Hoofdstuk 12

267 1 0
                                    

Iedereen zat in het zwembad en Milo en Matthy waren aan het discussiëren over hoe je bacardi nou het beste kon mixen en Raoul vermaakte zichzelf door de bal hoog te houden. Milo zat maar een beetje rond te zwemmen en Koen en Hannah zaten naast elkaar. "Godver dit is saai iemand kom met een leuk idee", mopperde Milo. "Zeg als je het allemaal zo kut vindt kan je plezier ook wel vinden als je naar binnen gaat een rustig plekje opzoekt en je edele deel wat aandacht geeft", zei Raoul. Hannah ging brokko en Koen bekeek het stel hoofdschuddend maar lachend. "Oke waarom doen we niet weer doen durven of de waarheid alleen dan zonder doen want ik haal mijn luie reet dit zwembad niet meer uit", zei Matthy. Iedereen was het met Matthy's idee eens en met z'n allen vormde ze een kring, maar onopgemerkt trok Koen Hannah op zijn schoot. Hannah werd meteen half geil maar wist zichzelf in te houden. "Hier nog lekker een bacardi cola'tje voor iedereen want dat is lekkerder dan met die meuk waar jij het altijd mee mixt", zeikte Matthy tegen Milo terwijl hij iedereen een drankje aangaf. "Hou je bek maat niemand kan op tegen mijn creaties", zei Milo. "Oke dus fuck doen en durven. Waarheid aan Raoul", begon Matthy ineens. "Kom maar op", zei Raoul vol zelfvertrouwen. "Nou het is eigenlijk een hele simpele vraag.. WAAR HEB JE GODSKANONNEN MIJN CONSOLE GELATEN TERINGHOND", riep Matthy ineens hysterisch maar met een lach. Raoul stak in onschuld alle 2 zijn handen in de lucht. "IK BEN ONSCHULDIG", riep Raoul. "JA VANMIDDAG HAD JIJ HEM NOG DAT DING HEEFT ME ZOVEEL GEKOST MET DAT GELD KON IK DRIE NIGERIAANSE DORPEN VOEDEN", riep Matthy. "Misschien heb ik hem wel in je moeder gedouwd toen ik haar gister in elkaar molesteerde", zei Mark en nam een slok van zijn bacardi cola. Iedereen krijste het uit van het lachen en Matthy kreeg kort daarna opnieuw een flip. "Nee maar gap ik wil mijn console gewoon terug", jammerde Matthy. "Ja smikkelbeertje die zoeken we zo wel laten we verder gaan", zei Milo. Ja wordt tijd hè nou ehm waarheid aan.. Hannah!", zei Raoul enthousiast. Hannah voelde al zenuwen door haar buik gaan. Dit kon niet goed gaan. "Oke Hannah vertel ons eens even eerlijk..", zei Raoul op een hele lage en mysterieuze toon. De hele groep was stil en alle ogen waren gericht op Hannah. "Van wie hier denk jij nou echt: kan je linksom kan je rechtsom ik wil jou zo fucking hard doen!", vroeg Raoul. Meteen voelde Hannah Koens hand op en neer over haar been strelen. Hannah werd knalrood en begon te lachen. "Jullie allemaal natuurlijk! Stelletje geile boeven van me", lachte Hannah. Iedereen begon keihard te lachen maar Koen bleek niet erg te vreden met het antwoord. Hannah voelde Koens hand wel erg dichtbij haar wondergrot komen. Haar ademhaling werd onregelmatig en ze voelde Koens hete adem in haar nek. Alle jongens waren aan het discussieren over drank en Milo's moeder dus hun aadacht hadden ze sowieso niet. "Is dat echt zo kleine? zou je iedereen hier doen? volgens mij heb je daar helemaal de toestemming niet voor hoor", fluisterde Koen. Hannah kreeg kippenvel en hoorde Koen gewoon grijnzen, hij wist zo goed hoeveel effect hij op haar had en Hannah haatte het; maar stiekem werd ze er ook tering geil van. "Hoe zou je me moeten tegenhouden Koentje", zei Hannah uitdagend. "Oh kleine ik heb zoveel manieren hoe ik jou onder mijn controle kan hebben", fluisterde Koen en kuste Hannah's nek. Ze voelde hoe Koens vingers haar broekje in gingen en ze dacht dat haar hart ging ontploffen. Ze was zó fucking geil. Ze voelde hoe Koens vingers rondjes draaide op haar gevoelige plek en ze moest zoveel moeite doen niet te kreunen. Intussen was iedereen het zwembad al uit om om 3 uur 's nachts een potje te gaan voetballen, maar dat hadden ze beide nieteens door. Hannah liet haar hoofd naar achter vallen op Koens schouder en beet op haar lip om niet te kreunen. "Fuck Koen ga door", kreunde Hannah alsnog. "Ja ja, vertel me maar is wie jij het allerliefste zou doen kleine", fluisterde Koen en liet 1 vinger naar binnen gaan. "J-jou", kreeg Hannah er zacht uit. "Wie?", vroeg Koen grijnzend. "Jou Koen jou godverd-omme Koen, alsjeblieft sneller", kreeg Hannah er uit. "Zo machteloos", fluisterde Koen en versnelde het tempo. Hannah begroef haar gezicht in Koens nek en deed moeite stil te blijven. "hmm ja, ja, ja." Hannah voelde zoveel emoties tegelijk.  "Fuck fuck ik hou het niet meer Koen fuck", kreunde ze. "Han dit is zo fucking geil", gromde Koen en besloot nog een 2de vinger toe te voegen. "Hmm K-Koen bijna ja ja Hmmm", kreeg Hannah er nog net uit en precies op dat moment overspoelde een hemels gevoel haar. "J-JA KOEN", kreunde Hannah harder dan ze had verwacht. "Jezus christus", mompelde Koen en bekeek met een grijns hoe hij Hannah zo onder zijn macht had. Toen Hannah weet terugkwam van de hemel moest ze eerst op adem komen waar Koen haar niet bij hielp. "EY JONGENS, IK KOM ERAAN LEG DIE BAL MAAR VAST KLAAR", schreeuwde hij en gaf Hannah nog een laatste kus in haar nek voordat hij het zwembad uitging en een sprintje trok naar waar de jongens aan het voetballen waren. Hannah was nog steeds zo geil. Fuck, ze wilde zoveel meer, MAAR HOE MOEST ZE DAT NU  DAN VOOR ELKAAR GAAN KRIJGEN?

 Fuck, ze wilde zoveel meer, MAAR HOE MOEST ZE DAT NU  DAN VOOR ELKAAR GAAN KRIJGEN?

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Kalkoen🦃Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu