- Mi a szar! - kiáltottam fel - Ezt ugye nem gondolja komolyan? - telefonom után kaptam majd nekiálltam írni Rosynak.
Én: Hallod ugye ez most nagyon nem komoly?
Rosy: De igen, miért?
Én: Csak vicceltem amikor azt mondtam, nekem nem kell.
Rosy: Nem adom oda az ingem, csak gondoltam jól állna ma.
Én: Nem veszem fel! Biztos, hogy nem amúgy is te illata van.
Rosy: Pont az miatt küldtem. Ez benne van a tervemben.
Én: Milyen tervedben?
Rosy: ....
Én: Oké, akkor majd talizunk.
Na megeszem anyum kajáját, amit felhozott, megnézek egy filmet, aztán talán 6ra kesz is vagyok.
...
Basszus elfogok késni! Mindig kapkodnom kell! Soha nem érek oda időben sehova. Ez az én formám. Kapkod a lábaidat! Csak ezt ismételgetem magamban. Azt hiszem megfagyok.
Én: Késni fogok, sorry.
Rosy: Siess mert ide fagytam. Vár csak látlak.
Na végül ide is ide értem.
- Szia. - lépett közelebb, majd megölelt, ami elég furcsa volt, éreztem ahogy megremeg a teste.
- Szia. - válaszoltam. - Nos, itt vagyok. Akkor, hogyan tovább?
- Menjünk a Kecskébe. - jelentette ki, majd elindult. - kérsz cigit?
- Nem dohányzom. Csak ritkán, ha iszok.
- Oké, akkor nem kapsz és zsebre vágta, Hello Kitty-s dobozát.
- Csini a dobozod. - majd elkezdtem rá mosolyogni, mire ő közelebb lépett, ajka pár centire volt az enyémtől. Megborzongtam. Vártam valamire.
- Neked meg a mosolyod. - elfordult tőlem, majd ment tovább.
- Te pedig szar vagy. - Ragadtam meg a karját, majd közelebb rántottam magamhoz. Kezem a kabát zsebébe csúsztattam, majd kivettem a dobozt és elfordultam.
- Te most játszol velem?
- Csak annyira amennyire te velem. Vagy nem erre számítottál?
- Mire kellene számítanom egy hetero lánytól? Főleg tőled! Annyira bizonygatod, hogy az vagy, hogy még te is elhiszed.
- Mert igy van.
- Ezt ugye te sem hiszed el. Amúgy itt vagyunk. - elpöckölte a cigit, majd ajtót nyitott nekem és beengedett.
- Jó napot! - lépett a pulthoz. - szeretnék egy vodkát, egy répa levet, és egy láma álmát. Legyen inkább 3 vodka.
Én ameddig, fizetett és kihozta a piákat kerestem egy eldugott kis asztalt amelyikre nem lehet nagyon rá látni.
- Tessék, amit ígértem pia.
- Uhh köszönöm szépen.
- Nagyon szívesen. Mesélj magadról.
- Hát mit meséljek? (...) - meséltem és csak meséltem. Néha azt hittem már, hogy teljesen elunta magát, de nem, csak iszogatott és nevetett a hülye történeteimen. Majd ő is elkezdett mesélni.
- (...) Nos akkor elmeséled milyen terveid vannak velem?
- Pisilnem kell. Eljössz velem?
- Persze, nekem is kell, de ezzel nem bújsz ki a válasz alól.
- Ki mondta, hogy kiakarok térni? - erre nem válaszoltam semmit, feláltam majd elindultam a mosdóba, ő pedig követett. Amint elvégeztük ügyeinket, a kéz mosóknál találkoztunk kint.
- Mikor mondod el?
- Mikor szeretnéd?
- Jaj! Hagyd már ezt a dumát! - elindultam volna ki, mikor meg csúsztam, és Rosy karjaiba estem.
- Ezek szerint most szeretnéd.
- Hát, ha már akaratlanul is, de jah elmondhatnád.
- Biztosan tudni akarod? - Hajolt közelebb hozzám.
- Hát izé.. - dadogtam. Miért jövök zavarba?
- Nincsenek nagy terveim veled, csak annyi, hogy... Mondtam már hogy jól áll az ingem?
- Direkt csinálod ezt velem?
- Mit?
Nem válaszoltam, kezem az arcára helyeztem majd rá leheltem az ajkaira mire ő, szenvedéllyel megakadt csókolni, de én elfordítottam a fejem.
- Ezt! - elégedetten elindultam volna az ajtó felé, mire visszarántott, és megcsókolt.
Olyan csók volt mire mindig is vágytam. Nem érzékeltem időt vagy teret, csak két szívet, mely egy hirtelen pillanatban egyszerre dobbant, két szívet melyben ugyanazok az érzések kezdtek fellángolni.
YOU ARE READING
Szerelem.net/Befejezett/
RomanceSzeress belém, legyél enyém. Írj akkor is ha nem vagyok, de ne sirj ha látom és nem válaszolók.