Nadat 50 jaar later iedereen was omgekleed behalve Hannah was de sfeer al iets rustiger en was iedereen al iets minder dronken. Omdat Hannah haar bikinitopje niet dicht kon knopen stond ze als een halve gare voor de spiegel op en neer te springen. Dit was moeilijk ongemakkelijk. Hoe ging ze dit fixen? Er moest sowieso een goede knoop in, wat als het topje ineens los zou schieten terwijl er 4 jongens samen met haar in één zwembad zouden zitten en iedereen haar voorgevel voor altijd op hun netvlies hebben staan gebrand? dat moesten we niet hebben. "GODVERDOMME PESTPOLIOAIDS DING KRIJG DE TOUWTERING", schreeuwde Hannah. Ineens kreeg ze een agressie aanval. "Gaat alles goed daar?", hoorde ze Koen lachen van de andere kant van de deur. "Ja godsamme Koen alles gaat soepeljantje ja", zei Hannah sarcastisch. "Hulp nodig mop?", vroeg Koen onschuldig. Ze dacht na. Anders zou ze hier nog 7 eeuwen staan en ze vond het toch niet toch niet zo erg als Koen haar zou helpen met dit. Ze werd rood bij alleen de gedachte al en stotterde dat Koen wel binnen mocht komen. De deur ging open en Koens' grijns verdween en een lustvolle blik kwam daarvoor in de plaats. Hannah voelde zichzelf knalrood worden. Het was niet dat ze de meest onzekere was over haar lichaam maar ze vond het zelf ook niet de mooiste. Wat als Koen haar niet mooi zou vinden? Zoveel vragen gingen door haar hoofd maar tijd om antwoorden te zoeken was er niet want Koen pakte de touwtjes al vast. "Het is dat de jongens beneden op ons wachten, maar anders had ik dit van je lijf getrokken", fluisterde Koen en zoende Hannah in haar nek. "Koen, fuck waarom maak je me zo geil", fluisterde Hannah. "Dat kan ik beter aan jou vragen", mompelde Koen. Hij pakte de touwtjes beet en begon een knoop te maken. Koens' vingertoppen gaven Hannah kippenvel. Elke aanraking deed haar zoveel. "Al gefixt maar voordat we gaan, laat me nog 1 ding doen", zei Koen en met die woorden zoende hij Hannah vol lust en passie. Onmiddelijk vonden Hannah's vingers hun weg naar Koens' haar en ze begon ermee te spelen. Hannah duwde zichzelf zo stevig mogelijk tegen Koen aan. Koen stopte voor enkele seconden en keek Hannah diep in haar ogen aan. "Ik wil je mijn naam zohard laten schreeuwen kleine echt, godverdomme", gromde Koen. "Make me", fluisterde Hannah. Ze was zo extreem geil en besloot de leiding te nemen. Ze begon Koen in zijn nek te zoenen en Koen duwde haar onmiddelijk weer tegen de muur. "Grappig dat je denkt dat jij de leiding kan nemen schatje", knipoogde Koen en zoende haar nog 1x en met die woorden liet hij haar los. "Kom liefje de jongens wachten", zei hij alsof er niks gebeurd was. Fok jou Koen, dacht Hannah in zichzelf. Hoe deed hij dat? Zo fucking geil doen en dan gewoon weglopen? ze werd er helemaal para van. Niets liever wilde ze dan Koen in haar, maar de leiding nemen was moeilijk. Maar deze nacht zou ze er alles aan gaan doen om haar wens te laten vervullen.