Het was laat en de meerderheid van de jongens waren aangeschoten. Milo stond te zingen (eerder krijsen) over zijn liefde voor optimel, Matthy en Raoul deden een poging tot twerken op het DNPNL liedje en Mark was de ramen aan het schoonmaken met vodka. Hannah en Koen waren de enige die nog niet echt heel veel alcohol hadden gezopen, omdat Koen wilde letten op hoeveel drankjes Hannah nam omdat ze nog niet zoveel ervaring had. "Koe-hoen geef me nou ook iets", jammerde Hannah. Ze wilde zichzelf ook weleens flink naar het einde zuipen, of nou ja. In ieder geval iets zuipen. "Ik maak wel een mixdrankje voor je mop, blijf zitten", zei Koen en verdween in de keuken. Hannah bloosde van de bijnaam. Ze keek naar de jongens die nog steeds alle 3 hyperactief bezig waren. Ineens kwam Raoul naast haar zitten. "Eerlijk Raoul, hoeveel heb je gezopen", vroeg Hannah droog. "Boet mie geenk fuk, de kater komt later!", lachte Raoul en flikkerde bijna van de bank. "OH MY GOD JONGENS IK WEET IETS!", riep Milo. "LATEN WE DOEN DURVEN OF DE WAARHEID DOEN!"
Mark maakte een onmenselijk geluid en knikte heftig. Matthy haalde zijn schouders op en mompelde iets van een "is goed" en Raoul lach op de grond spastisch te lachen. "Ja nou oke dan is goed", zei Hannah twijfelend. Wat nou als dit zou escaleren. Koen kwam terug de kamer in met een drankje in z'n handen en ging terug naast Hannah zitten. "Hier, maar rustig aan het is aardig sterk kleine", verzekerde Koen haar. "Ik kan wel wat aan hoor", knipoogde Hannah zelfverzekerd naar Koen. Een golf van zelfvertrouwen had haar overspoeld en ze wist precies hoe ze Koen wilde gaan bespelen en verleiden. Koen grijnste. "Zullen we wel zien", zei hij. "kom we gaan ff aan tafel zitten en dan doen we doen durven of de waarheid oke", zei Milo tegen Koen. "Ja maat denk je nou eerlijk gezegd echt dat dat goed gaat komen?", zei Koen lachend. "Boeie niemand weet toch waarom je op de aarde rondloopt het enige wat telt is plezier maken!", verzekerde Milo Koen. "Eh nee nee nee, het is gewoon fuck bitches get money", zei Mark droog tegen Milo. "Dat zeer zeker ook maar dat valt toch onder de categorie wat ik net ook zei?", zei Milo. "Ehm jongens zullen we nu gewoon beginnen met dat KUTSPEL", zei Hannah. Iedereen knikte en ging zitten aan tafel. "OKE IK WIL BEGINNEN WANT IK BEN DE LEKKERSTE HIER", schreeuwde Matthy. "Nou het is te merken dat je van het padje af bent kerel ik ben echt de lekkerste", zei Raoul. Iedereen lachte en Matthy besloot maar gewoon te beginnen met de eerste vraag. "Doen durven of de waarheid aan.. Milo!" "hit me met je meest pittige vragen snoezepoes", zei Milo zwoel. "Oke oke Milo.. wat is de geilste droom die je ooit hebt gehad?" vroeg Matthy terwijl hij Milo recht in de ogen aankeek. "Fuck dat kan ik me nog herinneren als de dag van gister. Het ging over optimel.. op een dag kwam ik nietsvermoedend thuis. Eerst at ik eventjes een bastogne koekje want ja, kan je linksom kan je rechtsom die krengen zijn gewoon tering lekker! Maar goed, toen liep ik naar boven en wat ik toen op m'n bed zag liggen.. het lag vol met pakken optimel. Ik heb ze allemaal eerst stuk voor stuk gestreeld en toen allemaal achterover geslagen. Ik zat wel vol maar godverdomme nou, ik wist niet wat ik meemaakte, toen ik wakker werd heb ik die dag 5 erecties gehad", vertelde Milo. De hele groep krijste het uit van het lachen. "Milo zo kun je gewoon niet zijn echt", zei Raoul terwijl hij een slok van z'n vodka nam. Hannah bedacht zich dat zij ook nog een drankje had en nam voorzichtig een slokje. Jezus christus die shit was sterk, wat had Koen er in vredesnaam allemaal wel niet ingeflikkerd? Koen had door dat ze het sterk vond en legde zijn hand op haar been onder de tafel. Onmiddelijk kreeg Hannah het weer warm. "Je kan het aan toch Han?", zei Koen, Hannah's eerdere uitspraak citerend. "Ja Koen, ik kan het aan, let maar op." En met dat sloeg Hannah het hele drankje achterover. Iedereen in de groep keek verschrikt op. "Seuw even rustaaaaaaggghhhh!", schreeuwde Milo. Hannah kreeg een kick en een lachaanval.WAS DIT WEL EEN VERSTANDIGE ACTIE?