Vanavond was het mama's blind date, wat ze natuurlijk niet wist was dat Tanja en ik hun zouden bespieden. Ik wou precies weten wat er ging gebeuren.
Die ochtend ging ik naar de fitness om wat te ontspannen. Ik merkte al snel dat er veel volk was aangezien ik eerst een half uur moest wachten aan de balie voordat ik aan de beurt was. Gelukkig was er nog een loopband vrij waar ik snel naar toe ging. Net toen ik mijn oortjes in wou steken zag ik iemand bekend, Zack. Hij zat te praten met nog 2 kasten, het was me nooit zo opgevallen dat Zack echt zó gespierd was. Het was al maanden geleden dat ik nog met hem had gepraat die keer in de bioscoop. Maar ik smste hem wel vaak, tot ik samen was met Tristan, daarna negeerde ik hem meestal waar ik nu echt een schuldgevoel bij had. Ik probeerde gewoon normaal te blijven maar zijn ik kon zijn duidelijke sixpack niet weerstaan.
Als een idioot bekeek ik hem van top tot teen: Het begon bij zijn hoofd, die er absoluut knap uitzag, maar zijn lichaam overtrefte alles. Ik weet gewoon niet hoe ik het moet beschrijven, hij was een hunk, dat kon je wel zeggen.
"Eum, ben jij klaar met lopen?" Hoorde ik een meisje achter mij zeggen. Ik schoot uit mijn gedachten een draaide me om, blonde platte haren, licht blauwe ogen, perfect figuur, met andere woorden: Cindy. Een meisje uit mijn vroegere school, ze was altijd heel aardig tegen me. Opeens schoot het me te binnen dat Tanja me nog moest uitleggen waarom ik uit het volleybalteam werd gezet, had Tanja niet gezegd dat Cindy erachter zat?
"hé! Maar jij bent Sofie!!!" Riep ze zonder op mijn antwoord te wachten door de zaal heen, ik lachte heel ongemakkelijk omdat alle blikken in de zaal op mij gericht waren, ik wierp snel een blik naar Zack en ja, die keek ook. Met een gigantische glimlach op zijn gezicht. Nu dat ook nog. Eureka.
A/N: Dag liefste lezertjes! Ik ben terug van vakantie en ik heb snel op het vliegtuig dit hoofdstuk geschreven... Maar goed, ik ben aan het twijfelen hoe ik het verhaal zou eindigen, er zijn 3 keuzes:
1. Schattig tofie momentje en een blik op 20 jaar later
2. Gewoon een schattig tofie momentje
3. Een moment met heel die vriendengroep van Sofie en een blik op 20 jaar later.
Laat alsjeblieft je mening weten in de comments!
Ahja iemand had gevraagd of ik een selfie als profielfoto wou zetten dus dat zal ik maar doen dan, maar ik waarschuw jullie: Bekijken op eigen risico. Trauma's oplopen is mogelijk. Nee zo erg is het niet maar verwacht niet te veel.
De Q/A zal ik erop zetten als het verhaal helemaal afgelopen is, us je kan nog steeds vragen achterlaten in het vorige 'hoofdstuk'. :)
Xoxoxo
Lara
JE LEEST
100% Verliefd
RomanceAlle rechten voorbehouden ©2014 Lara_M_ ~Sofie is een sportief, lief, mooi en talentvol meisje. Ze zit in een band, in een volleybalteam en in een dansgroep. Maar als haar ouders scheiden en ze naar een nieuwe school moet waar ze niemand kent, draai...