Hoofdstuk 4

275 2 0
                                    

Hannah was sprakeloos en keek van Koens' ogen naar zijn lippen. Dit was hét moment, het kon niet anders, ze wist het 101% zeker. Hannah deed net haar ogen dicht toen ineens een idioot harde ringtone afging, het DNPNL liedje. Moest dat god dorie donder nou echt nu. Hannah voelde zich enorm triggered maar dat liet ze natuurlijk niet merken. Ongemakkelijk ging Koen van Hannah af en pakte hij zijn mobiel. 

"Yo man."
"Ja nee fifa"
"Nee met Hannah"
"Maat! ik had fucking Messi man!"

Hannah keek toe hoe Koen hysterisch een gesprek voerde met ze wist bij god niet wie. "Ik vraag wel ff", zei Koen en keek Hannah aan. "Vind je het goed als Milo even eten komt brengen, als ik namelijk moet gaan koken fikt het huis af binnen 10 minuten en dat moeten we niet hebben", vroeg Koen lachend. Hannah lachte en knikte. Ze dacht terug aan wat er net gebeurde. Kon Milo niet even een ander moment uitkiezen om te bellen? wat een gezeik zooi, haar droom was bijna uitgekomen. Ze beelde zich in wat er was gebeurd als Milo niet had gebeld. Ze kreeg het warm en schuifelde heen en weer. Al gauw werd ze uit haar dagdroom gehaald door het gesprek van Koen en Milo.

"Ja is goed doe maar"
"ja nou 5 flessen is wel genoeg man" "wil je weer dat er nudes gestuurd worden in de groep ofzo? wist je nog hoe dat afliep? dat willen we niet nog een keer."
"Eh denk het niet, Raoul kon 3 weken lang niet meer slapen van jouw dickpic man!"
"die was trouwens wel uit een artistieke hoek gemaakt als ik er zo aan terugdenk"

Hannah sloeg haar hand voor haar mond om haar lach in te houden. Koen merkte dit op en ging back to the point

"Ja doe maar, een kwartier ofzo?"
"Ja toedels hè"

Koen hing op en ging weer naast Hannah zitten. "Milo komt binnen een kwartier met friet en snacks en 5 flessen alcohol", lachte Koen. Hannah schoot vanbinnen in de stress, shit, ze had helemaal niet zoveel ervaring met alcohol? Het enige wat ze wist is dat Koen en Milo beide veranderen in een stel vreselijke mongolen als ze alcohol op hadden en de meest onverstandige keuzes maken. Zo hadden ze dus beide ooit nudes gestuurd maar Milo had ook ooit een backflip gemaakt van het aanrecht in enkel een badpak, Koen had ooit uit het raam geschreeuwd dat hij zich seksueel aangetrokken voelde door giraffes en beide hadden ze elkaar ooit bijna gezoend. Het moest niet gekker worden. Ehm Koen ik-eh drink nog niet echt veel ofzo ehh", stamelde Hannah. Koen glimlachte. "Komt goed kleine, ik let wel op je", zei Koen en hij legde even kort zijn hand op haar knie. Het leek wel of er een elektrische schok door haar heen ging wanneer hij haar aanraakte.

Hoe zou deze avond aflopen?!



Hoe zou deze avond aflopen?!

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Kalkoen🦃Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu