplach žalúdku. Mal som ešte tridsať minút tak som sa rozhodol ísť pešo. Ten klub som nemal ďaleko a keďže budeme moc napití nehcem nabúrať niekde do stromu alebo by som skočil aj z autom z mostu. To fakt neviem.
Pohľad Paťi :
Celý deň bol v pohode. Za ten čas čo som strávila v škole som podostávala veľa dobrých známok a pochvalu. Nemyslite si , že som nejaká šprtka. To zas nie. Cez prestávku som sa rozprávala s mojou najlepšou kamarátkou Kristínou.
Potom ako sa celé vyučovanie skončilo som šla čakať Marka pri jeho auto. Chvíľu sme sa rozprávali. Ako sme boli doma spravila som nám jesť , pozreli sme si nejaký film a keď skončil pozerali sme si navzájom do očí. Z jeho oči sršali plameňe iskričiek. A potom sme nejako zaspali. Zaspavala som s milovanou osobou vedľa seba.
Ahojte. Tak a je tu ďalšia časť. Budem vám vďačná za každý komentár, vote a samozrejme aj kritiku lebo tá patrí k tomu.
Na dnes sa s vami lúčim časťou.😃😄
CZYTASZ
I Love My Sister
RomansJe to láska alebo ich osud? Súrodenecká láska z ktorej vznikne skutočna láska. Ako to celé dopadne? Dozvieš sa keď si to prečítaš.