Prezident Ameriky se objevil v hlavní budově policie. Všichni ho okamžitě začali vítat, a chlubit se s tím, jak pomohli Rileymu se záchranou mladé svědkyně.
"Proto tu nejsem!" vypískla hlava státu. "A tak co se děje?" otázal se ředitel celé miamské policie. "Říká vám něco jména Aaron Delaney a Erik Dereck?" otázal se prezident. "Pochopitelně, byli to naši policisté, bohužel položili životy, když šli pro Annie," "Hlupáku!" "Co prosím?
"Delaney s Dereckem jsou obyčejní parchanti," "Zkorumpovaní hovada, vytáhli zbraň na mého nejlepšího policistu, Rileyho Renberga a to v situaci, kdy běžel ven z továrny, aby předal těžce zraněnou Annie do rukou lékařů!" vykřikl na Nicka Webera. "Tomu se mi nechce věřit," "Myslíte si, že lžu?" "To jsem neřekl,"
"Chci vidět, všechny vaše protokoly, tohoto celého případu, míním se na ně podívat, a tato žena, Marisol, je má asistentka, takže mi s tím pomůže," hovořil. "Bude to trvat, než je všechny posbíráme," řekl Weber. "To je mi někde, za pět minut chci vidět všechny spisy ohledně případu Garsia, a nepřejte si mě, jestli jenom puntík nebude sedět," řval prezident na policejního ředitele. "Ano!"
Za chvíli seděl prezident v zasedací místnosti a čekal na spisy. Vedle něj seděla jeho asistentka Marisol Hellerová a čekali, až si usmyslí nějaké ty podklady k tolika trestným činům, které se zde odehrály, přinést.
Trvalo to zhruba půl hodiny, než Weber donesl složku, která na výšku měla dva a půl centimetru. "To je jako všechno, děláte si ze mě legraci?" vyštěkl naštvaná hlava státu. "Zmizte mi urychleně z očí!!!"
A tak jakmile se hlava státu trochu uklidnila, pustili se do rozebírání spisu.
ČTEŠ
STRÁŽCE
ActionAnnie Samanthová pracuje jako barmanka prosperujícím baru v Miami. Rodinu nemá a tak se živí sama a její život je pořádný stereotyp, až do chvíle, než se stane svědkem události, kterou nikdy neměla vidět. Nyní jí jde o život! Zvládne to a přežije, n...