Vzbudila jsem se docela brzy a Riley byl už dávno vzhůru. Když jsem si sedla, potvrdilo se to, co už jsem včera věděla.
Došla jsem dolů, jen v noční košili. "Dobré ráno," pozdravil vesele Riley. Vůbec jsem ho nepoznávala. "Dobré,", "Dáš si lívance?", zeptal se a na jeden z nich dal marmeládu. "No dám," Sedla jsem si na nohu.
"Děje se něco, snad jsem ti neublížil," vyjekl Riley, když si všiml mého opatrného sedu. Usmála jsem se na něj. "Jsem v pohodě, neboj," "Fakt?" "Ano," Zakousla jsem se do lívance. Byl opravdu vynikající. "Mňam," pochválila jsem. Usmál se. "Jak ses vyspal?" "Fantasticky, miloval jsem se se svou holkou, co víc si přát?" Zakousl se do lívance. Přikývla jsem. "Ty?" "Docela dobře, přišla jsem na jiné myšlenky," "No vidíš," řekl. Usmála jsem se. "Co dneska podnikneme?" zeptala jsem se po chvíli.
A tak jsme šli na procházku kousek od chaty. Drželi jsme se za ruce a kecali o všem možném. Bylo to docela fajn, myslet na jiné věci, a být spolu.
Do chaty jsme se vrátili v poledne a uvařila jsem Svíčkovou. Recept jsem našla na internetu, a nebylo to špatné. Po obědě jsme koukali na televizi a flákali se, co jiného jsme mohli dělat. Poté jsme hrali hru, co Riley našel na půdě. Byl to fotbal s hráči na pružinách a míčkem. Docela jsme se u toho nasmáli, jelikož jsem si dala dvakrát vlastní gól. Holt se to špatně odrazilo. A tak se Riley mohl radovat z výhry. "A co vítěz dostane?" Políbila jsem ho. "Ještě, to je málo," řekl. A tak jsme se dlouho krásně líbali. "Tomu říkám odměna," Rozesmala jsem se a napila se.
Pustili jsme si zprávy a koukali na ně. Jak jinak, další banky vyloupeny, zlatnictví a podobně. To je v poslední době na denním pořádku. "Pane prezidente, co nám o tom všem řeknete?" "Je pravda, že máte korunního svědka Annie Samanthovou?" "Pane prezidente, viděla Garsiu při činu?" Mlely jednu otázku za druhou. "Děláme co můžeme, víc vám k tomu nemohu říct," odbyl je prezident.
Večer jsme si pustili film. Měla jsem na sobě noční košili a jen kalhotky. Dal jsem polštář na Rileyho klín a dala si na něj hlavu. Zřejmě zpozoroval, že mám na sobě krajkové tanga a ihned mi masíroval hýždě, dokonce sjel i dál. Vzdychla jsem. Jemně mě poplácal po zadku.
Klekla jsem si a dala polštář pryč. Chytla jsem jeho nádobíčko do ruky přes tepláky a trochu ho zlobila. Chytl mi obě ruce. "Neprovokuj," vydechl. "A co když budu?" zeptala jsem se. "Nechtěj vědět," Přesto jsem ho nepřestala provokovat. Ruku jsem dala do jeho tepláků a hladila ho. Bylo vidět, že jsem mu udělala chutě. Vysvlíkla jsem mu tepláky, a zase ho provokovala. "Annie, tak už mě nemuč," prosil. A tak jsem se odtáhla a dál sledovala film.
Po filmu jsem chtěla jít spát, ale Riley mě zastavil. "Pojď, mám na tebe ohromnou chuť," pošeptal mi. "Víš Riley, sotva sedím, nechejme to na jindy," řekla jsem a pohladila ho po bouly, která byla vidět i přes tepláky. Vzdychl. "Teda, takto mě zlobit," Rozesmála jsem se.
ČTEŠ
STRÁŽCE
AcciónAnnie Samanthová pracuje jako barmanka prosperujícím baru v Miami. Rodinu nemá a tak se živí sama a její život je pořádný stereotyp, až do chvíle, než se stane svědkem události, kterou nikdy neměla vidět. Nyní jí jde o život! Zvládne to a přežije, n...