MARKO:
Vybehol som von, pretože som dostal nápad ako prekvapiť moju lásku. Pomstu si nechám na neskôr, keď to bude najmenej očakávať. Smeroval som do kvetinárstva u nás za rohom, ale ako som tak sledoval informácie na internete tak mali dosť dlho otvorené, takže som sa nemusel ani ponáhlať. Vždy, keď som tam kupoval ruže, bola tam taká postaršia milá pani s ktorou som si rozumel aj keď bola o dosť staršia ako ja sám. Vedela poradiť vo všetkom. Napríklad akej farby ich mám kúpiť, koľko ich mám kúpiť a také podstatné veci okolo toho.
Zaparkoval som svoje nové auto na parkovisku a pomaly som z neho vystúpil. Zobral som si so sebou potrebné veci ako sú klúče, mobil a poňaženka, ale možno mobil nie je tak až taký potrebný, ale ja ho vždy musím mať pri sebe. Šak poznáte to tak sa mi nečudujte potom.
A ani tentoraz som sa nemýlil, keď som si myslel, že tam bude. Pri pokladni, slušne stála pani a stále sa usmievala. Dokonca sa mi zdalo, že z nej vyžaruje nejaká príjemná enegria, ktorú má iba málo kto z nás. Slušne som sa teda pozdravil a išiel pozrieť tie ruže, ktoré boli po celkom kvetinárstve.
Hneď ako som sa otočil na druhú stranu, do oka mi udreli červené až krvavkasté ruže, ktoré som hneď zobral. Bolo mi jedno koľko ich tam je, len nech jej to urobí radosť. Tak som ich zobral a vybral som sa k pokladni kde už čakala tá pani a ako prekvapivo s úsmevom na tvári.
,,Máš dobrý vkus chlapče a to dievča bude šťastné ako na ňu myslíš, málokto je taký," povedala. Mal som ju rád. Keď bola mladšia zažila možno rovnaké situácie ako sú teraz. To fakt neviem, len nad tým tak rozmýšlam.
,,Ďakujem teta, to dievča je môj život. Vždy pre ňu spravím všetko, len aby bola štastná," povedal som a usmial sa.
,,Vieš chlapče v ružiach sa vyznám, predsa to tu vlastným už veľmi dlho čo ty si bol určite ešte v brušku svojej maminky. Takže červeno krvavkasté ruže vyjadrujú to ako máš to dievča rád. Vyjadrujú váseň a city, ktoré chceš povedať, ale je lahké ich jej dať a ona to pochopí," podala mi ich do ruky a ja som zaplatil sumu, ktorá bola na obrazovke.
,, Som nesmierne rád, že ste mi to povedali a, že tu pracujete. S radosťou sem ešte prídem. Dovidenia," dopovedal som a išiel som preč.
Ruže som položil do zadu, aby si nič nevšimla. Nasadol som do auta a chvílu som rozmýšlal či jej pošlem správu alebo ju nechám v očakávaný kedy prídem po ňu. Nakoniec som jej tam niečo naťukal a vyšiel som z parkoviska na hlavnú cestu.
OD LÁSKY: Už ťa vonku čakám. Milujem ťa.
Objavila sa mi správa na mobile. Usmial som sa. Je to jedniné čo v živote potrebujem. Dodáva mi všetko kyslík, vzduch a všetky podstatné veci.
Zaparkoval som na chodníku a vykukol som von z okna. Do očí mi hneď padla čierna mini sukňa s károvanou košelov. Poviem vám bolo to sexy, až som sa bál, že môj kamarát to nepredýcha a pretiahne ju hneď tu a teraz. Proste bola celá krásna a ja si ju budem vážiť a rozmaznávať až do môjho posledného dychu čo ma na tomto svete ešte čaká.
,,Zapni si pás, pretože cesta bude dlhá," namiesto pozdravu som jej povedal toto. Som to, ale chuj, ale čo som mal robiť, keď mi totálne opantala zmysli s tú jej mini sukňu.
,, A kam to ideme?" spýtala sa ma.
,,Láska, keby ti to teraz poviem tak to už nie je žiadne prekvapenie takže si musíš počkať a si krásna," povedal som a žmurkol som na ňu. Bol som rád, že si ešte nevšimla tie ruže, pretože tie jej chcem dať až keď budeme na mieste.
Vybavil som jednu chatu na dve noci kde budeme úpne sami. Nikto nás nebude kontrolovať a konečne si na oddýchneme od všetkého čo dnes za sebou zanecháme.Ahojte. Hlásim sa vám po dlhom čase s novou časťou. Na začiatok sa vám veľmi ospravedľnujem, ale mala som povinnosti, ktoré boli neodkladné a tak ma chápete prečo som ju nemohla vydať skôr. Taktiež sa vám ospravedlňujem za gramatické chyby, ktoré som spravila, ale je hlboká noc a ja to píšem z posledných síl. Predposledné čo od vás chcem aby ste mi napísali či sa vám kapitola páčila. Čo myslíte, že pre ňu nachystá a tak. Nebojte sa vyjadriť svoj názor zoberiem aj kritiku a samozrejme som rada za každé vote s ktorým ma pusúvate ďalej a ďalej. Tak dobrú noc a pekné sny.❤
YOU ARE READING
I Love My Sister
RomanceJe to láska alebo ich osud? Súrodenecká láska z ktorej vznikne skutočna láska. Ako to celé dopadne? Dozvieš sa keď si to prečítaš.