Hoofdstuk 7

7.6K 341 27
                                    

Tristan opende de deur van zijn huis. Ik duwde de deur open en hij zei:"Lady's first!" Ik glimlachte en ik stapte het mooie huis binnen.

Tristan ging even zijn hond terug naar zijn hok brengen en ik bewonderde ondertussen het supermooie huis. Er waren veel kaarsjes! Alle kleuren pasten perfect bij elkaar, ze hadden allemaal een oranje tint.

Ik pakte mijn iPhone. 57 gemiste oproepen en 5 nieuwe berichten. Laten we eens raden wie dan zou zijn.

Ik las de berichten.

-Sofie, kom alsjeblieft terug meisje! Of zeg ten minste waar je bent!

-Sofie, waar ben je?

-?????

-Bel me alsjeblieft, Sofie!

-Het spijt me, ik had het je eerder moeten vertellen! Kom alsjeblieft terug!

Ik stuurde terug.

-Ik ben veilig. Maar ik wil nu liever even niet thuis zijn.

Geen seconde later kreeg ik antwoord.

-Ik begrijp je.

Daarom hield ik van mama. Ze bergeep me altijd. Maar ik begreep haar totaal niet... Wat deed ze met zo een weirdo als vriend?? Als ze het door mij zou moeten uitmaken met haar vriend zou ze echt teleurgesteld zijn in me. Wat moest ik doen?!

Ik begon spontaan weer te wenen. Stomme pubertijd. (Door de puberteit wenen sommige tieners vaker.) Tristan kwam de kamer binnen en toen hij zag dat ik weende liep hij snel naar me toe en hij kwam naast me zitten in de zetel. Hij legde zijn arm om mijn schouder en zei:"Ik weet precies hoe je je voelt, maar het komt allemaal weer goed. Dat beloof ik."

Nadat ik uitgeweent was keek ik recht in Tristan zijn ogen:"Je bent echt veel te goed voor mij" zei ik. Tristan glimlachte.

De rest van de avond hadden we nog een paar films gekeken en daarna gingen we slapen.

---Heeyy sorry dat het zolang geduurt heeft! Ik beloof dat ik regelmatiger een hoofdstuk erop ga zetten! Het enige wat jullie moeten doen is

VOTEN&COMMENTEN✌✌✌✌✌✌✌✌✌💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

100% VerliefdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu