Rosy: Most mennem kell. Ha gondolod akkor beszélgethetünk.
Én: Persze, írj ha akarsz.
Karma: Üzenetet küldött neked.
Karma: Hallod! Tegnaptól maradt egy kis pia, ha gondolod akkor azt is átviszem.
Én: Ahh, nem nagyon van kedvem inni, de hozzad. Amugy rám írt egy csaj. Rosy Black.
Karma: A csaj etikáról? Aki folyamatosan a telefonját nyomkodja?
Én: Igen.
Karma: Egyszer voltam vele egy csoportba. Gyönyörű szemei vannak. Várj, keresek egy képet az adatlapján.
Én: Oké. Jaj anyám vett nekem mojitos bombát. Meghalok, pedig mindig azt mondja, hogy ne igyam mert káros.
Karma: Basszus, nézd de gyönyörű szemei vannak.
Én: Ez komolyan az ő szeme? Tényleg gyönyörűek.
Karma: És nézd! A haját pedig Vörösre festette. Bár heteró vagyok de én is rámásznék.
Én: De szar vagy. Amúgy szerintem is jól néz ki. Bár nem tudom, én nem másznék rá. oké lehet hogy mégis. :D
Karma: Tudtam én!
Én: Most lemegyek kajálni. Meg felhozom a szobámba a kis mojitos bombámat. :D XD
Karma: Okika drága. Akkor majd irj ha vagy.
Lemegyek a konyhába, anya édesen fõzi az ebédet. A kedvencemet csinálja. Oda megyek hozzá, hátulról átkarolom majd nyomok egy puszit az arcára. Utána fejem a vállára helyezem. Alacsonyabb nálam kb öt centivel.
- Szeretlek anya.
- Szeretlek kicsim.
Oda sétálok a hûtõhöz, veszek ki paprikás szalámit vajat, paradicsomot, ami megmaradt és nem fõzi bele anya az isteni lecsóba. Veszek elõ zsemlét, majd megcsinálom a szendvicset. Elõ kapok egy kiskanalat, majd bele trollkodok anya lecsójába.
ESTÁS LEYENDO
Szerelem.net/Befejezett/
RomanceSzeress belém, legyél enyém. Írj akkor is ha nem vagyok, de ne sirj ha látom és nem válaszolók.