Het was laat en iedereen was compleet van het pad af door de hoeveelheid alcohol die ze hadden genuttigd. Met z'n allen stonden ze op de parkeerplaats en Hannah vroeg zich af hoe ze in godsnaam thuis zouden moeten komen en raakte een beetje in paniek. Aangezien zij en Koen de enige waren die nog het meest nuchter waren besloot ze te zeiken bij Koen. "IK VOEL ME SEXY ALS RON JANS", zong Matthy extreem vals en viel spastisch op de grond. Milo herhaalde een cyclus van zijn originele dab en de rest sprong als een stel autisten rondjes over de parkeerplaats. "Koen.." zei Hannah terwijl ze hem aantikte. Hij draaide zich om en glimlachte. "Heeeeee kleintje", zei hij lachend en knuffelde Hannah. Ze lachte maar wilde nog steeds vragen hoe ze ooit thuis moesten komen. "Hoe de fuck komen we weer terrecht in onze crib want het is stervens koud en ik wil gewoon pleite", legde Hannah uit terwijl ze zichzelf nog steviger tegen Koen aandrukte. "Ja de temperatuur is inderdaad niet te doen hier, daar gaan we niet over liegen. Ik wil best rijden maar hoe krijgen we die mongolen in de auto?", vroeg Koen. "Ga jij maar zitten packkoning, ik zorg er wel voor", zei Hannah en zo gezegd zo gedaan. Met veel moeite zat uiteindelijk iedereen in de auto en de terugreis was een gekkenhuis. Iedereen schreeuwde en Milo deed de hitlergroet uit het raam. "Milo straks rijden er ineens Duitsers dan krijgen we weer op onze klote", zei Matthy lachend. "Ken mij het verrotten", reageerde Milo droog en deed het nog een paar keer. Hoofdschuddend bekeek Hannah het stel en daarna keek ze weer naar Koen. Ze beet op haar lip. Waarom was hij zo godse lekker als hij auto reed? oh wacht, hij is altijd een godse lekker jong. Hannah vroeg zichzelf af hoelang het nog zou duren voordat Koen haar nou eens zou pakken. Ze verdwaalde in haar gedachte en bleef staren naar Koen. Ineens voelde ze een hand op haar bovenbeen. Koen waarom nou. God oh dit kwam niet goed. "Kan je het zien Hannah?", vroeg Koen lachend terwijl hij naar de weg bleef kijken. Hannah werd knalrood en keek snel weg. Ookal hadden ze al wel veel shit gedaan, nog steeds werd ze zenuwachtig van de kleinste dingen, bijvoorbeeld zoiets als dit. Koen begon lichtjes te strelen en Hannah kreeg het warm. Ze voelde zichzelf ontspannen en beet op haar lip. Ze probeerde stil te blijven en keek uit het raam. Heel lichtjes voelde ze de duim van Koen tegen haar gevoelige plek en meteen wist Hannah dat haar poging tot stil blijven ging escaleren. Fucking hell. Ze voelde hoe Koen rustig op en neer ging met zijn duim en ze keek naar zijn hand. Waarom waren alleen zijn handen al fucking lekker. Plotseling haalde Koen zijn hand weg en bleef kijken naar de weg met een zelfvoldane grijns. Gaan we dat weer krijgen, dacht Hannah. Hij en zn frustrerende trucjes. Ondertussen lag bijna iedereen te pitten en reed Koen de oprit van het huis op. Koen deed niet eens de moeite om iedereen op de reguliere manier te wekken maar pakte zijn mobiel en zette keihard het Ron Jans muziekje aan. Matthy was de eerste die omhoog schoot en enthousiast mee bewoog op de muziek. De rest werd ook wakker en met z'n allen liepen ze naar binnen. Hannah liep rechtsreeks naar boven en gooide zichzelf op het bed. Ze was nog steeds verdomd seksueel gefrustreerd van wat er in de auto gebeurde. Godverdomme het werd echt eens tijd voor actie. Ze hoorde Koen al naar boven lopen. Perfecte timing. Toen Koen de kamer in kwam lopen twijfelde Hannah geen minuut en pakte Koen vast, duwde hem op bed en ging bovenop hem zitten en zoende hem vol lust en passie. Meteen vonden Koens' handen Hannah's middel en hij vroeg om toestemming die ze vrijwel meteen gaf. Hannah schuifelde heen en weer op Koens' schoot en trok aan sommige plukjes in zijn haar. Koen kreunde en duwde Hannah achterover. "Zo schattig dat je denkt dat je de leiding hebt", fluisterde Koen en pakte Hannah's beide polsen vast en hield ze stevig vast boven haar hoofd. Meteen pakte hij haar weer vol op haar bek en Hannah was nog nooit zo geil geweest. Ze probeerde haar handen los te krijgen maar hij was veel te sterk. Ze duwde haar lichaam naar boven, zo desperate voor meer. Koen trok zich terug en begon Hannah in haar nek te zoenen. Uiteindelijk liet hij haar polsen los en meteen vonden haar handen hun weg naar zijn shirt. "Koen doe uit alsjeblieft", zei Hannah en keek hem verlangend aan. Koen grijnste en deed wat ze zei. Hannah werd met de minuut geiler en Koen duidelijk ook. Hij rukte haar shirt van haar lijf en beet op zijn lip. "Godverdomme dit is zo geil", zei hij zacht. Hij probeerde Hannah's BH open te doen maar mislukte. Hannah giechelde en besloot plagerig te doen. "Ja hoe ga je dit nou oplossen Koentje", zei ze plagerig en uitdagend. Koen pikte het niet. "Oh je weet niet met wie je fuckt", fluisterde Koen en al snel bevonden zijn vingers zich in haar broek. Met een snel tempo gingen zijn vingers in en uit haar en Hannah kon niet stoppen met kreunen. "J-ja Koen precies zo hmm", kreeg Hannah eruit en Koen ging nog sneller. "Fuck ja Koen", kreunde ze en duwde haar lichaam alweer omhoog voor meer lichaamscontact. Hannah voelde haar hoogtepunt al nabij. "Ga je komen schatje?", vroeg Koen en ging door met wat hij aan het doen was. "Hmmm ja Koen j-ja", kreunde ze. Plotseling haalde Koen zijn hand uit haar broek en fluisterde: "tsja, hoe ga je dit nou oplossen kleine."