- Szia anya!
- Szia kicsim! Milyen volt a suli?
- Eltelt. Megyek a szobámba.Az ágyamon ott hever a laptopm, ami már 2éves. Bekapcsolom, de alvó üzemmódban van.
- Öcsii! Már megint használtad a gépem? Hányszor mondtam, hogy ne nyúlj hozzá?!
- Bocsi csak a suliba kellett prezentációt csinálnom!
- Hallod nem vagyok hülye.Bevágtam a szobám ajtaját majd beültem a gép elé.
www.facebook.hu
Karma: Szia drága! Itt felejtetted a teremben a magyar füzeted. Elvigyem a szünetre, vágy hagyjam a teremben?
Bruklin(én): Hagyd ott, tanul a halál téli szünetben.
Karma: Ugye tudod hogy bukásra állsz magyarból?
Bruklin(én): Mi vagy te az anyám? 😂
Karma: Az is lehetnék.
Bruklin:(én): De nem vagy az te kis nyomi.
Karma: Szeretlek. Kijössz ma?
Bruklin: Nem drága ma nem megy. Életenergiám sincsen. Utolsó órám kémia volt és a tanár témazárót íratott. Érted? Utolsó tanítási nap szünet elött.
Karma: Sajnálom, de ott lesz Nata is.
Bruklin(én): Hagyjál már Nataniellel. Nincs köztünk semmi és nem is lesz. Amugy is tudod hogy nem tetszenek a kigyúrt pasik.
Karma: Persze neked csak a kis törékenyek jönnek be. Olyanok mint a lányok. Hallatlan! 😂😂
Bruklin(én): Ne szekálj már folyamatosan. 😂😟Karma: Rendében van.
Nataniel Black üzenetet küldött neked.
Bruklin: Na látod csak emlegetned kellet és irt is.
Karma: Juj és mit?
Nataniel: Szia, kijössz ma?
Bruklin(én): Azt hogy kimegyek-e.
Karma: Na látod! Gyere már ki! Pls.
Bruklin(én): Nem megyek.
Karma: Oké, én viszont most lépek. Szia drága, irok amint tudok.
Bruklin(én): Szia anya 😂❤
Nataniel Black olvasatlan üzenetek:
Nataniel: Szia, kijössz ma?
Én: Szia, sajnos nem tudok. Segítenem kell itthon anyunak. És fáradt is vagyok, de legközelebb, ha tudok megyek. Jah és amúgy sincs kedvem inni ma.
Nataniel: Kár pedig szívesen láttalak volna. Nem kell feltétlenül innod.
Én: Ne haragudj most mennem kell.
Beállítások -> chat kikapcsolása neki Nataniel Black.
- Kicsim, nem akarsz enni valamit?
- Megyek anya.
- Használhatom a géped. - Állt az ajtóban öcsém és bárány szemekkel nézett rám.
- Amíg eszek addig használhatod.
- Köszönöm, te vagy a legjobb tesó a világon.
- Nem attól leszek a legjobb, hogy használhatod a gépem, de igen én vagyok a legjobb. - mosolyogtam rá, majd lementem a konyhába.
- Anya, mikor jön haza apa?
- Nem tudom kicsim.
- Hiányzik. - Léptem anyához, majd szorosan meg öleltem.
- Tudom kicsim. Nekem is. - Engedett el majd folytatta a mosogatást.
- Anya?
- Igen szívem?
- Ehetek a szobámban? - néztem rá boci szemekkel.
- Kikészítesz te meg az öcsid is a boci szemekkel. Szerencsetek hogy apátok gyönyörű fekete szemeit örököltétek és nem az én barna szemeim különben simán tudnék nemet mondani.
- Szeretlek anya. - szedtem ki egy tányérra gyors krumplis tésztát és céklát majd nyomtam anya arcára egy puszit és felmentem a szobámba.
- Öcsi, engedj vissza.
- De azt mondtad, hogy ameddig eszel, de nem ettél.
- Van ilyen öcsi, most pedig menj. Tudtommal még egy hétig nem gépezhetsz.
- De! Ahh. Tessék.- bezárta a játékos oldalt, majd lemászott az ágyról.
- Telefonod?
- Nem! Szia öcsi. Az ajtót csukd be.
Karma: Hallod. Azt hiszem terhes vagyok.
Én: Kitől?
Karma: Hát tőled ki mástól.
Én: Jaj ne haragudj el is felejtettem. Nem fizetek gyerek tartást. Amúgy megint össze vissza ettél mindent?
Karma: Hogy ismersz már. Most olyan vagyok mint egy vemhes koca.
Én: Eltudom képzelni viszont te úgy is gyönyörű vagy. Amúgy anya meg mindig nem tudja mikor jon haza apa. Szerinted hazajöhet az ünnepekre?
Karma: Nem tudom. 😟 Az én apám nem katona. De bárcsak az lenne. Már megint részeg és piszkálja anyát.
Én: Ha gondolod akkor nálam aludhatasz. Az én ágyamban mindig van hely.
Karma: Köszi, lehet élek vele, majd meglátom mi lesz ha haza érek. Viszont most megyek. Szórakozz jól, és lehetőleg ne csinálj semmit.
Én: Köszi. Te is szórakozz jól és üdvözlőm a többieket.
Karma: Szia drága.
Én: Szia.
Rosy Star üzenetet küldött neked.
Ki az a Rosy? Nincs is ilyen nevű ismerősöm. Ah nem is érdekel. Majd vissza írok neki valamikor. Viszont kijött az új Batman film DvD változatban. Online már fent is van. Inkább megnézem azt.
YOU ARE READING
Szerelem.net/Befejezett/
RomanceSzeress belém, legyél enyém. Írj akkor is ha nem vagyok, de ne sirj ha látom és nem válaszolók.