15.časť

1.5K 48 4
                                    

Marko:

Prešiel mesiac od kedy je náš vzťah kompikovaný. Po najkrajšej noci v mojom živote som sa dozvedel, že čakám dieťa s nejakou pipkou, s ktorou som sa vyspal na diskotéke, pred niekoľkými mesiacmi. Akokoľvek som sa to snažil dať všetko do starých koľají nešlo to. Snažil som sa ako som vedel, ale aj tá posledná nádej časom vyprchá a nezostane vám vôbec nič.

V ten deň keď som sa dozvedel, že budem otcom bola to tá najhoršia chvíľka, pretože sa to dozvedela Paťa. Svet sa mi pomaly rúca a ja neviem ako ďalej. Každý ten jeden deň čo Paťa vedela, že budem otcom som sa snažil všetko vysvetliť. Po nociach som nespával rozmýšľal som nad zmyslom môjho života. Moje šťastie je len ONA. V živote som sa tak bezcenný a nepotrebný necítil ako teraz.

ONA každý deň plače. ONA už mesiac nevychádza von z izby. ONA si ma nechce pripustiť k telu. ONA je tá s ktorou chcem byť. ONA je ta ktorá neje, nepije a za to všetko môžem len a len ja. Zničil som všetko na čom mi v živote záležalo. Bez nej som nikto.

Pravé sedím vo svojej izbe a pozerám sa na biely strop.Nič nerobím, ako by som aj mohol keď vedľa je osoba na ktorej mi strašne záleží.

Patrícia:
Jedna chvíľa a jeden moment môže všetko zničiť. Tak sa aj stalo. Môže byť niekto najšťastnejší na svete keď je s milovanou osobou a o pár hodín to môže zničiť nejaká namaľovaná škrata? Mohlo sa toto všetko stať nám? Možno to bola skúška, že mi dvaja spolu nemôžme byť. A keď to nebola skúška čo to bolo nejaké znamenie alebo...
Ale prečo? Otázky sa valia, ale ani na jednu nedostávam odpoveď. Práve teraz sa chcem postaviť z postele ísť za ním a povedať mu, že všetko je v pohode, ale niečo v mojom vnútri mi našepkáva, že to nie je dobrý nápad. Aj keď ho strašne milujem, nedokážem prijať, že bude mať dieťa s inou ženou.

Slza premenená v kvapku krvi mi steká po líci. Cítim úzkosť, bolesť, ľútosť a smútok.

Keby všetko bolo také jednoduché. Človek by mal všetko o čo si za žiada. Chýba mi každý jeden dotyk od neho.

Práve rozmýšlam ako všetko vyriešiť. Kamarátkam a kamarátom už mesiac neodpisujem. Chodia mi správy typu: ,,Stalo sa vám niečo s Mišom?" alebo ,,Si v nemocnici? Prosím odpíš, bojíme sa o teba."

Dnes je dvanásteho júla. Dnes by mali prísť rodičia zo služobnej cesty. Treba sa konečne schopiť, aby všetko bolo tak ako za starých čias.

Postavím sa z postele a zamierim si to rovno do mojej kúpeľne. Cestou si zoberiem čisté veci zo skrine a suchú osušku.

Zavriem od kúpeľne dvere. Otvorím si sprchu a nastavím si teplú vodu. Vyzlečiem si všetky veci a hodím ich do práceho koša. Potom už len vstúpim do sprchové ho kúta a už len cítim teplé kvapky na mojej kožy.

Marko:

Až teraz si uvedonujem, že od kedy sa narodila bola celý môj život. Nechcem si ani pomyslieť na to, že keď ma opustí budem...

Večer by mali prísť rodičia a to bude prvý krát čo budeme všetci sedieť za jedným stolom. Nenávidím sa za to všetko. Bodaj by som bol radčej mrtvy ako teraz tu s výčitkami.

Už to takto ďalej nevydržím pôjdem za ňou alebo iba pred jej dvere a poviem jej všetko aj keby to počuť nechcela.

Pozbieral som sa z postele a šiel som teda iba pred jej dvere. Nadýchol som sa a vydýchol a spustil som slová, ktoré som potreboval povedať.


,,Ahoj, viem, že si toto asi nevypočuješ, ale už dlho ti to chcem povedať. Vtedy keď si sa narodila som vedel, že ty budeš tá, ktorá doplní môj život a ja sa po neuveriťeľnom čase do teba zamilujem. Tak sa aj stalo. Od tej doby keď si začala chodiť s Leom  som bol nahnevaný na celý svet. Začal som preťahovať všetko čo malo sukňu. Lenže po roku ste sa rozišlia ja som ti vyznal city. A vtedy keď som ti povedal, že ťa milujem som odišiel. Išiel som sám do nového baru, ktroý vtedy otvárali. Tam som sa spil pod obraz boží a zobral som nejakú babu na záchody. Nemal som pri sebe ochranu a ona mi povedala, že berie tabletky. Nevedel som, že to takto skončí. Potom si to bola práve ty. Ty čo nám dala šancu byť spolu. Keď sme sa dali dokopy nechcel som žiadne iné dievča. Teba bz som nikdz nepodviedol, pretože si bola pre mňa ako Anjel, ktorý spadol z neba. A ja som ya jednu chvílu všetko pekné medzi nami pokazil. Dievča, ktoré milujem na život a na smrť. Dievča ya, ktoré bz som skočil do ohňa ma nenávidí. Máš pravdu nenávidím sa aj ja. Nenávidim sa. Nenávidim. Ty si môj celý život bez trba som nikým. Milujem ťa! Vždy ťa budem chrániť. Všetko čo som chcel som ti povedal," dopovedal som a odišiel som von na vzduch.

Patrícia:

On ma ľúbi celý život a ja si to všimnem až po šestnástich rokoch? Počas jeho hovorenia sa mi spustili slzy. Už viem, že všetko myslel úprimne. Keby som si to všimla skôr, nie až vtedy keď mi to povedal, nemusel by byť tento mesiac taký hrozný.

Moje srdce patrí iba jemu a ja spravím všetko, aby sa to medzi nami urovnalo. Abz to bolo ako predtým.


Ahojte prepáčťe, že táto časť je veľmi, vešmi neskoro. Bola škola a ja som si chcela poopravovať známky, preto som nemala toľko času na vás. Ospravedlňujem sa vám za to. Ale teraz vám prinášam časť, ktorá je veľmi napínava. A chcem vedieť či tento príbeh mám písať alebo ho mám zrušiť. Tak to je na dnes odomňa asi všetko. Pekné prázdniny vám prajem.

I Love My SisterOù les histoires vivent. Découvrez maintenant