Kapitel 2

1K 30 4
                                    

*Næste dag*
Jeg går ud i køkkenet og laver noget morgenmad, to skiver toast med et glas appelsinjuice.

Jeg er alene hjemme igen, fordi Jin er på arbejde. Han arbejder flere jobs bare så, vi har penge nok til at bo her.

Jeg ville ønske vores forældre stadig var her, men vi kommer jo aldrig til at se dem igen. Jeg får lidt tårer i øjnene, da det pludseligt banker på døren.

Jeg tørrer tårene væk og går ud for, at åbne døren og der står Taehyung. "Godmorgen." siger han os smiler. "Må jeg komme ind?

Jeg lukker ham ind og vi går ud i køkkenet. "Hvad laver du her? Spørger jeg. "Ville bare lære dig bedre at kende." siger han og smiler.

"Øhh o-okay, mit navn er Chae-Rin, og jeg har en bror som hedder Jin, mine forældre døde i en bilulykke sidste år og jeg elsker at synge og danse."

"Jeg elsker også at synge og danse, og nu hvor du nævner det så kender jeg faktisk Jin, han gik et par klasser over mig tilbage til min tid i Seoul." siger Taehyung og griner.

"Jeg glæder mig til når skolen begynder om en uge, jeg skal gå i din klasse. Det bliver spændende at begy-" lige da Taehyung skal til, at sige mere går døren op og Jin kommer ud i køkkenet.

"GÅ DIN VEJ OG DET ER LIGE NU TAEHYUNG!!" råber Jin og bliver hel rød i hovedet. Taehyung rejser sig op og går hurtigt ud af døren.

"Hold dig væk fra ham Chae-Rin." Siger Jin. "Hvorfor?'' Spørger jeg og kigger ned i gulvet.

"Du er helt umulig og jeg behøves ikke, at forklare hvorfor.. Jeg ved godt han er flyttet ind ved siden af, men du skal ikke være sammen med ham, det er for din egen skyld, så lyt til hvad jeg siger." Siger Jin og går surt ud af døren.

Jeg ved ikke hvad hans problem er, eller hvordan han kender Taehyung, men jeg elsker ham og jeg vil gerne lære ham bedre at kende. Men, at se Jin sur, er ikke det vær, jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre, når jeg kun kan tænke på Taehyung..

"Naboens dreng."Where stories live. Discover now