Rosy: Mondhatjuk igy is, de terveim vannak veled, és van itt valami még.
Én: Mi? Elmondod?
Rosy: Igen.
Én: Akkor mond
Rosy: Az van... Hogy... Szóval...
Én: Fuuu de utálom amikor húzod az agyam! Mond már ki!
Rosy: Meggondoltam magam. Ha eljössz velem, akkor elmondom... Ha nem akkor magadra vess.
Nata üzent neked.
Nata: Szia, figyelj nem bírom tovább. Szerelmem oly hatalmas, hogy szívem itt benn megszűnik dobogni ha nemet mondasz. Tudom, nem vagyok sportos, nem vagyok, jó képű, de szívem itt benn, csak téged akar senki mást. Ne lökj el, ne késelj, inkább ölelj még nem késel.
Én: Wtf?!
Rosy üzent neked
Rosy: ??? Akkor?
Én: Legyen mikor és hol?
Nata üzent neked
Nata: Szeretlek! Leszel a barátnőm?
Én: Figyelj! Mondtam, mi csak barátok vagyunk, semmi több. Nem akarok semmit, és nem is értem hogy jött ez.
Rosy üzent neked
Rosy: Holnap este 6kor, öltözz melegen.
Én: Holnap karácsony első napja nem fog menni.
Rosy: Akkor a terveimnek is lőttek.
Én: Milyen terveknek?
Rosy: Este 6. Ne késs! Találkozzunk, mondjuk a Királyok terén. Onnan hamar eljutunk a Kecskébe. Viszont most megyek, aludj jól. Szia.
Én: Ahhh... Oké... Szia...
Nata üzent neked.
Nata: Értem, de akkor barátok sem lehetünk. Ha a közeledben vagyok, csak rád és az ajkaidra tudok gondolni, hogy milyen angyal képes ilyen ajkakat teremteni. Vigyázni akarok rád! Vigyázni mig csak világ a világ!
Én: Most megyek aludni. Szia.
Nem tudom, most ez hogy jött. Nincs igy is elég bajom? Rosy szerintem kezd belém esni, Nata, ő pedig szerelmet is vallott. Mindenki megbolondult. Inkább kimegyek a mosdóba, majd lefekszem aludni. Fárasztó volt a mai nap. És a fejem is fáj.
*másnap*
- Kicsim! Kelj fel!
- Mi az anya?
- Csomagod jött, és már délután kettő van.
- Milyen csomag?
-Nem tudom, hoztam fel neked reggelit, vagyis ebédet. Kajálj meg, aztán hozd le a tányért.
- Köszönöm anya. - erre nem válaszolt, csak rám mosolygott, majd kiment.
Messenger
Karma: Szia. Mizu?
Nata: Szia szerelmem alu...
Rosy: Jó reggelt, kirá....
Karma: Szia. Mizu?
Én: Fáj a fejem kegyetlenül.. Bele fogok halni! Ráadásul ma talizok is Rosyval.
Karma: Uhhh.. Randiztok?
Én: Nem. Csak nem is tudom olyan bonyolult. Nem is értem már.
Karma: Akkor hagylak is készülõdni. Szia.
Én: Fuuu.. Szia...
Rosy:
Rosy: Szia, Mizu? Megkaptad a csomagom.
Én: Milyen csomag?
Rosy: Kapnod kellett volna ma egy csomagot.
Uhhh anya mondta, hogy jött csomagom. Kipattanok az ágyból kezembe veszem a a dobozkát, majd visszasétálok az ágyhoz. Vajon mi lehet benne?
- Mi a szar! - kiáltottam fel - Ezt ugye nem gondolja komolyan?
YOU ARE READING
Szerelem.net/Befejezett/
RomanceSzeress belém, legyél enyém. Írj akkor is ha nem vagyok, de ne sirj ha látom és nem válaszolók.