5. Dobré zprávy

5.3K 193 1
                                    

Washington d. c.

"Díky za váš čas," ujal se slova policejní důstojník Delon. Prezident USA seděl kousek dál a poslouchal. "Máme dobré zprávy," oznámil. Všude se rozlil šepot.

"Annie Samanthová, náš korunní svědek, se probrala z umělého spánku," řekl. "A vzpomněla si na něco?" tázal se nedočkavě prezident. "Pane prezidente, vzpomněla si úplně na všechno," oznámil tu nejdůležitější informaci. "Detailně všechno popsala a dokonce máme i vrahy, a k tomu i samotného bossa," mluvil Delon. "Tak sem s nimi!"

"Dovolte, abych vám představil Emanuela Garsiu, náš boss, celého toho gangu," představil hlavu celé organizované zločinecké skupiny. "Není pro nás žádnou novinkou, vrah, zloděj, drogový dealer, tři roky o něm nikdo nevěděl, až nyní," popisoval Garsiu.

"Wayne Torec, práva ruka Garsia, taky hodně známá firma, ozbrojená přepadení, znásilnění a tak dále,"

"Jeremy Linholm, druhá ruka vládce pekel, vrah, kuplíř a byl už několikrát trestaný."

"No a na závěr náš mrtvý Collin Tremer, také žádný svatoušek, nejvíc škraloupů má za drogy, zřejmě nepracoval tak jak by měl a Garsiovi došla trpělivost."

Všichni pozorně poslouchali, někteří si dělali i poznámky. Panovala zde soustreděná atmosféra. Bylo jasné, že boj s takovou špičkou podsvětí nebude žádné peříčko, ale na druhou stranu mají v rukávu eso. Usvědčující důkaz jednoho trestného činu, za který by si hlavní aktéři docela hezkou dobu poseděli v base. Další důkazy spojující je k dalším trestným činům, musí najít. A to teprve bude oříšek.

"Takže pánové, Annie Samanthová, je pro nás smrtelně důležitá, za žádných okolností se jí nesmí nic stát!" ujal se slova prezident. "Chci, aby jí hlídali dvacet čtyři hodin denně, a ti nejlepší naši muži," "Annie Samanthová, je pro nás bod číslo jedna, a je nutné, co nejrychleji dopadnout Garsiu, jelikož jeho může zničit, jako prvního," mluvil prezident. "Kdo s ní nyní je?" "Náš nejlepší a nejdůvěryhodnější muž, pane prezidente," "Riley Renberg, bývalý voják, prošel mnoho misí, má výborný výcvik," mluvil policejní důstojník. "Dále jsou tam i dva muži ze zásahové jednotky, kteří jsou vybavení samopaly."

"Vytočte mi Rileyho Renberga," řekl prezident. "Ano, pane," A tak se stalo, chvíli to zvonilo a poté to Riley zvedl. Všichni mohli Rileyho vidět, byl to videohovor. "Dobrý den, pane prezidente," pozdravil vychovaně Riley. "I já vás zdravím, popište mi situaci," přešel rovnou k věci prezident. "Zatím je tu klid, neřešili jsme něco, co by Annie, ohrozilo," odpověděl. "Dobrá, mám na vás úkol," "Sem s ním," "Za žádných okolností se nesmí Annie Samanthové nic stát, i kdyby vás to mělo stát život," mluvil prezident a Riley jen poslouchal. "Dvacet čtyři hodin denně jí musíte mít pod kontrolou, je to totiž jediná naděje na usvědčení Garsii, aspoň z jednoho trestného činu," hovořila hlava státu. "Nyní máte poslední možnost odmítnout tento velice důležitý úkol," dal prezident prostor Rileymu na to, aby si rozmyslel, jestli do tak důležitého a nebezpečného úkolu půjde, nebo to přenechá někomu jinému. "To se nestane, přijímám to," odpověděl Riley zcela klidně. "V tom případě děkuji," "A málem bych zapomněl, tímto vám dávám souhlas k zabití každého, kdo se pokusí zmařit život Annie Samanthové," udělil prezident povolení. "Děkuji, pane prezidente," "Hodně štěstí, budete ho potřebovat," řekl prezident a tím celý hovor skončil.

"Delone, budete ve všem Renbergovi pomáhat, ať stojí co to stojí, a chci abyste vynaložili veškeré úsilí na to, abyste Garsiu dopadli!" "Uděláme vše, co bude v našich silách, pane prezidente," odpověděl Delon. "Spolehám se na vás, takže okamžitě do práce!"

Všichni se rozutekly plnit tak nesmírně obtížné a vysoce důležité úkoly. Všichni však vědí, že dopadnout velkého a docela mocného lumpa bude hodně těžké.

STRÁŽCEKde žijí příběhy. Začni objevovat