The first day

595 26 0
                                    

Lucy vagyok, tegnap óta megy a pakolás ugyanis költözünk Párizsba. Ahol Katica és Fekete Macska védelmezi a város lakosait. Vagyis védelmezte.. Hiszen már "kiöregtek" és a talizmánok visszakerültek az őrzőhöz.. Azért hátha belefutok valahol Marinettbe és Adrienbe vagy esetleg Alyába. Folyamatosan követtem a blogot de az mára már megszűnt. Nem rég indultunk el Párizs városa felé repülővel. Késő estére már valószínűleg ott leszünk.
~az odeérkezéskor~
A bemondó nő keltett fel édes álmomból hogy a gép hamarosan leszáll. Ez pár perc múlva meg is történt és leszálltunk a repülőről majd kipakoltuk a cuccainkat és igyekeztünk egy taxit elfogni. Miután ez bő fél óra alatt végre sikerült újabb út állt előttünk a leendő otthonunk felé. Én voltam az első aki bement a lakásba és alaposan körbenézett. Egy élőszoba fogadott, bal oldalt a konyhapult és mögötte a konyha, a jobb oldalt egy vendéglő egy kanapéval és kis üvegasztalkával. A bejárati ajtóval szemben ment egy kisebb folyosó ahonnan jobbra is és balra is egy szoba ajtó nyílott. Azonnal beviharzottam a jobb oldali szobába és leraktam a cuccaimat majd pár másodpercre bevágódtan az ágyba és elkezdtem felfogni hogy Párizsban fogok lakni. Kipakoltam és nagyjából berendezkedtem aztán elmentem fürdeni végül kimentem a szüleimhez jó éjszakát kívánni de ők még javában pakolásztak. Visszabattyogtam a szobámba és befeküdtem a kényelmes ágyamba majd ahogy szoktam, elkezdtem agyalni mindenen...
Reggel az ébresztőm ébresztett. Nehezen és nyafogva kikeltem az ágyamból és összeszedtem magam. Gyorsan megettem egy szendvicset amihez nem kevés kellett hogy bele is fulladjak... Talán hamarabb kéne kelnem. Rohantam a suliba ami nem volt olyan messze. Hihetetlen mekkora forgalom van ilyenkor. A járda és a bicikliút egybe volt csak egy elválasztó vonal volt köztük és egy öreg ember a bicikliúton sétált majd ott elesett. Közben szembe egy fiatal gyerek hasított végig az úton egyenesen az öreg felé, valószínűleg nem látta őt. Én gondolkodás nélkül odaugrottam az elesett ember elé és a biciklis hatalmasat fékezett, épphogy csak pár centire állt meg előttem amitől a szívroham kerülgetett, de aztán odafordultam az öregemberhez és felsegítettem őt.

-Jól tetszik lenni? Nem ütötte meg magát?-

Aggódtam miatta és a botját is felvettem neki.

-Igazán köszönöm neked fiatal hölgy, nincs semmi bajom.-

Mosolygott kedvesen az ember majd megnéztem az időt és úgy tűnt hogy el fogok késni.

-Úristen nekem viszont rohannom kell!-

Mondtam kétségbe esve.

-Viszont látásra!-

Azzal elrohantam a suli felé miután megbizonyosodtam róla hogy az úr tényleg jól van-e. Az osztály tele volt gyerekkel és lehuppantam egy padba amikor mögülem meghallottam egy kedves hangot.

-Üdv! Ann vagyok, és te vagy az új lány Lucy. Igaz?-

Kézfogásra nyújtotta a kezét amit én elfogadtam.

-Igen, Lucy vagyok! Örülök hogy találkoztunk.-

Ekkor bejött a tanár és a szokásos: bemutatott engem az osztálynak és zajlottak az órák. Egy átlagos nap. Annel nagyon jó barátok lettünk, rengeteget beszéltünk. Aztán a nap végén elindultam hazafelé és a Párizsi utcákat csodáltam közben. Amikor egy idő után hazaértem ledobtam a szobámban a táskámat és nekiálltam jobban berendezni azt amikor megpillantottam egy fekete dobozka szerűséget piros mintákkal. Egy kis ideig kérdően néztem rá, arra gondoltam hogy anya hagyta itt, mert el kellett költözni otthonról. Odamentem és lassan kinyitottam amit egy hatalmas narancssárga vakító fény követett. A dobozban egy nyaklánc volt, mellette pedig egy lebegő valami amitől megijedtem és sikítva hátravágódtam.

-Úristen.. Mi vagy te vagy ki vagy te??-

Kétségbe estem és ahogy szoktam az ágyamra rohantam és falkaptam onnan a táskámat hogy ha kell ledobjam azt a valamit amikor az megszólalt.

-Hé Lucy nyugodj meg! Nem bántalak csak maradj csendben és hallgass meg!-

Továbbra sem bíztam benne, de egy esélyt érdemel mindenki.

-Csak akkor ha nem jössz közelebb!-

Feljebb emeltem a táskámat hogy lássa hogy nem viccből van nálam. Ő csak sóhajtott egy aprót és belekezdett.

-A nevem Streep és te vagy a Tigris nyaklánc birtokosa. Ha kimondod a jelszót átalakulsz és szupererőt kapsz. A dolgod hogy megállítsd Halálfej által küldött akumáit és megtisztítsd azt, de sosem szabad levenned a nyakláncot vagy odaadnod valakinek vagy elmondanod akárkinek amit most tudsz.-

Ez most lesokkolt. Tehát szupererőt kaptam úgy ahogy annak idején Katica és Fekete Macska?

-Tehát akkor.... Innentől én védelmezem majd Párizst?-

Kérdeztem kicsit pánikolva erre a kis kwami csak bólintott.

-Társad is lesz, valószínűleg a Farkas karkötő tulajdonosa.-

Mostmár leraktam a táskámat erre a kwami közelebb repült hozzám. Én nem akartam hinni a történteknek. Felvettem a nyakláncot a nyakamba ami szív alakú volt, tigrismintás és a széleiről indult az öt csík ami azt jelzi hogy mikor jár le az erőm.

-Streep! Csíkokat fel!-

Kiáltottam el magam hosszú gondolkodás után hogy mégis mi a varázsszó de végülis működik.. A kis lény belerepült a talizmánba közben valamit ordítva.

-Várj! Még nem tudod hogyan kapd el az akumát!-

Ekkor éreztem a számomra kellemes érzést erős narancssárga fénnyel ötvözve ami az egész testemen szaladt végig. Odasétáltam a tükörhöz és tigrismintás ruhába voltam, fekete fülekkel az oldalamon pedig két összetekert táncszalag volt rögzítve. Vagyis azthiszem így hívják.. Az egyik fekete, a másik narancssárga.

-Te......jó...isten-

Levettem azokat és meglendítettem az egyiket ami már repült is és ráakadt a szék támlájára. Egész rugalmas... Az erkélyre kimenve néztem körül az utcán majd egy egész közel lévő keménnyel is megcsináltam ugyanazt amit a szék támlájával. Nagy levegőt vettem majd megrántottam és a hirtelen utazástól egy kicsit megijedtem de pillanatok alatt a másik házon voltam. Törvényes ez?.. Nem érdekelt most ez és a közelben maradva gyakoroltam ezeket a mozdulatokat.

Tudom ez a rész még nagyon unalmas és rövid de ígérem hogy a következő részben próbálok többet összehozni :s Azt még mondani akartam így az elején hogy képek nem lesznek csatolva a részekhez mert nincs mit :D de ha gondoljátok akkor a következő részben megmutathatom Tigris kinézetét és a talizmánt is. Remélem tetszett!!
Puszi! ~WarriorMiracoluos

Miraculous: The ContinueWhere stories live. Discover now