Damn You | Episode 14

1.9K 173 44
                                    

Kalbim onun kalbinin yanında duyduğu sıcaklıkla birlikte yavaşça soluyor onun bana bahşettiği zehri.

Onun yanında aldığım nefesin benim için en iyisi olduğuna inanırken şimdilerde içimde huzursuzluk seziyordum.

Çaresizdim sanki.

Bulabildiğim tek umut oymuş gibi çaresiz ve yalnızdım.

Onun gözlerinin içinde soluk bir orman vardı oysa.

Ve o ormanın içinde kayıp bir kadın.

Çığlıklarını sadece kendisi duyardı ve yine sadece kendisi yardıma koşardı.

Yapayalnız bir kadındım ben ve umutsuz bir aşk içinde kayıptım.

Titrek bir nefes daha aldım.

O ormanın içinde attığım her adım boşluğa doğru attığım her adımla eş değerdi.

Onun gözlerinin içinde ölüyordum ben.

Çıkmama o izin vermiyordu ve ben git gide batıyordum daha derine.

"Lauren." diye fısıldadı tehlikeli bir şekilde. "Seni zorla tutuyor gibi hissetmek istemiyorum. Eğer gerçekten olmak istiyorsan benim yanımda ol."

Sözleri beynim ve kalbim arasında mekik dokurken doğru düşünmeye çalışıyordum.

Dudaklarımı yavaşça araladım ve hissiz bir tonda mırıldandım. "Senin yanında olmak istediğim için buradayım."

Bana hoş bir gülümseme armağan etti.
"Bugün saçların çok güzel." dediğini duydum neşeyle.

Onun yanı benim hep olmak istediğim yerdi ve mutlu olmalıydım. Ama onun dudakları arasından kurtulan cümleler buna asla izin vermiyordu.

"Tıpkı Alanna gibi gözüküyorsun. Gözleriniz farklı tabii ama saçın tıpkı onun saçına benzemiş."

Dengesiz bir kahkaha attı. Onun da öfke ve acı içinde kaybolduğunu biliyorum.

Biz hep aynı acının içindeydik ve ben onun yanında kendimi yitiriyor, bunu bir türlü durduramıyordum.

**

Ya ben uzun yorum istiyorum.♡

Damn You :: Malik Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin