Karácsonyi ajándék

1.1K 79 0
                                    

Rosy: Szóval... Ott álltunk, ajkaink súrolták egymást, és te csak akkor kaptad el a fejed, amikor jött valaki.

Én: Igen.

Rosy: Akkor van esélyem.

Én: Miért is? Ez nem indok erre. (O.o)

Rosy: Tartozol nekem egy csókkal.

Én: Mert?

Rosy: Mert nem kaptam meg, és mert holnap szent este, és ezt kérem karácsonyra.

Én: És hogyha én ezt nem akarom?

Rosy: Hidd el akarni fogod. :D

Én: Fogadjunk?

Rosy: Milyen volt a majdnem csók?

Én: Amikor csak súrolták egymást az ajkaink?

Rosy: Igen.

Én: Huhh hát, izé nem nagyon figyeltem.

Rosy: Most komolyan? Ne hazudj!

Én: Nem hazudok!

Karma üzent neked

Karma: Szia drága, ne haragudj hogy csak ugy leléptem, de muszály volt. Hogy vagy? Csak mert én rohadt másnapos vagyok!

Én: Szia, voltam már jobban is, köszi.

Rosy üzent neked.

Rosy: A te ajkaid lehetnek a világon a legpuhábbak, kár hogy nem nagyon emlékszem

Én: Oké! Figyelj. Én hetero vagyok, legalábbis mind eddig azt hittem. Soha senkinek sem élveztem ennyire a majdnem csókját, DE nem fogod ezzel elvenni az álmaimat. Családot akarok.

Karma üzent neked.

Karma: Mi a baj?

Én: Semmi...

Rosy üzent neked.

Rosy: Szóval vágysz az ajkaimra? Családod egy lány mellett is lehet!

Én: Ez nem olyan egyszerű saját gyereket akarok! Egy férjet, boldog családi környezetet.

Rosy: Értem...

Karma üzent neked.

Karma: Ne csináld már ezt mi a bajod?

Én: Az baszki, hogy miattad most egy lány könyörög a csókomért, és hogy én is meg akarom csókolni az. De nem tudom, hogy miért. Mert hetero vagyok még mindig, vagyis eddig azt hittem és basszus mindjárt bőgők.

Karma: Uhh.. Ezek aztán események. Viszont ha így van, akkor miért nem elégíted ki az ajkad. Kérd meg, hogy találkozzatok és tedd meg. Nem kell jelentenie semmit.

Én: És mi van ha megteszem és jelent valamit?

Karma: Akkor én melletted állok, de ahogy mondtad nem jelenthet mert te nem a lányokat szereted.

Én: Szeretlek Karma. Hallgatok rád, de ha tönkre teszed az életem, akkor te fogsz megöregedni velem!

Karma: Benne vagyok.

Rosy üzent neked.

Rosy: Sajnálom...

Én: Mit csinálsz ma?

Rosy: Semmit, itthon leszek.

Én: Gyere kérlek át ma hozzám.

Rosy: O.o Minek? Most?

Én: Nem szeretek tartozni, másrészt mert unatkozom. Most gyere mire ide érsz én kész leszek.

Rosy: 10perc.

Én: Oké.

Facebook ki...

Oké, 10 percem van. Irány a fürdő.. Te jó ég hogy áll a hajam. Gyors fésülködés, vasalás. Sminkelni nem sminkelem magam. Gyors fogmosás, majd össze pakolok a szobában kicsit. De mit vegyek fel? Oke nem érdekel, felveszem a piros ingem egy fekete nadrággal. Esküszöm, olyan jó pasi lenne belőlem. Na mindegy hagyjuk is. Még 4 perc de sehol nem találom az ingem. Úristen! Most jut csak eszembe, hogy felakasztottam a fürdőben.

- Kicsim keresnek! Rosy az.

- Küld fel anya!

Basszus itt állok egy szál melltartóban, és már jön fel. Nem vagyok szégyenlős, de na. Irány a fürdő.

- Szia, itt vagyok.

- egy fél pillanat és megyek. - gyorsan magamra veszem az inget begombolom. Majd kimegyek. Rajta szintén egy fekete nadrág van egy fekete szürke kockás inggel.

- Add nekem az inged!

- Nem adom. - lépett közelebb, majd megölelt. Kicsit bizonytalanul öleltem vissza, nem számítottam erre. Aztán nyomott egy puszit az arcomra, majd leült az ágyamra.

- Bocsi a kupi miatt. Nem volt időm összepakolni.

- Semmi baj.

- Kérsz valamit. Maradt még vodka, meg van narancs. Karma nem vitte el, mert tudja, hogy szinte csak azt iszom meg.

- Persze.

Az üveg majdnem tele volt még. Lassan megittuk, és ahogy észre vettem ő már egy pár pohár után meg is érezte. Nekem még mindig semmi. Mire az egész elfogyott már kezdtem érezni a hatását elég durván. Maszkáltam, énekeltem, hülyeségeket beszéltem. Mikor elfáradtam, ledőltem az ágyra, majd ő is mellém. Nem tudtam akaratlanul is másra gondolni csak az ajkára. Most van itt az idő. Megteszem aztán lesz ami lesz. Már épp elindult volna az ajkam felé, mire közölte, hogy pisilnia kell. Megmutattam neki a mosdót majd vissza dőltem az ágyra. Nem sokkal később már csak azt éreztem, hogy rám vette magát, és ezen jót kuncogott.

- Mikor kapom meg a karácsonyi ajándékom? - kérdezte

- Mikor szeretnéd?

- Most?

Nem válaszoltam rá semmit. Nyomtam egy puszit az alsó ajkára, mire ő teljesen "beindult". De nem csókoltam meg. Játszottam vele. Ajkammal az ajkát simítottam végig, majd nyelvem hegyét az övéhez érintettem egy pillanatra, majd ismételten nyomtam egy puszi az ajkára. És igy ment ez egy darabig, amig meg nem unta, és átvette az irányítást. Most ő nyomott egy puszit az ajkamra, de sokkal hosszabbat, majd a nyelvét is hozzáérintette, hogy engedélyt kapjon a behatolásra, amit én készséggel megadtam neki. Nem tudom meddig csókolóztunk, de nem akartam, hogy vége legyen.

- Puhák az ajkaid. - mondta, mire nyomott egy puszit és mellém feküdt.

- A tied sem rossz, majd ezúttal én vetettem magam rá, és újra nekiálltam, szórakozni vele, de most már meg is csókoltam.

Szerelem.net/Befejezett/ Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang