*Næste morgen*
Jeg ligger i min seng og tænker på Taehyung. Jeg er da også lidt ked af, at det måske ikke er muligt at se ham hele ferien. Jeg ligger bare og kigger ud i luften og ved ikke hvad jeg skal lave, da det banker på min dør. "Du skal op nu Chae, vi kører om en halv time." siger Jin og går.Jeg rejser mig op og kigger i min taske, jeg har alt klart så jeg tager tøj på og går ud til Jin.
Han sidder og læser avis og jeg sætter mig ved siden af ham. "Jeg kommer til at savne dig Jin." siger jeg og smiler. "Jeg vil da også savne dig søs." siger Jin og bladrer i sin avis.
*30 minutter senere*
Jeg sidder i bilen, jeg skal hen til mine fætre. Heldigvis bor de kun 20 minutter herfra, så det er da dejligt.Efter 20 minutter stopper bilen foran et kæmpe hus og jeg stiger ud af bilen, det samme gør Jin. "Pas godt på dig selv, vi ses om et par dage, jeg elsker dig Chae-Rin." siger Jin og giver mig et stort knus. "Elsker også dig brormand." siger jeg og smiler.
Jeg går op til døren ved huset og vinker til Jin. Da bilen er kørt ringer jeg på og der kommer to drenge ud. "Hej Chae, længe siden, kom indenfor." siger de og krammer mig.
"Hold op du er blevet stor." siger Jimin og kigger på mig. "Hun er næsten højere end dig nu." siger Jungkook og vi griner allesammen. De følger mig ind i et gæsteværelse og jeg ligger mine ting.
Bagefter går vi allesammen ind i stuen og sætter os. "Jeg har sådan savnet jer drenge." siger jeg og smiler. "Vi har også savnet dig." siger Jimin og griner.
"Hvordan er det at bo her i Busan?" "Har du fået nogle venner, eller måske en kæreste?" Spørger Jungkook nysgerrigt.
"Det er hyggeligt, jeg savner selvfølgelig alle mine veninder og Seoul, og i starten da jeg kom hertil havde jeg ingen venner, men jeg har to venner. Den ene er en loner lige som mig, og den anden er min kæreste." siger jeg og bliver hel rød i hovedet, da jeg tænker på da mig og Taehyung kyssede.
Drengene sidder med åben mund. "Hvem er din kæreste?" Spørger Jimin nysgerrigt. "Altså min kæreste hedder Kim Taehyung og han er faktisk også flyttet ind på den anden side af min gade." Siger jeg og smiler.
Der bliver stille og drengene siger ikke noget. De ser faktisk lidt forskrækkede ud. "Hvor lang tid har i været kærester?" Spørger Jungkook med en bekymret stemme. "Ikke så lang tid, omkring en uge eller sådan noget." siger jeg og kigger mærkeligt på drengene.
"Du burde holde dig væk fra ham Susan, har Jin ikke advaret dig?" Spørger Jimin og kigger seriøst på mig. "Jo, det har han sagt, men Taehyung er sød og vildt dejlig og han bor lige ved siden af mig og Jin." siger jeg og kigger ned i mit skød.
"Der er rygter om ham, som påstår han både er en player og han slår og yder vold mod alle de kærester og pigevenner han har haft. Naboen's dreng er farlig. Han ser måske uskyldig ud, men det er han ikke." siger Jungkook og får lidt tårer i øjnene.
"Han havde ret mange pigevenner og et stykke tid senere kom pigerne i skole med blå mærker osv.. De sagde Taehyung havde mishandlet dem, og det var så slemt, at han til sidst stoppede med at komme i skole." Jeg kigger på Jimin og Jungkook.
"Hvad er det for nogle løgne, sådan er Taehyung jo ikke, og han er helt sikkert ikke farlig." siger jeg surt. "Så spørg ham da selv, den dreng er mærkelig og sindssyg, vi prøver bare at beskytte dig." siger Jimin, men jeg går ud af stuen og ind på gæsteværelset.
Jeg troede aldrig jeg selv skulle sige det, men hvad hvis det var sandt? Jeg føler mig ked af det og knust inden i, hvorfor ville Taehyung være sådan? Jeg er nødt til, at snakke med ham, jeg må kende sandheden..
YOU ARE READING
"Naboens dreng."
FanfictionEn ny dreng flytter ind ved siden af, og Chae-Rin bliver straks betaget af ham. Der går en masse forfærdelige rygter rundt om ham, det ene mere voldsomt end det andet. Chae-Rin vil ikke lade sig narre, men hun bliver rystet da hun hører sandheden, f...