Hoofdstuk 3

284 3 0
                                    

Hannah ging zitten en Koen startte ondertussen fifa op. Hannah pakte haar mobiel en stond in de aanslag om een selfie te maken. "Wacht ik wil er ook op!", riep Koen en rende naar de bank en sprong naast Hannah en sloeg zijn armen om Hannah heen en glimlachtte overdreven. Hannah deed hetzelfde en werd weer rood en drukte snel op het bloemenfilter om het hopelijk te laten verdwijnen. Het lukte nog ook! "What the fuck zijn we ook voor stel mongolen", lachte Hannah. "You tell me!", riep Koen en focuste zich weer op het fifa. Hannah zette "bankzitten met deze halvegare!" bij de selfie en zette hem in haar verhaal. Koen gaf Hannah een console aan en zo begonnen ze eerst met de packopening. Koen begon maar wat er toen gebeurde was niet te geloven. Koen had Messi gepackt! "OMFG NEE OHMIJNGOD IK HEB FUCKING MESSI", Koen schreeuwde het uit van deze onverwachte packopening. "NO REACTION PACK", schreeuwde Koen. "KOEN YOU FUCKING MADE IT", schreeuwde Hannah blij. "HALSNAJHHHAHhzhzhhzhHHzjalsnlq", Koen sprong omhoog en produceerde de meest onmenselijke geluiden ooit. Hij pakte Hannah's hand vast en samen sprongen ze in de lucht van geluk, Koen hield nog steeds Hannah's hand vast en ze voelde zich een intens gelukkig mens. De zenuwen gierde op en neer door haar hele lijf, maar Koen sprong zo spastisch dat hij struikelde over z'n bureastoel en flikkerde op de grond, maar omdat hij Hannah nog vast had flikkerde Hannah mee en bovenop hem. Dit keer was Koen degene die rood werd. "Uhm", bracht Hannah er ongemakkelijk uit. Koen kreeg een duivelse glimlach op zijn gezicht en Hannah vertrouwde hem voor geen flikker. Binnen een fractie van een seconde begon Koen haar te kietelen en Hannah schrok zich de pestpleuris van deze onverwachte actie. "KOEN STOHOP LANDLQNDLWN", Hannah krijste het uit en begon keihard te lachen. Koen lag nu bovenop Hannah en hij had de tijd van z'n leven om Hannah zo te zien en was niet van plan te stoppen. Hannah probeerde Koen van zich af te duwen maar het lukte natuurlijk weer eens niet, ze lag erbij als een spartelende zeehond die een spast-attack kreeg. "KOEN IK ZWEER ALS JE NU NIET STOPT ZET IK JE NUDES OP TWITTER!", schreeuwde Hannah. Ooit in een diep duister verleden toen de hele bankzitter squad dronken was hadden Milo en Koen beide een nude gestuurd in de groepsapp, Milo heeft de hele squad gedwongen bij elkaar te komen en wilde persoonlijk zien dat iedereen zijn foto verwijderde, maar Koen heeft er nooit echt een verdere fuck om gegeven. "NEE DOE JE NIET HANNAH NOOIT", krijste Koen dramatisch. Ondertussen had Hannah de tranen in haar ogen staan van het krijsen. "OKE OKE ALS JE NU VAN ME AFGAAT DOE IK HET MISSCHIEN NIET", riep Hannah. "BITCH IK GA NERGENS HEEN VOORDAT JE HET PLECHTIG ZWEERT OP HET GRAF VAN MILO'S UPLOADSCHEMA!", riep Koen. "OMG KOEN SHUT THE FUCK UP", krijste Hannah van het lachen. Plotseling kwam Koens' gezicht wel heel dichtbij die van Hannah. "Make me", fluisterde Koen. Hannah wist niet wat ze meemaakte en haar maag ging zo heftig tekeer.

IS THIS REAL?



IS THIS REAL?

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Kalkoen🦃Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu