Amatőr

158 11 3
                                    

Nem értem utol a gonoszt akárhogy siettem de egyszer csak megállt egy magas háztetőn és letette a lába elé Farkast majd hangosan felszólalt.

-Párizs lakosai, figyeljetek rám!-

Akik csak ránéztek azok katonasorban jöttek felé, mintha csak egy szavával tudta volna őket hipnotizálni. Majd a szalagokkal megindultam az ellenségem felé aki nem hátrált csak örömmel várt engem de én egy hirtelen mozdulattal a két szalaggal a két kezét lefogtam ami már jobban meglepte és elkezdte rángatni hogy kiszabadítsa a karjait de nem sikerült neki és egy nagyot rántottam rajta. Ő előre esett és a ház szélén tudott megkapaszkodni de nem tudta felhúzni magát. Azonnal odarohantam hogy felhúzzam, végülis ő egy lakos, csak nem tehet róla hogy az érzelmei miatt Halálfej megtámadta. Amikor felhúztam, ő megrántotta a kezem és egyenesen a mélybe zuhantam ami túlságosan is ijesztő volt de épphogy el tudtam kapni egy ház tetejét az egyik szalaggal és felhúztam magam majd körbenéztem a másik háztetőn de a lány és Farkas már nem voltak ott. Átugrottam oda és láttam hogy a házak alatt az emberek akiket hipnotizált azok engem akarnak elkapni de nem tudnak feljönni. Azért jobb lesz vigyátni. Aztán folytattam szememmel a keresést.

-Hol lehetnek?-

Kérdeztem magamban aztán az egyik botom amire a szalag rögzítve van, elkezdett villogni. Egy apró térképrészlet volt rajta és mutatta azt hogy hol van Farkas talizmánja. Meglepett, mert nem tudtam hogy ez ilyen modern.. Mostmár ezt is tudjuk. Máris elindultam érte és egy sötét utcába keveredtem. A kis térkép a talizmán jelenlétét egy kis pincében jelezte. Aztán éreztem hogy ketten lefogják a karjaimat de én ellöktem őket, aztán újabb öt ember próbálkozott meg ezzel, aztán tíz és végül egy izmosabb kezet láttam a fejem felé suhanni, aztán pedig minden elsötétült és végül a pincében ébredtem hasogató fájdalommal a fejemben. A két kezem a falnak volt láncolva, ahogy a két lábam is és a fegyvereim egy asztalon voltak amik tele voltak kínzóeszközökkel. Ekkor már pánikba estem és próbáltam kiszabadítani a kezeimet de nem sikerült. Előttem pár méterrel pedig Farkas volt megkötözve és még mindig nem ébredt fel. Ekkor belépett az akumatizált lány és odajött elém.

-Most annak a kis csirti Lucynak kéne a helyeden lennie de nem találtuk meg sehol miután elhoztam a társad, úgyhogy beérem veled..-

Egy gonosz mosoly ült ki az arcára és leguggolt elém.

-Tehát... Látod azt az asztalt. Közelebb kerülhetsz hozzá hogy ha nem mondod meg hogy hol van a két fő talizmán.-

-Nem tudjuk hol vannak, honnan tudnánk??-

Kérdeztem idegesen és ő felállt majd idehozott egy valamit arról az asztalról. Vasból volt, három ágú és borotvaéles. Azt húzta végig az arcomon, három mély seb a szemem aljától az államig amik úgy véreztek hogy pár csepp vér jutott a földre is. Erősen felszisszentem mert nem kicsit fájt.

-Szóval? Akkor mit tudsz?-

Én csak az igazat válaszoltam.

-SEMMIT!-

Idegesen válaszoltam és ő elindult ismét az asztal felé és közben láttam hogy velem szemben Farkas ébredezik. Amíg a lány nekem háttal volt, addig amennyire tudtam mutattam Farkasnak hogy maradjon csöndben. Ő hamar felfogta a helyzetet és ahogy láttam rajta, sokkolta a látvány. A lány egy beteges vigyorral fordult vissza és jött oda hozzám egy újabb eszközzel de akkor Farkas már elszaggatta a láncokat és erősen ellökte előlem a lányt aki kómásan esett a földre és amíg talpra állt addig a társam megszerezte a kulcsokat és kiszabadított. Azonnal a fegyvereim után kaptam és készen álltunk a harcra. Ő ügyesen kitért a támadásaink elől és ekkor elgondolkodtam. Egy elemlámpa volt az asztalon, azt felkaptam majd Farkas fülébe súgtam valamit amire bólintott. Majd megidéztem az ostort egy másik varázsszó segítségével. Azt az egyetlen lámpát ami volt a pincében azt kiütöttem vele. Néma csend lett, a lélegzetet alig lehetett hallani. A kis apró pincerésen egy kis holdfény világított be és a ruhámhoz tartozó tigrismintás farkat kilöktem a fényre amit az ellenségünk meglátott és elmosolyodott majd halkan elindult felém és mikor már csak egy méterre volt tőlem az elemlámpával a szemébe világítottam, amire ő pár másodpercre elvakult és addig Farkas hátulról lekapta róla a hajpántját, széttépte és az akuma kirepült belőle. El is kaptam és végül tisztán engedtem el. Lehajoltam a lányhoz és segítettem neki felállni. Aztán elkezdtem mondani amit nem szívesen mondanék ki főleg neki.

-Figyelj Vex.. Én nem akartalak téged megpofozni sem megbántani, de egy másik lány összetört emiatt az egész miatt és ezért tettem. De most már sajnálom..-

Szúrósan nézett rám majd meglepettségemre kedvesen bólintott aztán Farkas felé fordult.

-Egyszer úgy is az enyém leszel..-

Egy kis mosollyal az arcán kiment a pincéből és elsietett. Erre a mondatra én majdnem utána mentem de több okból sem tehettem.

-Egyre veszélyesebb ellenségek jönnek...-

Jelentette ki a fiú és én pedig az arcomat törölgettem és úgy bólintottam.

-Jól vagy?-

Nézett felém aggódva és csipogni kezdett a nyakláncom.

-Igen.. Semmi bajom, csak le kell jegelni vagy nem tudom...-

Válaszoltam zavartan és megfordultam hogy hazamenjek.

-Mennem kell. Viszlát Farkas..-

Intettem felé és meg sem vártam amíg visszaköszön csak siettem haza. Otthon azonnal a fürdőszoba felé vettem az irányt és megvártam amíg a seb vérzése eláll majd egy kis ecettel összeshúztam a sebet ami nem kicsit csípett és az én bőrszínemhez megfelelő alapozót kentem rá. Olyan volt mintha egyáltalán ott sem lenne. Aztán mikor kimentem, a szobámban Farkas várt és azonnal a nyakába ugrottam mintha semmit sem tudnék.

-Minden rendben? Jól vagy?-

Kedvesen mosolygott, még a hátamon is éreztem és megsimogatott. Aztán elengedtem és egyenesen a szemeibe néztem, ő pedig megsimította az arcom amiről egy kis alapozó lejött és a seb egy része látszott. Farkas meglepetten állt előttem és összemorzsolta az ujjai közt a sminkterméket.

-Mi az az arcodon?-

Kérdezte komolyan de én teljesen lesokkoltam és nem tudtam mit válaszolni.

Elnézést amiatt hogy tegnap elmaradt a rész, egy kis dolgom volt :/ De most itt van! Jó olvasást és ne felejtsd el a kiscsillagot a bal alsó sarokban :3
~WarriorMiraculous

Miraculous: The ContinueDonde viven las historias. Descúbrelo ahora