-Hou je van chocolade muffins?
Ik ben er verslaafd aan.
-Hoelang schrijf je al?
Ik denk ongeveer 2 jaar.
-Hoe oud ben je?✌️
14 ✌️
-Fan van eenhoorns?
Ja zeker! Eenhoorn is leven
-Waar ben je fan van?
Eenhoorns, eten, 1D.
-Heb je een vriendjeeeee?
Neeeee.
-Hoe zie je eruit?
1 meter 78 (ik weet het, groot) , blond middelmatig lang haar, blauwe ogen.
-Vind je eenhoorns cool of eekhoorns cooler?
Eenhoorns cooler maar eekhoorns zijn ook cool.
-Waarom schrijf je zo graag?
Ik vind het leuk om ermee bezig te zijn het is echt een hobby geworden. Alleen is het soms een beetje stressig als je veel lezers hebt dan moet je verder schrijven en als ik lang niet upload voel ik me soms wel schuldig.
-Waarom ben je aan dit boek begonnen?
Ik zat al een hele tijd op wattpad maar ik las alleen en toen zei een vriendin dat ik eens een verhaal moest schrijven.
-Van waar haal je je inspiratie?
Als ik 's avonds niet goed kan slapen denk ik aan wat er nog in het verhaal kan gebeuren, maar meestel verzin ik ook gewoon tijdens het schrijven zelf.
-Als je mocht kiezen tussen een giraf met de grootte van een muis of een muis met de grootte van een een giraf wat zou je dan kiezen als huisdier?
Waarschijnlijk een giraf met de grootte van een muis haha.
-Wat zou je kiezen benen als vingers of vingers als benen?
Geen van beide eerlijk gezegd.
-Als je zou moeten kiezen, muffin of donut?
Hmm... Donut.
-Oreo of Muffin?
Oreo.
-Ik heb eigenlijk vage vragen beantwoord maar pech haha :)
~ dit is de Q/A die ik nog een tijd geleden beloofd had en waarschijnlijk niemand interesseert haha ;)
ik wou wel nog even sorry zeggen voor alle spelfoutjes die ik heb gemaakt, en ik vind het ook niet erg als je me verbeterd hoor. Alleen sommige reacties zijn wel een beetje gemeen haha zoals dat ik altijd een excuus heb om laat te zijn met mijn hoofdstuk... Heeeeeel erg veel liefde voor de mensen die me verdedigen! Ik ben ook maar een mens weet je en ik maak soms echt erge fouten haha maar wie niet?
In ieder geval, ik wil jullie bedanken. Ja jij daar voor je scherm. DANKJE :)
xxx
Lara
JE LEEST
100% Verliefd
RomanceAlle rechten voorbehouden ©2014 Lara_M_ ~Sofie is een sportief, lief, mooi en talentvol meisje. Ze zit in een band, in een volleybalteam en in een dansgroep. Maar als haar ouders scheiden en ze naar een nieuwe school moet waar ze niemand kent, draai...