MARKO:
Cestujeme už dobré tri hodiny, pretože chata je až na druhej strane tohto veľkého mesta. V aute vládne príjemné ticho a ja si užívam prítomnosť tej jedinej nakrajšej ženy, ktorá si ukradla moje srdce, skôr než bola na tomto svete. Sem tam som o ňu zavadil pohladom no po chvíľi som svoje očiská musel presunúť na cestu, pretože si ani neviete predstaviť, čo to dievča so mnou robilo. Preboha tá sukňa, keď som na ňu prvý krát zízal bez jediného žmurknutia. Už len s tej spomienky mi rastie veľká guča v nohaviciach.
PATRÍCIA:
Sledujem ho cez prameň svojich dlhých vlasov. Tak pokojne dýcha až mi s toho buší srdce. Už po tisíci krát prejdem po jeho tele až narazím na niečo čo sa ani nedá priehliadnúť. Veľká guča v jeho nohaviciach. Sama pre seba sa usmejem, že mu to takto dokážem spraviť. Bez rozmýšlania moja ruka vystrelí k jeho nohaviciam a chytí mu rozkrok. Zavzdychá. Sama som prekvapená čo som teraz spravila v tomto momente. Zastaví na kraji nejakého lesa a na nič sa ma nepýta. Zavrie oči a opre sa o operadlo. Využijem situáciu a sadnem si na neho obkročmo. Stuhne, vidím to na ňom, ale stále sa nič nepýta a stále je pokojný. A preto sa natlačím na jeho rozkrok ako sa len dá a prilepím sa mu na jeho sladké pery. Neprejde ani sekunda a dravo ma bozkáva. Po chvíli z mojích pier prejde na krk, kde mi ho obsypáva malími bozkami a ja začínam byť s toho tak trošku vlhká.
,,Čo to so mnou robíš?" pošepká mi a zahryzne mi do ušného lalôčika.
Nechystám sa mu odpovedať. Odsuniem sa od neho, rukami mu prejdem po hrudi až zastanem na leme jeho nohavíc. Opäť sa mu prisajem na pery a pomaly mu rozopínam opasok. Ruky si automaticky obmotá okolo mojích bokov a pevne ich stiskne. V jeho očiach vidieť túžbu. Túžbu po mne. Keď sa už konečne popasujem s opaskom, vyhrnem si svoju mini sukňu pod ktorou nemám nohavičky a jeho veľká pýcha vnikne do mňa. Po celom aute sa ozývajú naše vzdychy, ktoré sa snažíme tlmiť bozkami, ale aj to niekedy zlyhá na plnej čiare. Nikdy som si nemyslela, že budem mať sex v aute a teraz ho zrovna zažívam s dokonalou osobou, ktorú tak veľmi milujem až sa mi s toho zatrasie celé telo.
So vzdychmi naších mien sme sa obidvaja urobili a rozdýchali to čo sa práve stalo. Čelo, ktoré mám posiate malými kvapkami potu sa opriem o to jeho a zavriem oči.
MARKO:
Neviem, čo to do nej vošlo, ale bolo to úžastné. Moja kráska.Tak strašne nechcem pokaziť túto chvílu, ale musím inak sa nedostane ani na tú chatu.
,,Musíme ísť, láska," povedal som a vtisol som jej bozk do vlasov. Niečo zamrmlala, čo som vôbec nerozumel a zliezla zo mňa dole. Najradčej by som bol keby sedela na mne stále. Popravil som si rifle a zapol som si opasok. Paťa sa pohodle usadila na miesto a usmiala sa na mňa. Milujem to. Toto mi nikto nikde nenahradí. Mať takúto ženu doma, to je proste boží dar a ja som ho dostal. Ten hore ma má zo všetkých najradšej.
Podľa navigácie by sme tam mali byť o 10 minút. Pozriem na ňu a vidím ako si spokojne odfukuje. Bodaj by nebola unavená keby nespravila to čo spravila. Normálne som na ňu pyšní. Moja malá mrška. Nikdy nevieš čo nám osud prinesie.
Desať minút prešlo ako voda a ja už som parkoval auto pri chate. Vypol som motor zobral som z palubovky mobil a peňaženku, ktoré som si zastrčil do vačkov. Mojá mrška stále odfukovala, ale som rád, pretože môžem pripraviť večeru.
Zobral som ju na ruky a odniesol som ju do chaty. Trocha sa pomrvila, ale myslím, že ju nič neprebudilo. Zložil som ju v obývačke a prykril dekou, ktorú som tam našiel.
❤😆Ahojte. Tak ďalšia kapitola je na svete. Tak ako sa vám páčila? Trocha dosť erotické, ale u mňa sa nikdy nedá povedať čo napíšem a čo nie. Budem rada za každý koment a hlavne vote. Tak majte sa fantasticky.Lásky.😻❤
DU LIEST GERADE
I Love My Sister
RomantikJe to láska alebo ich osud? Súrodenecká láska z ktorej vznikne skutočna láska. Ako to celé dopadne? Dozvieš sa keď si to prečítaš.