Het was al laat maar nog steeds was niemand moe. De jongens waren allemaal nog bezig met voetballen en Hannah zat nog steeds bij te komen van wat Koen haar zojuist had aangedaan met zijn vingertechnieken. Altijd was hij diegene die haar zo fucking geil maakte en dan ophield met alles en pleite ging, maar Hannah was er hé-le-maal klaar mee. Ze moest met iets komen om Koen helemaal gek te maken, het hem is te laten voelen hoe fucking frustrerend het wel niet was. Ze wist al precies wat ze wilde gaan doen. Ze liep op de jongens af en ging in het gras zitten en keek toe hoe agressief Koen soms werd om het spel. "Godverdomme Milo die had zo makkelijk kunnen zitten als je hem eerst naar mij had gepaast echt dat kon je toch wel bedenken, je hebt echt zoveel down", zei Koen gefrustreerd. Hannah beet op haar lip en staarde naar Koen van top tot teen. Eigenlijk zou ze hem nu mee willen trekken naar boven en hem zo hard doen, maar ze hield zich nog in. "Fuck dit KUTSPEL ik nok ermee", zei Raoul en ging naar binnen, duidelijk uitgeput van het spelen. De rest van de jongens volgde hem en Hannah keek onschuldig naar beneden en speelde wat met de grassprietjes. "He kleine", hoorde ze Koen zeggen en hij nam plaats naast haar. "Heb je het niet koud?", vroeg hij, oprecht bezorgd. Hij pakte haar hand vast en drukte er een kus op. Aangezien ze alleen maar in haar bikini zat was het een logische vraag. "E-ehm valt wel mee", ze voelde zich nog altijd een tikkeltje onzeker in de buurt van Koen. "Geloof ik geen fuck van, hier", zei hij terwijl hij naar achter reikte e zijn shirt pakte en aan Hannah gaf. "Ik help je wel", zei hij. Hannah glimlachte. Koen was zo lief. Koen stond op en stak een hand uit en hielp Hannah overeind. Hij draaide haar zo dat ze met haar rug naar hem toe stond en greep haar stevig vast bij haar middel. "Armen omhoog liefje", fluisterde Koen en Hannah kreeg meteen kippenvel. Ze deed wat hij zei en Koen deed haar zijn shirt aan. "Oh wat ben je lekker", zei Koen glimlachend en draaide Hannah een rondje. Hannah lachte en sloeg haar armen om Koen heen. "Ik hou van je", zei ze bijna onverstaanbaar. "Ik ook van jou", zei Koen en gaf haar een kus op haar hoofd. Zo stonden ze een tijdje buiten onder de sterrenhemel. "Ehm ik wil niet veel zeggen maar er is bier en het gespreksonderwerp is optimel dus binnenkomen en heul gauw", zei Milo ineens die erbij was komen staan. Hannah en Koen lachte en gingen naar binnen. Hannah voelde zich oprecht zo blij door Koens lieve woorden en aanrakingen. Waaraan verdiende ze dit? Maar hoe lief hij ook deed net, alsnog wilde ze hem terugpakken. Ze gingen met z'n allen aan tafel zitten en al gauw kwam er weer alcohol in het spel. Mooi meegenomen, dacht Hannah. Kreeg ze nog een beetje meer lef. "Matthy geef mij maar een mixdrankje, maakt niet uit wat", zei Hannah. "Ja komt goed alcoholist tsjongejongejonge het is toch niet te geloven", zei Matthy. "Eh, zeg jij maar niks maat, een paar uurtjes terug was je nog die malloot van strakke shirtjes tv omdat je, oh ja, TEVEEL GEZOPEN HAD!", zei Raoul. "Ja zal wel hier Hannah", zei Matthy en gaf Hannah haar drankje. Ze keek vanuit haar ooghoeken naar Koen en besloot rustig te beginnen. Ze legde haar hand op zijn been. Meteen keek Koen haar aan en gaf haar een waarschuwende blik. Hannah deed niks anders dan grijnzen en nam een slokje van haar drinken. Het gesprek ging nog steeds over optimel en Koen ging af en toe helemaal stuk, maar Hannah's hand bleef op zijn plek. Zachtjes streelde ze steeds verder naar boven. En toen versprak Koen zich even. Hannah vond het prachtig om te zien. Hannah's hand ging heel voorzichtig richting Koens grote vriend en voor ze het wist voelde ze hem al wakker worden. Ze moest haar lach inhouden en nam snel 3 slokken van haar drankje. De adrenaline vloog door haar lichaam. "Godverdomme", vloekte Koen. "Wat is er Koentje?", vroeg Hannah onschuldig. "Ik realizeer me net dat mijn mobiel nog bij het zwembad ligt maar ik weer niet precies waar, help je mee zoeken?", kreeg Koen eruit maar Hannah merkte de geilheid in zijn stem. Tijd om te gaan plagen. "Nee ga maar alleen, ik zit wel lekker", zei Hannah met een glimlach en een knipoog. "Ik heb een fucking sterk gevoel dat jij 'm makkelijker kan vinden dan ik kleine", zei Koen en pakte Hannah's hand beet en trok haar mee naar buiten. Hannah wilde nog tegenstribbelen maar het was al te laat. Eenmaal buiten werd Hannah natuurlijk weer eens tegen een muur geduwd. "Waar de fuck denk je dat je mee bezig bent Hannah, godverdomme je wilt niet weten wat ik met je wil nu", gromde Koen en Hannah beet op haar lip. "Hou je dan niet in Koen..", kreunde Hannah al half. "Fucking hell", gromde Koen en zoende Hannah vol lust en passie. Zijn vingers gingen alweer haar broekje in en Hannah besloot hetzelfde bij hem te doen. Ze had dit nog nooit gedaan maar door de alcohol had ze zoveel lef gekregen dat ze er 100% voor ging. Terwijl Koen over Hannah's onderlip likte, vragend om toegang, voelde ze al 1 vinger naar binnen gaan en Hannah pakte zijn vriend beet en bewoog haar hand op en neer. Koen begon te kreunen. Hannah's lichaam zat vol adrenaline en lust. Hannah trok weg om op adem te komen. "Godver Koen sneller, sneller alsjeblieft", schreeuwde ze bijna. Hannah's hand ging nu zo snel op en neer over Koens edele deel dat hij zichzelf ook amper stil kon houden. "Godverdomme Hannah sneller jij", hijgde hij. "Fuckkkkkk", kreunde Hannah en Koen voegde al snel een tweede vinger toe. Hij kuste haar kaaklijn en moest al snel weer op adem komen. "Bereid je voor schatje", kreeg Koen eruit en Hannah wist even nieteens wat hij bedoelde maar tijd om na te denken had ze niet want ze voelde het hemelse gevoel alweer vol door haar lichaam. "JA KOEN HMM JA", schreeuwde Hannah terwijl ze haar hand voelde overlopen. "Fucking hell", schreeuwde Koen en begroef zijn gezicht in Hannah's nek. Nadat ze allebei klaar waren haalde ze hun hand uit elkaar broek en keken elkaar aan. "Fuck Hannah. Dat was zo geil", zei Koen terwijl hij haar diep aanstaarde. Hannah knikte en zoende Koen nog een laatste keer. "En de volgende keer boeken jullie godverdomme een hotel kamer stelletje geile pubers fuck sake fuck jullie", hoorde ze Matthy zeiken. "Oh ik ben nog lang niet klaar met jou kleine", gromde Koen. "Nog lang niet."