Hoofdstuk 16

232 1 0
                                    

Iedereen zat in de auto opweg naar de stad om uit te gaan. Hannah was nog steeds godverdomme geil van wat Koen net bij haar deed maar ze moest zich inhouden. Koen had het overduidelijk door en grijnste naar haar. Ze had de neiging om hem op dit moment te bespringen en hem zo hard te doen maar omdat het niet kon werd ze nog gefrustreerder. Dat werd emoties wegzuipen vanavond. Terwijl Hannah nadacht over wat ze zou willen op dit moment ging het fataal fout met Robbie achter het stuur. "Je moest twee minuten terug allang links lamlul!", schreeuwde Matthy. "Ja ik woon toch godverdomme niet in Spanje vriend", verdedigde Robbie zichzelf. "Ja hou jullie bakkes nou en rij gewoon terug", zei Raoul duidelijk geïrriteerd van het gezeik. Robbie trapte vol op de rem en iedereen flikkerde om. Hannah belande half op Koen en ze besloot op zijn schoot te blijven zitten. Hij sloeg inmiddelijk zijn armen om haar middel en trok haar stevig tegen zich aan. "Wat was je van plan mop?", hoorde ze Koen fluisteren. Hannah besloot express niks te zeggen en schoof haar ass heen en weer. Koens' ademhaling werd onregelmatig en zijn hand lag vlakboven haar veelste korte broekje. Hannah pakte Koens hand beet en probeerde hem lager te duwen, ze was te geil om een fuck te geven om de rest die in de auto zaten. Koen deed nog wat ze wilde ook. Hij begon lichtjes te strelen richting haar gevoelige plek en Hannah liet zich ontspannen, blij met de aanraking. Koen was even geil als Hannah want ze voelde de eifeltoren alweer onder haar ass. Ondertussen was iedereen nog steeds aan het zeiken over het slechte rijgedrag van Robbie. "Ik zweer het iemand geef die man een verzaaksticker", zei Raoul facepalmend toen Robbie bijna tegen een boom aan reed. "Ja ergens heb je gelijk maar boeie we zijn er nu toch bijna", zei Robbie onverschillig. Toen ze eenmaal aan waren gekomen haalde Koen onverschillig zijn hand uit Hannah's broek en stapte de auto uit. Hannah wilde schreeuwen van hoe fucking gefrustreerd ze wel niet was en hoe kut Koens' plagende acties waren maar ze hield zich voor de zoveelste keer in. Toen ze de eerste de beste club binnen liepen was de hele sfeer al lit as fuck. Milo ging al bier halen voor iedereen en Hannah voelde ergens toch weer zenuwen opkomen. Wat nou als ze iets teveel zou zuipen en echt gestoorde shit zou gaan vertonen? Veel tijd om na te denken had ze niet want Milo kwam al aan met bier en één glas doorzichtige meuk. Iedereen begon te juichen. "Eerst drink ik dit biertje, daarna pak ik je moeder", zei Mark dood serieus en nam een slok. Zoals gewoonlijk ging Hannah weer brokko om Marks legendary uitspraken. "Nou omdat je bier niet door je strot kan krijgen heb ik speciaal voor jou vodka gehaald, geen probleem dronken dropje", zei Milo. Hannah lachte en bedankte Milo voor de speciale uitzondering. "Maat, die shit is veel te sterk voor haar", zei Koen. "Ik kan het wel aan", zei ze rebels en nam een slok. Foute keuze. Die shit brande als een motherfucker en eigenlijk vond Hannah het niet te zuipen. Iedereen merkte het meteen en ze lachte allemaal. "Awww zo onervaren", zei Raoul. "Ja flikker op ofzo ik ga wel zelf wat halen", zei Hannah en stond op om naar de bar te gaan. Eenmaal aangekomen bestelde ze een bacardi cola en ze werd niet eens om legitimatie gevraagd. Beter. Hannah voelde zich een straight up G doordat ze voor het eerst zelf alcohol bestelde. Maar toen voelde ze iemands hand over haar ass en ze draaide zich verschrikt om. Een gast van ongeveer 20 stond achter haar en had een ik-ga-je-verkrachten blik in zijn ogen. "Come with me baby", zei hij uitdagend en pakte Hannah vast. "Ew no flikker off naar je eigen land ofzo", zei Hannah te boos om correct Engels te praten. Maar de pedo liet haar niet los en Hannah begon te schoppen en schreeuwen. "It would be the best if you just shut the fuck up and give me what i want", zei de pedo en Hannah veranderde in een pro karate gast en gaf hem een linkerhoek vol op z'n kaak. Ineens werd de gast van haar afgetrokken. Koen. "Fuck off and get the hell away from her", zei Koen boos en stompte de gast meerdere keren in zijn buik. Hannah voelde zich gevleid dat Koen het voor haar opnam en werd tegelijkertijd geil van hoe agressief hij te werk ging. Toen Koen klaar was met zijn vechtpartij trok hij Hannah weg van de bar en zette hij haar neer op de bank. "Ben je oke? Waar heeft hij je aangeraakt?", zei Koen met nog steeds een agressieve blik in zijn ogen. "Het is oké Koentje ik heb geen pijn. "Zeg me waar hij je aanraakte", zei Koen nu heel agressief. "Alleen bij m'n middel en even bij m'n ass maar ik heb hem al een kaakslag gegeven", zei Hannah. "Godverdomme je ass is alleen van mij", zei Koen boos. Hannah lachte en boog naar Koen toe. "Helemaal alleen van jou schatje", fluisterde ze en Koen werd overduidelijk te seksueel gefrustreerd. "Bereid je maar voor als we weer naar huis gaan", ze Koen haar en verdween om meer alcohol te gaan halen. Hannah kon het amper meer hendelen.

 Hannah kon het amper meer hendelen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Kalkoen🦃Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu