14.časť

1.6K 56 2
                                    

Pohľad Marka:

Chytil som ju za zadok, aby si mohla obmotať nohu okolo môjho pásu. A tak sa aj stalo.

O pár sekúnd ako si obmotala svoje dlhé nôžky okolo môjho pásu som s ňou mieril hore do jej izby. Prešiel som teda hore, otvoril som dvere a zhodil som ju na posteľ. Ja som sa z nej postavil, aby som mohol zatvoriť dvere. Zamrnčala, ale to som neriešil.
Onedlho už som bol znovu pri nej a bozkával ju všade. Pomaly sme sa navzájom začali vyzliekať. Táto noc bude najkrajšia čo som kedy zažil, odkedy som s ňou. O pár minút sme boli obidvaja v spodnom prádle a ja som si vtedy spomenul, že v nohaviciach nosím ochranu keby niečo.
Za Paťinou hlavou som nahmatal svoje sivé nohavice a vybral z vrecka jeden balíček. Nachvíľu som sa odtiahol a zo zubami som otvoril to malé vrecúško. Paťa mi ho vytrhla z rúk a nasadila na moju pýchu. Odvážne dievča. Lenže ešte nezažila čo dokážem, nie jedno dievča sa nevedelo po ránu postaviť z postele. A tak sme sa začali hrať hru s názvom "mačka a myš".

Keď sme sa spoločne urobili sme chvíľu blbli. Dvaja nahý ľudia sa bijú s vankúšmi. Úplní blázni. Zaujímavé, že?

Keď sme boli úplne unavení tak sme zalahli ako šesť ročné deti na kolotočoch. Prikril som nás s paplónom a Paťu som objal okolo bokov. Na srdci som mal ešte jednu vec.

,,Milujem ťa, láska," povedal som a dal jej pusu do vlasov.

,,Aj ja teba, najviac na svete," povedala strašne unavením hlasom. Ani sa jej nečudujem dnes mala veľmi náročný deň. Som zvedavý ako sa zajtra postaví, lebo moc jemný som nebol.

S príjemným pocitom v srdci som zavrel viečka a pomaly sa nechal unášať snami o jednorožcoch. Ale, čo to tu trepem tvrdo som zaspal.

Šklblo má, pretože som započul ako sa zabuchli vchodové dvere. Hneď ako som otvoril oči som si uvedomil, že sú to rodičia, ktorý sa vrátili ani neviem odkiaľ. Rýchlo som vyskočil na rovné nohy a začal si hľadať svoje oblečenie a popri tom som išiel zobudiť Paťu.

,, Láska, vstávaj rodičia doma," zapriadol som jej do uška. Vyvalila oči a pozrela sa na mňa ako na vraha. Po pár minútach jej prišli moje slová a tiež vyskočila z postele a začala si obliekať svoje veci, pretože už niekto kráčal hore schodmi. Tak rýchlo ako sme sa obliekli sme upratali vankúše a poplón a sadli si na posteľ, akože sa rozprávame.

,,Čo tu robíte deti?" otvorila dvere a hneď sa nás aj spýtala.

,,Nič, čo by sme mali robiť?" odpovedala a hneď sa aj spýtala Paťa.

,,Keď nič nerobíte, môžte sa ísť na raňajkovať," povedala a zavrela za sebou dvere. Fu! Tak to bol ofus,dobre, že sa v tom ďalej rýpať nebude.

Paťa:

Tak toto bola najkrajšia noc, akú som kedy zažila, nebyť rodičov ešte by sme mohli kľudne oddychovať v teplej postieľke. To sme mali fakt na malé. Čo by povedali keby nás vidia v jednej posteli a ešte k tomu nahých? Škoda, že musíme tajiť náš vzťah. No nič. Postavili sme sa z postele a šli dole jesť, keď už nám pripravili teda tie raňajky.

Ahojte! Táto časť mala výjsť minulý týždeň , lenže som mala časový sklz. Ospravedlňujem sa vám. Tak čo hovoríte na túto časť? Mám s príbehom pokračovať? Úprimne názory si prosím.

I Love My SisterWhere stories live. Discover now