Sziasztok!
Most ez a rész tényleg nagyon nagyon rövid lett és nagyon nagyon unalmas de most dobtam össze gyorsan és nem is figyeltem a helyesírási hibákat mert hulla fáradt vagyok, holnap két témazárót írok úgyhogy elnézést kérek az esetleges hibákért. Jó olvasást és jó éjszakát! Puszii ~WarriorMiraculousTúl vagyunk a szilveszteren, Farkas hajnalban eljött hozzám és korán reggel ment is el, mesélte hogy Tigris nem jött és láttam a sebeit, olyan volt mintha én okoztam volna azokat. Majd megszakadt a szívem, de majd Tigrisként megmagyarázom.. Azt is mesélte hogy a családjában problémák vannak, szegénykém nem indítja jól az új évet de sikerült megnyugtatnom. Aztán három nappal később pedig jött a suli. Az ébresztőm megszólalt és félholtan lehúztam hogy ne szóljon az az idegesítő zene.. Gyorsan bepakoltam, felöltöztem és mikor kimentem már a szememmel kerestem a szendvicset ami mindig ott szokott lenni az asztalon, direkt nekem de most hogy anyuék elutaztak így mindig éhes hassal indulok suliba mert hogy én hamarabb fel nem kelek kaját csinálni az teljesen biztos. A suliban Ann-el összeölelkeztünk és leültünk a helyünkre majd az osztályfőnök egy lánnyal az oldalán lépett be a terembe.. Nagyon hosszú haja volt, a derekánál lejjebb ért, és egy fehér hajcsatt fogta az egyik oldalon a frufruját oldalra. Zöld szemei voltak.
-Üdvözöljétek az új osztálytársatokat, Bethanyt.-
A lány kedvesen integetett az osztálynak és mi egy "szia"-val köszötünk vissza.
-Igazából hívjatok csak nyugodtan Bethy-nek.-
Látszott rajta hogy nagyon félénk és Vex szereti az ilyeneket a csatlósai közé fogadni. Leült mögénk és zajlottak tovább az órák. Ugyanúgy mint amikor én idejöttem a suliba. A szünetben Ann-el rögtön lecsaptunk rá, még Vex (Amúgy van ilyen név? XDDD) előtt mert ha ő telebeszéli a fejét hülyeségekkel akkor belőle is díszbabát csinálna. Kikérdeztük mindenről és tőlünk már nem tartott annyira, megértő és nagyon kedves. Folytatódtak az órák és végül elváltunk egymástól mind a hárman majd nem sokkal később haza is értem.
Bethy szemszöge
Ann és Lucy nagyon kedvesek voltak velem, nagyon tartottam attól hogy nem lesznek barátaim de Bunny-val egész jól összebarátkoztunk. (Bunny név a nyuszi kwaminak érted... Milyen találékony vagyok igaz? :"D) Bunny a kwamim és mindent elmesélt én pedig alig várom hogy találkozhassak Tigrissel és Farkassal. Mikor mentünk haza, egy csapat lány állt elém és egy sminkkel telenyomott "lány" állt előttük.. Ann és Lucy mesélte milyen ez a lány úgyhogy most nem torpantam meg, én mostmár szuperhős vagyok és nem hagyom hogy többet bántsanak.
-Hello, Bethy..-
Köszönt rám a Vex nevű lány elég kedves hangon, gondolom át akar verni.
-Szia Vex, mit szeretnél?-
Kérdeztem tőle magabiztos hanggal és igen büszke voltam magamra ugyanis féltem és elég ritkán sikerül magabiztos hangzást összehoznom. Megmutatott nekem egy lapot amit egy osztálytárs rajzolt rólam és nem valami kedves rajz.. Ő ezen pedig jóízűen elkezdett nevetgélni. Bántott hogy ezt csinálta valaki de kikaptam a kezéből a lapot majd apróra összegyűrtem és visszaadtam neki.
-Értem, szóval idejöttél kiröhögni.. Nincs valami jobb dolgod esetleg?-
Kérdeztem flegmán ami még engem is meglepett.
-Én nem vagyok olyan mint te és nem is leszek, és ha nem zavar akkor most én megyek és csinálok valami értelmesebb dolgot annál hogy veled társalogjak..-
Azzal virítottam neki egy kamu mosolyt majd kikerülve a lányokat elindultam hazafelé de még hallottam magam után Vex hangját.
-Nem tudsz te rólam semmit!-
Valahogy boldoggá tett hogy fel tudtam idegesíteni. Mikor már senki nem látta, Bunny kibújt a táskámból és lepacsiztunk. Otthon elkezdtem rajzolgatni, imádok rajzolni és szerencsémre tudok is. Bunnyval szeretünk rajzolni, néha olyat játszunk hogy négy összefüggő dolgot kell lerajzolni és a másiknak ki kell találni hogy melyik szóra gondolt amiről a négy kis rajzot kellett csinálni. Még sok ilyet játszottunk amikor hirtelen beborult az ég, még a hófelhőknél is jobban és az égen magasra emelkedett egy lány. Rögtön felismertem még a különös furcsa ruhája ellenére is.. Gondolom ilyenkor kell használni azt az erőt amiről Bunny beszélt. A kis kwami felé néztem és bólintott egyet majd én is.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Miraculous: The Continue
FantasiaPárizs városának két hőse, társaikkal együtt visszavonulnak, ezért a városnak új hősökre van szüksége. A lobbanékony Tigris és a nyugodt Farkas kapja meg ezt a szerepet. Az eleinte kezdő hősök mindent beleadva igyekeznek megtalálni az évek óta Páriz...