Kapitel 13

507 26 3
                                    

*Et par dage senere*
Idag er dagen hvor vi skal skjule Taehyung på loftet, og jeg er super nervøs. Jeg tager mit tøj på og går nedenunder.

"Godmorgen søs." siger Jin og smiler. "Godmorgen, har du set Jia?" Spørger jeg. "Hun gik for 15 minutter siden, hun skulle mødes med Jin Woo" siger Jin og griner. "Se så at komme i skole, hav en god dag." siger han og krammer mig. Jeg smutter ud til døren, åbner den og går afsted.

Efter en ensom gåtur over til skolen, er jeg endelig ankommet. Hvis bare Jia ikke skulle være sammen med Jin Woo eller bare Taehyung kom til tiden. Jeg går ind i min klasse og sætter mig på min plads, mens jeg kigger rundt i klassen. Jia og Jin Woo's tasker er her, men de er ikke inde i klassen. Pludselig kommer de gående ind i klassen, med flettede fingre og jeg kan ikke lade være med at smile. "I er så søde sammen." siger jeg og kigger på dem. Jin Woo kigger på Jia og Jia smiler til mig. "Tak." siger de i munden på hinanden og griner.

De sætter sig og lige da klokken ringer kommer Taehyung løbende ind i klassen. Han sætter sig ved siden af mig og han sætter sine tasker ned. "Hvad er der i den store taske?" Spørger jeg. "Bare lidt tøj osv, så den tager du med hjem til dig, så efter skole kan jeg bare komme med det samme" siger han og smiler.

Hr. Choi kommer ind af døren og stiller sin taske ved siden af sit bord. Så begynder endnu en dag med kedelig røvsyg undervisning..

*Et par timer senere/efter skole*
Jia og Jin Woo går hånd i hånd og det samme gør mig og Taehyung. Vi går og snakker om Jia og Jin Woo's forhold og det er så cute, de er så søde. "Jeg skal den her vej." siger Jin Woo. "Jeg skal også samme vej, så vi ses derhjemme Chae." siger Jia og går afsted med Jin Woo

Mig og Taehyung går videre og stopper for enden af vejen. "Er du klar?" Spørger jeg. "Ja, skal bare vente til min mor tager afsted " siger Taehyung og smiler. Jeg smiler også og vi går hver til sit. "Velkommen hjem." siger Jennie og smiler. "Tak, btw vil du lige bære den her ind på mit værelse?" Spørger jeg. Jennie nikker og tager Taehyungs taske. Jeg går ud i køkkenet, tager noget mad og går ind i stuen.

Der går lang tid før der sker noget, men pludselig banker det på døren. Jeg løber ud for at åbne og det er Taehyung. "Kom ind." siger jeg og lukker ham ind.

Vi går sammen op på mit værelse, henter tasken og går bagefter op på loftet. "Der er lidt støvet, men der er masser af plads, og ingen vinduer, så ingen vil kunne se dig" siger jeg. Taehyung nikker og sætter sine ting ned. "Det er hyggeligt heroppe, der er en seng, lys og mini badeværelse, jeg klarer mig nok." siger han og smiler.

"Vi skal nok passe på dig, og jeg vil aldrig lade din mor skade dig igen." siger jeg. Taehyung læner sig ind til mig og vores læber mødes. "Jeg elsker dig skat."

"Naboens dreng."Onde histórias criam vida. Descubra agora