"Tuurlijk help ik je packkoning", zegt Hannah glimlachend. "Ik ben die echte legend", zegt Koen zelf vondaan. Hannah lacht en pakt een doekje om het aanrecht schoon te maken. Onopgemerkt staart Hannah uit haar ooghoeken naar Koen. Er zit nog steeds chocolade ijs op zijn wang. Oh, hoe fucking graag ze dat er zou willen aflikken. Hannah, keep it the fuck down, dacht Hannah in zichzelf. Maar ze kon zichzelf niet tegenhouden. Ze voelde het. Zou ze het doen? Ja. Ze zou het doen. Net toen Hannah naar Koen wilde draaien schreeuwde iemand vanuit de woonkamer. "STELLETJE MALLOTEN BRENG ME NOG EENS WAT BIER", schreeuwde Milo. "Sjeuzes wat een luie flikker", zei Koen in zichzelf. "IK BEN JE HULPJE NIET", schreeuwde Koen terug. "OH JIJ VANAVOND ZEKER GEILE SMIKKELBEER", schreeuwde Milo weer terug. Hannah krijste het uit van het lachen. "Niet te geloven die vent nou ik ga wel ff wat bier brengen", zei Koen tegen Hannah. "Ja is goed hier", zei Hannah terwijl ze een flesje aan Koen gaf. Toen hun vingertoppen elkaar raakte voelde Hannah weer die elektrische schok door zichzelf heen gaan. "Dankjewel mop", knipoogde Koen en verdween uit de keuken. Hannah had het idee dat ze flauw ging vallen. Waarom deed Koen zo fucking veel met haar emoties?
Binnen een minuut was Koen alweer terug en Hannah voelde zichzelf zo geil worden van Koen dat ze het niet meer in kon houden. Ze verzamelde al haar moed en stapte rustig op Koen af. "E-ehm Koen, er zit nog ijs op je wang", stamelde Hannah. "Oh fuck, waar?", zei Koen terwijl hij zijn hand al naar zijn gezicht bracht. "Nee wacht, ik fix het wel..", zei Hannah zachtjes terwijl ze Koens' pols vastpakte en alweer naar beneden deed. Ze bracht haar gezicht dichter bij Koens wang en likte het ijs eraf. Ze hoorde Koens ademhaling versnellen en hij pakte haar middel vast en duwde haar naar achter tegen de muur. "Denk je nou serieus dat je dat gewoon even kan doen kleine?", fluisterde Koen, duidelijk seksueel gefrustreerd. Nog steeds had hij een stevige grip om haar middel. Hannah voelde duizende emoties door zichzelf heen gaan maar wat Koen aan het doen was beviel haar ontiegelijk goed. "Je maakt me echt helemaal gek", gromde Koen. "S-sorry", stamelde Hannah en beet op haar lip. Het was niet te beschrijven hoe onwijs opgewonden ze was. "Ik pak je nog wel terug schatje", fluisterde Koen en wreef met zijn duim over Hannah's lip. En met die actie liet hij Hannah los. Ze was sprakeloos. Ze wilde meer, en wel nu meteen. Hoe kon hij haar zo geil laten worden en dan ophouden met zijn trucjes. Net toen ze er wat van wilde zeggen kwam Matthy de keuken binnen stormen. "JULLIE RADEN NOOIT WAT ER GEBEURD IS STELLETJE HALVE GAREN IK HEB MOTHERFUCKING RONALDO GEPACKT", krijste Matthy uit en begon op en neer te springen. "NIET WAAR", schreeuwde Koen. "WEL WAAR MAAT CHECK DIT", schreeuwde Matthy en trok Koen mee aan zijn arm naar de woonkamer. Hannah begon te lachen en liep er zuchtend achteraan.WAAROM WERDEN DE INTIEME MOMENTEN NOU ALTIJD ONDERBROKEN?