5.časť

2K 70 0
                                    

Keď prišla Kika , otvorila som jej dvere. Zvýtali sme sa spolu.

,,Dáš si niečo?" spýtala som sa jej.

,,Ak mi mi to niečo dáš tak áno," povedala pobavene a zasmiala sa.

,,Ako si želáš."

Šla som do kuchyne. Zo skrinky som vyťiahla dva poháre. Zo stola som vzala načatú kofolu , ktorú otvoril Marko. Otvorila som ju a naliala do oboch pohárov. Kika sa zaťial usadila v mojej izbe. Vždy keď príde správa sa ako doma. Vlastne som vďačná , že mám fajnovú a skvelú kamarátku ako je ona. Na nič sa nehrá tak ako ja a sme si veémi podobné. Človek , ktorý by nás nepoznal , povedal by , že sme sestry.

Zobrala som poháre do rúk a šla s nimi na poschodie. Ako som otvorila izbu , všimla som si , že sa Kika usmieva ako slniečko na hnoji. Položila som poháre na stôl a prisadla si na svoju posteľ.

,,Čo sa deje?" spýtala som sa zo záujmom a na tvári sa mi zjavil tiež pohodlný úsmev.

,,Ale písal mi Dominik , večer sa chce so mnou stretnúť."

,,Ty máš frajera a ja o tom akože neviem?" spýtala som sa jej prekvapivo.

,,No... nachvílu sa zakoktala... ,, Nie je to frajer iba sa mi páči ale pochybujem , že ja sa mu páčim."

O Dominikovi a o Leovi sme sa rozprávali  aspoň dve hodiny. Tá ťažoba , ktorú som cítila zo mňa opadla. Možno som sa chcela iba porozprávať a poplakať si. Pochopila som , že  Leo nie je moja pravá životná láska , tá je niekde vonku a ja čakám kým príde do môjho života. Mama mi v takých veciach , hovorievala keď som bola menšia. Mám počúvať svoje srdce a ísť si za tým čo chcem a za tým čo chcem v živote ešte dokázať. Zrazu Kike zazvonil mobil a tým ma vyrušila z môjho premýšlania. Niečo splietala , že príde asi jej volali rodičia.

,,Musím odísť , naši ma zháňaju."

,,Jasné choď nech nemáš kvôli mne problémi."

,,Ahoj zajtra sa uvidíme."

,,Ahoj," odzdravila som tiež a zavrela som dvere.

Z vačku som vyťiahla mobil a pozrela som či nemám zmeškaný hovor alebo SMS-ku. Ale zas tam nič nebolo. Mala som o Marka strach , nevedela som kde je alebo či je vôbec v poriadku. Vždy sa ozval , keď niekde je alebo bol. Ale teraz nič. Vôbec nič. Je síce dospelý ale ozvať by sa mohol. Skúsila som mu volať ešťe viac krát , ale zase márne pokusy. V poslednom hovore sa mi ozvalo:

,,Toto čislo je momentálne nedostupné , zavolajťe prosím neskôr."

Povedala pani v telefóne a mne tak  zhasla posledná nádej , ktorú som mala.

***Pohľad Marka***

Stále som bol v bare. Pil som whisky , nicolaus vodku a tvrdší alkohol. Ako som šiel na záchody vypusťiť tekutinu stretol som dievča. Mala bloňdavé vlasy , sivo zelené oči , zobral som ju za ruku a poťiahol na chlapské záchody.  Asi už vedela čo s ňou chcem robiť tak sa na nič nepýtala. Povedal som jej aby tu zostala a nikde sa ani nepohla. Súhlasila. Keď som už bol hotový otvoril som dvere , poťiahol  som neznámu blondínku dnu. Začal som ju bozkávať. Bozky mi opätovala. Strhol som s nej tričko. Ona na nič nečakala a spravila to isté čo ja pred chvílu. V tom momente sme tam stáli obaja v spodnom prádle. Dali sme si navzájom spodné prádlo dole. Najpr ma tá blondínka vyfajčila a ja som ju potom vylízal. Potom som do nej vošiel , dnu mojím nemalým kamarátom. Páčilo sa jej to dokonca aj mne aspoň som nemyslel na to čo som dnes počul. Po chvíli som ho vyťiahol a urobil som sa jej na tvár. Zadýchaný sme tam stáli bez pohnutia. Obliekli sme sa a vyšli sme zo záchodov. Vypýtal som si účet a zaplatil ho. Bolo mi jedno koľko stál. Chcel som sa pozrieť koľko je hodín , ale zistil som , že môj mobil je vybitý. Hralo mi to do kariet , pretože som sa nikomu nemusel ozvať a ani som tak skoro neplánoval.

I Love My SisterWhere stories live. Discover now