Ik aai over Kato's kleine hoofdje. Niet te teloven dat ik een kind heb kunnen baren. Maar het was alle pijn waard. Tristan komt de kamer binnen met een kopje thee. "Voor de moeder" Zegt hij terwijl hij het kopje voor me op de salontafel neer zet. Ik glimlach terwijl hij naast me komt zitten en Kato een kusje op haar hoofd geeft. Kato is zo klein, alles aan haar fascineerd me. Haar kleine handjes en voetjes, haar schattige neusje en ogen die ze overduidelijk van Tristan heeft... Als Tristan Kato van me over neemt pak ik het kopje koffie vast en kijk fier naar mijn trouwring. Ja, Tristan heeft me ten huwelijk gevraagd. Ik herinner me nog het moment dat hij het vroeg, ik was werkelijk verbouwereerd. Hij dacht dat ik het niet wou omdat ik een minuut naar hem stond te staren voor het eigenlijk echt tot me doordrong. Het was een geweldig feest. We hebben ook een huis voor ons gezinnetje gekocht na lang sparen. Ik heb zelfs een eigen auto! Tristan is manager van een bedrijf en ik zelf ben verpleegster, nog maar een paar jaar, aangezien ik overdreven lang heb moeten studeren voor ik te werk kon. Ook Jonas en Ella en Alexander en Sara zijn getrouwd. Het lijkt wel een sprookje. Tanja en Zack hebben geen behoefte aan een trouw of kinderen, zeiden ze. Maar het viel me toch op dat Tanja de laatste tijd een rond buikje is aan het krijgen! Oh ja, Walter en mama zijn niet opnieuw getrouwd maar wonen wel gelukkig samen. Waar ik natuurlijk echt blij om ben! Ik voel Tristans hand op die van mij. En ik glimlach naar hem. "Is er iets?" Vraagt hij bezorgd. "je kijkt zo vaag voor je uit..." Ik schud mijn hoofd. Zo is Tristan nu eenmaal, altijd bezorgd. Dat maakt hem ook mijn favoriete persoon op aarde, samen met Kato.
Ik neem een slokje van mijn thee. Plots gaat de bel. Ik sta op en slenter naar de deur. Shaima en Pieter staan glimlachend voor de deur. Ik omhels ze en laat ze binnen. Shaima had Pieter leren kennen op haar werk en sinds kort zijn ze samen gaan wonen naast ons huis. Daardoor zien we elkaar natuurlijk heel veel en zijn we erg close geworden.
"Heb je het al gehoord?" Zegt Shaima opgewonden. "Zack en Tanja zijn van plan om te trouwen! Ik denk zelfs dat Tanja in verwachting is!" Gilt ze uit. Ik lach en zeg:"We hadden al vermoedens, toch schat?" ik geef Tristan een duwtje die hem onmiddelijk doet grijnzen.
"Zullen we maar vertrekken naar de bowlingbaan?" Vraagt Pieter na tien minuten babbelen. "Prima, ik ga even wat spullen voor Kato halen" Zeg ik instemmend terwijl ik opsta en naar de babykamer wandel. Terwijl ik luiers in een tas prop voel ik twee handen rond mijn buik. Ik stop even met inpakken en geef Tristan een onhandig ondersteboven zoen. Het is toch ongelooflijk waar we nu staan. En dat we nog steeds even veel van elkaar houden als 20 jaar geleden. Het is gewoon een wonder dat ik hem heb mogen ontmoeten. Bedankt God.
En ookal lijkt dit een einde. Mijn liefde voor Tristan zal eeuwig blijven duren.
-----------------------------------------
Dag liefste lezers.Dit was het dan. Ik moet toch nog iedereen bedanken. Echt dankje dankje dankje.
Sorry dat het zo kort is maar ik heb de laatste tijd niet zo veel inpiratie. No hate ;)
Als ik iets vergeten ben te melden (van personages in het boek hun toekomst) kan je me het altijd nog vragen in comments.
Bovendien als je op zoek bent naar een andere Roman. Ik heb er nog een, ga zeker een kijkje nemen!
Vaarwel liefste lezerstjes, jullie zijn allemaal stuk voor stuk schatten!
Ik ga jullie missen :(
xoxoxoxooxoxoxoxoxooxoxoxoxo
Lara
JE LEEST
100% Verliefd
RomanceAlle rechten voorbehouden ©2014 Lara_M_ ~Sofie is een sportief, lief, mooi en talentvol meisje. Ze zit in een band, in een volleybalteam en in een dansgroep. Maar als haar ouders scheiden en ze naar een nieuwe school moet waar ze niemand kent, draai...