Hoofdstuk 9

257 2 0
                                    

"Ja hoppa naar beneden voordat Hannah de hele buurt laat horen wie haar zo vol in dr ari neemt", zegt Milo met een duivelse glimlach. Hannah voelde zich zo ongemakkelijk als de dode neten en Koen zat ook nog met zijn probleempje daar beneden. Ze liepen alle 3 de kamer uit. "Ik-eh ga nog even pissen man", zei Koen ongemakkelijk maar Milo stierde alweer de trap af en Hannah wilde volgen, maar Koen trok Hannah nog even tegen zich aan. "Denk maar niet dat je er zo makkelijk vanaf komt schatje", fluisterde Koen in haar oor. Alleen al zijn warme adem in haar nek maakte Hannah zo geil. "Hmm", kreunde Hannah. Koen begon haar nek te zoenen en ze beet op haar lip om niet harder te kreunen. Koens hand ging onder haar shirt en streelde over haar buik, steeds lager naar beneden. "Fuck", kreunde Hannah. Uit het niets hoorde ze een enorm harde klap buiten. "WHAT THE FUCK HOERENZOOI", hoorde ze iemand schreeuwen. Hannah en Koen zuchte allebei, balend van het zoveelste verneukte moment van intimiteit. Koen verdween in de badkamer en Hannah besloot te kijken wat er gebeurd was. Ze liep naar beneden en via daar naar buiten. Wat ze daar aantrof was te grappig om niet om te lachen. Matthy rende rondjes rond het zwembad in enkel een t-shirt en onderbroek. "Hoeveel down heb jij", lachte Hannah. "Ik zweer echt op het graf van Milo's verstand van voetbal dat het aantal downstickers dat hij deze vakantie al heeft gekregen hoger is dan het aantal keer dat ik je moeder op haar knieën voor me heb gehad", merkte Mark droog op. Matthy vloog nog steeds rond en uit het niets vloog Raoul het zwembad in. Hannah ging hé-lemaal brokko om Marks woorden en de acties die gaande waren. Binnen enkele seconden had Raoul het voor elkaar gekregen om Matthy ook het zwembad in te laten flikkeren. "Fuck dit shirt zit veel te strak", zeikte Matthy. Binnen 5 seconden was Matthy het zwembad uitgesprongen en trok zijn shirt uit. "STRAKKE SHIRTJES TV", schreeuwde hij en zwaaide met het shirt in de ronte die uiteindelijk bij de buren het zwembad insodemieterde. Hannah had de tranen in haar ogen staan van het krijsen, maar plotseling voelde ze een duw in haar rug en ze hoorde de meest gaye gil die ze ooit had gehoord en toen werd haar beeld waterig. Ze kwam boven en zag dat Mark en Milo het water ook in waren gedonderd. "Neehee dit verdien ik niet", jammerde Mark. "Gast het was gewoon een leuke PRANK!", schreeuwde Milo. "Bahbahanskab Milo hoeveel heb je wel niet gezopen godverdomme", zei Hannah. "Genoeg om dit te kunnen doen", zei Milo en hij zwom als een mongool naar haar toe en ging kopje onder. Hannah raakte in perniek, what the fuck was dat joch nou weer van plan. Uit het niets voelde het alsof ze 98 meter hoger in de lucht was, ze keek naar beneden en zag dat ze op Milo's schouder zat. "Gast is dat alles wat je kan", zei Raoul. "Ik kan 3 salto's met jou en Hannah op mijn rug wedden", zei Raoul. "Eh ik deed al een moonwalk in de baarmoeder dus jullie hebben niets op mijn lenigheid", zei Matthy en maakte de meest mongolische backflip ooit en belande onder water. "Jezus christus wat zijn jullie ook voor stel mongolen", zei Koen die uit het niets aan was komen lopen. Hij wierp een snelle blik op Hannah die nog steeds op Milo's rug zat en Hannah las meteen af dat het een godse jaloerse blik was. "Ja ik weet niet hoe het met jullie zit maar beter gaan we zwemmen met z'n allen", riep Matthy. "Ja kom we gaan ff omkleden", zei Raoul en binnen 8 seconden was iedereen pleite behalve Milo, Koen en Hannah. "Ehm ja ik ga ook wel ff m'n zwoele zwembroek aandoen, de groeten", zei Milo en liet Hannah achterover flikkeren in het zwembad en ook hij was binnen een fractie van een seconde pleite. Hannah kwam proestend weer boven en het eerste wat ze zag was Koen die een hand naar haar uitstak. "Zullen wij dan ook maar gaan omkleden kleine?", vroeg Koen uitdagend. "Geen probleem", grijnste Hannah en pakte zijn hand vast. "Jezus je bent zeiknat", zei Koen. "Misschien zeg je dat later vanavond ook nog wel een keer", knipoogde Hannah en rende met een Ronaldo snelheid naar binnen. Ze voelde zich een regelrechte legend als ze Koen aan het plagen was. Maar Koen had zijn revenge al wel klaar.

 Maar Koen had zijn revenge al wel klaar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Kalkoen🦃Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu