Hoofdstuk 5

255 2 1
                                    

Koen en Hannah zaten middenin een potje fifa tot er werd aangebeld. "EY MONGOLEN OPEN DOEN", schreeuwde Milo luidruchtig. "Godskolere ja ik kom al zeg ff rustig", zegt Koen in zichzelf en loopt naar de deur. Hannah gniffelt om Koens' reactie. Ze besluit mee te lopen en Koen doet de deur open. Milo stond in de deuropening met z'n klauwen vol ongezond eten en Matthy stond ernaast met speakers en Raoul was ook nog te zien met enkel een flesje bier in z'n klauwen. "Maat, pak aan. Trouwens de alcohol ben ik vergeten haha!", roept Milo. "Meen je deze Milo. Echt een dikke verzaaksticker voor jou vriend", zegt Koen.

"PRANK!!!!", schreeuwde een stem, en daar kwam Mark tevoorschijn met 5 flessen alcohol

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"PRANK!!!!", schreeuwde een stem, en daar kwam Mark tevoorschijn met 5 flessen alcohol.

 "Jezus ik schrik me dood man", riep Koen maar begint dan te lachen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Jezus ik schrik me dood man", riep Koen maar begint dan te lachen. Hannah lacht en pakt wat eten aan van Milo. "Dankje Han kijk aan haar heb ik nou wat zei is tenminste behulpzaam, jij staat daar maar een beetje met je luie reet in de deuropening", zegt Milo. "Over reten gesproken, waar de fuck is Robbie?", bemoeit Hannah zich ermee. "Ja die moest naar de toppers!", riep Matthy. Hannah lachte en liep naar de woonkamer om al het eten op tafel te zetten. Ondertussen springen Raoul, Mark, Matthy en Koen op de bank en Milo verdwijnt in de keuken. Terwijl Mark en Koen zich focussen op fifa pakt Raoul zijn telefoon en ik besluit ernaast te gaan zitten. "Hier vermaak jezelf maar ik ben ff bier halen", zegt Raoul terwijl hij zijn mobiel overhandigt aan Hannah. Ze besluit wat rond te kijken op zijn snapchat en stuurt uiteindelijk zelf nog een snapchat van haar hoofd met een hertjesfilter naar een paar van de bankzitters. Het hertjesfilter.. meteen denkt Hannah aan Koen. Hij is zó cute met het hertjesfilter.

Sneaky kijkt Hannah vanuit haar ooghoeken naar Koen die gefocust Fifa speelt

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.


Sneaky kijkt Hannah vanuit haar ooghoeken naar Koen die gefocust Fifa speelt. Waarom is hij nou zo verdomde lekker als hij gefocust is?! haar dirtymind versterkt en ze schrikt wakker uit haar dagdroom van een snapchat van Rosalie. "OMG EEN SNAP VAN M'N SCHATJE", roept Raoul die ondertussen alweer naast haar was komen zitten. "ff een zwoele foto terugsturen hoor", zegt Raoul terwijl hij in zijn broekzak graait. Uiteindelijk vist hij er condooms uit en stopt ze in z'n muil en poseert zwoel voor de camera.

Hannah begint onmiddelijk keihard te lachen en valt bijna van de bank

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hannah begint onmiddelijk keihard te lachen en valt bijna van de bank. Raoul kijkt nep beledigd maar lacht daarna ook. "Oh komop Hannah je kan niet ontkennen dat ik gewoon kapot lekkere selfies maak!", roept Raoul. "Ja ja zeker", probeert Hannah tussen het lachen door te zeggen. "Ik moet er gewoon spontaan van zeiken", zegt Hannah nadat ze is bijgekomen van haar lachaanval. "Succes meid je weet de weg", zegt Mark en Hannah steekt haar duim op. "DUIMPIE!" roept iedereen tegelijk en allemaal barsten ze in lachen uit. Hannah liep door de keuken de gang links in naar de badkamer. Ze deed haar toiletbezoekje en waste haar handen. Maar toen ze nietsvermoedend de deur naar de keuken weer opende om terug te gaan naar de woonkamer, zag ze Koen en Milo staan. "Tering lijer!", riep Koen lachend naar Milo die chocolade ijs op Koens' wang smeerde. Koen smeet een lepel naar Milo's hoofd die nog raak was ook. "Auw!", kreunde Milo van de pijn. Koen lachte en hij kreeg een middelvinger van Milo. "Milo misschien heeft die lepel ervoor gezorgd dat eindelijk je verstand van voetbal is wakker geschud", zei Hannah droog. "Milo legde zijn hand op zijn hart. "Die voel ik binnenkomen", zei Milo zogenaamd gekwetst. "Ja dat zei je ma gisteravond ook", zei Koen terwijl hij het ijs dat op het aanrecht was geflikkerd probeerde schoon te maken. Hannah begon te gniffelen en Mark schudde lachend zijn hoofd. "Succes ermee ik ga naar de woonkamer", zei Milo en hij liep weg. Toen waren Koen en Hannah nog alleen over. Hannah staarde naar Koen, er zat nog steeds chocolade ijs op zijn wang wat er zo cute en toch idioot uitzag. Koen lachte. "Ga je daar blijven staan of me helpen om deze touwtering zooi op te ruimen?" Hannah moest blozen.

WAAROM IS KOEN NOU ZO CUTE?, dacht ze.

WAAROM IS KOEN NOU ZO CUTE?, dacht ze

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Kalkoen🦃Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu