De avond in Alicante brak aan en Hannah zat in haar crib te chillen. Het leven hier was mooi, geen verplichtigen en lekker weer, wie wil dat nou niet? Hannah had honger en pakte salsachips. Zou dit niet een beetje te heet zijn? ach ja boeie ze had toch niks te doen. Hannah stopte een chipje in haar mond en 8 seconden later sprongen de tranen in haar ogen en gilde ze het uit. "GODVERDETERINGPLEURISPOLIOAIDSMEUK", schreeuwde ze uit. Ze dronk 2 pakken melk en probeerde bij te komen maar het lukte niet helemaal. Ze hoorde het snapchatgeluidje van haar telefoon en ze besloot te kijken. Een snapchat van Koen, sick. Koen was al lang bevriend met Hannah, al sinds de basisschool om precies te zijn. Hanmah opende de snap, ze zag een foto van Koen met een bloemenfilter en de tekst "verveling is een bitch" Hannah begon te lachen. Aw wat is Koen toch cute met een bloemenfilter. Ze besloot een snap terug te sturen. Ze maakte ook een foto met het bloemenfilter en zette erbij "same here ik verveel me de pest" ze drukte op het verzendknopje en legde haar mobiel weg. Ze stond op om nog een glas melk te drinken en kort daarna hoorde ze alweer het snapchat geluidje. Snapchat van Koen: "beter kom je langs kunnen we fifa doen" Hannah kreeg een glimlach op haar gezicht. Daar had ze wel zin in! Ze stuurde via de chat dat ze er binnen 5 minuten zou zijn, Koen woonde 4 huizen verder dus dat was niet ver. Ze deed haar mobiel in haar zak en deed haar huis op slot. Op naar Koen!