Jeg tager hans hånd og krammer ham. "Jeg er ked af det her skulle ske for dig Tae, hvis bare de andre kendte sandheden, og ikke mistænkte dig for at være en slem fyr.. Det er jo ikke din skyld." siger jeg og trøster ham.
"Hvis bare jeg kunne gøre noget, jeg ved det er risikabelt, men jeg kan ikke leve sådan her længere. Hvis ikke Chun-ja dræber mig, så gør jeg det selv.." siger han og kigger seriøst på mig.
Jeg kigger ned i gulvet og tænker. "Hvad med du kommer over og bor hos mig, du kan bo på loftet.." siger jeg. "Men Jin ville jo blive sur, hvis han fandt ud af det.." siger Tae fortvivlet.
"Vi finder på noget, lad os snakke med Jennie og Jin og løse tingene.." siger jeg. Taehyung nikker. "Din mor kommer først hjem om nogle dage, men vi kan ikke skjule dig endnu, vi er nødt til at vente til hun kommer hjem, så kan du pakke en rygsæk når du tager i skole, derefter smuler jeg dig hjem til mig." siger jeg.
"Okay, men hvis det er okay vil jeg gerne snakke med Jennie og Jin om alt det her. Jennie ved kun noget af sandheden og Jin kender intet til den." siger han og smiler.
"Kom over omkring kl. 18:30 og så snakker vi om det." Siger jeg og krammer ham.
Jeg går ud af døren og Taehyung følger med. "Vi ses om et par timer." siger han og kysser mig på kinden. Jeg smiler og går over til mit eget hus. Jeg skulle nok redde ham, om jeg selv skulle dø for det.
*Omkring kl 18:30*
"Der kommer gæster i aften, fætter Jungkook og Jimin kommer og en af mine venner kommer også " siger jeg og Jin nikker."Men, hvornår og hvorfor inviterede du Jimin og Jungkook?" Spørger Jin. "Fordi vi ikke ser dem så tit, og skaæ snakke om noget vigtigt." siger jeg og går op på mit værelse.
Pludselig banker det på døren og jeg åbner. "Hej drenge." siger jeg og krammer Jimin og Jungkook. De tager deres overtøj af og går ind i stuen. "Hej Jennie, lang tid siden." siger de og Jennie griner. Jeg ved de var klassekammerater engang, så der var en del at indhente.. Jeg smiler og går ud til Jin og hjælper ham med maden.
Da maden er færdig sætter jeg den over på bordet og alt er klart. "Vi skal spise." siger Jin og tager sit forklæde af, mens vi alle sætter os alle til bords. Lige da vi skal til at putte noget på vores tallerkner, banker det på døren.
Jeg smiler og går ud for at åbne. Det er Taehyung. Han kysser mig på kinden og tager sit overtøj af. "Vent her." siger jeg og går ud til de andre. "Jeg har inviteret en gæst mere, og i skal tage godt imod ham, der er nemlig noget vi skal snakke om." siger jeg og henter ham.
Da vi begge går ind i køkkenet kan jeg se de sure blikke fra Jennie, Jungkook, Jimin og Jin. Vi sætter os ved bordet og Taehyung siger ikke et ord. "Hvad laver han her Chae-Rin?" Spørger Jin. "Ja, få ham ud herfra." siger Jimin. Jennie kigger bare surt på ham og til sidst er det nok. "Vi skal snakke om noget og det er vigtigt, Taehyung har noget han skal fortælle, så i skal lytte!" siger jeg og mens jeg sætter mig ned og tager noget mad op på min tallerken.
De lytter allesammen, selvom man kan se at de virkelig ikke har lyst til det. Taehyung fortæller om sin barndom og hvorfor han gjorde hvad han gjorde.
Da han er færdig med at fortælle kigger allesammen på ham med et trist blik. "Det er vi kede af Taehyung, vi vidste ikke det var sådan.." siger Jimin og klapper Taehyung på skulderen. "Undskyld Taehyung, jeg er ked af jeg ikke kendte hele historien, og jeg skulle aldrig have truet med at gå til politiet, håber du kan tilgive mig." siger Jennie pg kigger ned i bordet.
Jin er chokeret og man kan se han er ked af alt det der er sket for Taehyung. "Det er jeg ked af, jeg har altid troet det værste om dig og det var forkert af mig, jeg håber du kan tilgive mig Kim Taehyung." siger Jin og bukker.
"Det er okay." siger Taehyung og smiler. "Men Taehyung kan ikke blive ved med at leve sådan, så vi må skjule ham og sørge for hans mor kommer i fængsel." siger jeg og kigger på Jin og de andre.
"Meld ikke Chun-ja til politiet, hun bliver bare sur og så ender det galt, hun er også min mor, så selvom hun behandler mig dårligt vil det stadig være hårdt for mig." siger Taehyung og kigger ned i sin tallerken.
"Det forstår jeg, men vi skal nok finde på noget, vi er alle her for dig, Taehyung, og alt skal nok blive bedre" siger Jin og smiler. Derefter tager vi allesammen noget mad og snakker lidt.
Pludselig rejser jeg mig op. "Jeg har faktisk holdt det hemmeligt for dig Jin dig Jin, men mig og Taehyung er faktisk kærester.." siger jeg nervøst. "Det er okay, så længe du ikke kommer tæt på Chun-ja." siger Jin og smiler.
Senere på aftenen tager Jimin og Jungkook hjem. Klokken er omkring 21:45. "Vil du blive her i nat Taehyung? Jeg skal på arbejde, så lån mit værelse." siger Jin og smiler. "Tak." siger Taehyung og smiler.
Jin forlader huset og smutter på arbejde. Huset er helt stille. Jennie lægger på sofaen og ligger sig til at sove. Jia flyttede ind i gæsteværelset, fordi hun skulle hellere ville snakke hele natten med Jin Woo, end at snakke med mig og sove.
Jeg skal lige til at lægge mig i min seng da det banker på min dør. Jeg åbner og Taehyung står der. "Må jeg sove hos dig i nat?" Spørger han. "Ja, kom du bare." siger jeg og inviterer ham ind.
Vi lægger os begge to og slapper af. "Jeg elsker dig Tae og jeg er her for dig ligemeget hvad." siger jeg og kysser ham på kinden. Han smiler og lægger sig helt ind til mig. Han kysser mig på panden. "Jeg elsker også dig, godnat Chae." Og med ét bliver alt sort..
ESTÁS LEYENDO
"Naboens dreng."
FanficEn ny dreng flytter ind ved siden af, og Chae-Rin bliver straks betaget af ham. Der går en masse forfærdelige rygter rundt om ham, det ene mere voldsomt end det andet. Chae-Rin vil ikke lade sig narre, men hun bliver rystet da hun hører sandheden, f...