@TheQueenOfColors için.❤
***
"Daha ne kadar devam edecek?"
Gecenin sessizliğine bıraktığı soruyla gözlerimiz bir kez daha birleşti.
"Bu acıyı daha fazla ne kadar kalbimde taşıyacağım?" Cevap vermeyip güldüğüm sırada adımı seslendiğini duydum."Lauren." dedi yorgun bir şekilde. "Bana yardım et."
"Sana yardım ederek sadece kendi canımı yakmış olurum."
"O zaman başka bir çözüm bulalım." Göz yaşlarını silerek oturduğu yerden kalkıp karşıma dikildiğinde yavaşça araladım dudaklarımı. "Unut onu."
Küçük bir fısıltı aramızda yankılanıp yavaş yavaş kayboldu.
"Sen unutabildin mi?" diye sorduğunu duydum alayla ve yüzüme ufak bir tebessüm yerleştirdim.
"Sen benden daha üstünsün. Ben yapamamış olsam bile sen başarabilirsin."
"Onun için acı çekiyor olmam seni mutlu ediyor değil mi?" Gözleri nefret ve kinle süslenmeye başlarken yanıma oturup bedenini nerdeyse benim bedenimin üstüne getirdi.
"Benim seni sevmediğim için mi ağlıyorsun Lauren yoksa seni seven kimse olmadığı için mi?"
Uzanıp ellerimi tuttuğunu hissettim ve o saniyelerde tenim alev almaya başladı. "Sana dokunmamı istiyor musun? Ya da," baş parmağını usul bir şekilde alt dudağıma sürttü. "dudaklarının üstünde benim dudaklarımı hayal ediyor musun?"
Ela gözlerinin karanlığın içinde parlayışına tutunmak istedim.
Acımın üstünü örtmeyi, kalbimi bir yarabandıyla örtmeyi seçmek istedim.
Kendi gururumu hiçe sayıp ona sarılmak ve asla bırakmamak istedim.
"Sen benim düşündüğümden de acınası bir haldesin Lauren."
Ama düştüm.
Ayağa kalkmak istediğim her seferde onun darbeleriyle yere savruldum.
Avuçlarımın arasında tuttuğum yaralı bir ruh vardı. Düşerken onu da serbest bıraktım.
Şimdilerde sadece onun bakışları altında ölüyordum.
Umutsuz düşlerim, yağan yağmur damlalarına yenik düşüp eriyor, ben susmaya devam ediyorum.
**
Uzun uzun yorum istiyorum!♡ Bir ders sonra sınavım var ama ben bölüm yazdım kendi kafamı kırıcam. Sizi seviyorum.♡
Bölüm bol miktarda #şerefsizayn etiketini hak ediyor dimi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Damn You :: Malik
FanfictionHer gününü benden nefret ederek geçiren bir adamı sevdim. Ve her gece benim yerimde başka bir kadını hayal eden o adam için ağladım. Kaybedeceğim tek şeyin göz yaşlarım olduğunu bile bile.