*En uge senere*
Der er gået en uge og der er sket flere mord og flere er forsvundet, det ser dog ud til at, det nu også går ud over uskyldige mennesker. Chun-ja er ustoppelig.Vi blev kaldt hen på skolen dagen efter det i nyhederne, og fik at vide vi skulle blive hjemme indtil det var sikkert at gå på gaden. Vi fik vores lektier vi skulle lave, så vi stadig kunne følge med i undervisningen. Jeg savner dog skolen en lille smule, men så længe Tae er sammen med mig, så er jeg glad.
Jeg sætter mig over til vinduet og kigger ud, da der kommer en bil kørende. Da den stopper stiger Chun-ja ud og går direkte om i bagagerummet. Hun åbner det og tager 2 kæmpe tasker op. Men det er ikke normale tasker. Taskerne er bulede og har menneskestørrelse. De ligner ligposer.
Jeg får kuldegysninger og skynder mig nedenunder. Alle sover og Jin arbejder, så jeg tager sko på og går over til Chun-ja. Jeg ved det er farligt, men jeg må se de poser tættere på. Jeg kunne jo ikke bare beskylde hende for noget, som jeg ikke var helt sikker på. "Godmorgen Chun-ja, brug for hjælp?" Spørger jeg og smiler. Hun kigger på mig med kæmpe øjne og smiler. "N-Nej tak søde, det er bare nogle gamle ting, der skal ned i kælderen."
Jeg nikker og virker rolig, men indeni er jeg ved at dø. "Har du fundet Taehyung?" Spørger jeg. "Nej, ikke endnu, men det gør jeg nok snart." siger hun og går ind med den første pose.
Jeg kan høre hende gå ned ad gangen og ned i kælderen. Så jeg tager den anden pose og lyner lidt ned. Det er der jeg er ved, at få et hjertestop. Der ligger et lig i posen og liget ligner en pige. Jeg skynder mig at tage et billede af liget, posen og Chun-ja's bil og hus. Jeg må sige det til politiet og jeg har beviser.
Pludselig kommer Chun-ja ud igen og smiler. "D-Det er ret forfærdeligt det med alle de mord og kidnapninger" siger jeg. "Ja, jeg håber de finder den skyldige snart." siger Chun-ja og tager den sidste pose over skulderen. "Vi ses Chae-Rin." siger hun og jeg nikker.
Da hun lukker døren, løber jeg over til mit eget hus og skylder mig ind. Jeg løber ind på mit værelse og jeg når lige, at sætte på min seng, da det banker på min dør. Jeg ryster og er kold, men åbner alligevel døren.
Det er Taehyung. "Godmorgen skat." siger han og smiler. Jeg nikker bare og kigger forskrækket på ham. "Hvad er der galt?" Spørger han. "Kom her.." siger jeg og han sætter sig ved siden af mig i sengen.
Jeg tager min mobil op og viser ham billederne. Jeg kigger på ham og han ser syg ud. "Vi skal altså melde det her til politiet.. Nok er nok, hun skal ikke ødelægge flere folks liv." siger han. "Det ved jeg, men vi venter til Jin kommer hjem, så finder vi ud af hvad vi gør." siger jeg og han nikker.
*Et par timer senere*
Efter jeg viste Taehyung billederne, så viste jeg dem til Jia og Jennie og de var lige så chokerede over det. Det er aftensmadstid, vi sidder alle og spiser, eller Jin spiser mens resten af os ikke kan få en bid ned. "Hvorfor spiser i ikke?" Spørger han.Jeg tager min mobil og viser ham billederne. Han spytter den mad han har i munden ud og er chokeret. "Vi går til politiet imorgen tidlig, allesammen undtagen Taehyung." siger Jin. Vi nikker alle, og bagefter bliver der stille. Efter et stykke tid i stilhed rejser jeg mig op og går ind på mit værelse med Jia og Taehyung i hælene.
Vi går ind på mit værelse og vi sætter os i min seng. Jeg krammer min pude og kan ikke tænke på andet, end Chun-ja's ''poser."
Taehyung lægger sin hånd på min skulder. "Det hele skal nok gå skat." siger han og smiler skævt.''Det håber jeg." siger jeg og kigger på Taehyung. "Det er vildt skræmmende." siger Jia og græder lidt. Jeg ligger puden og krammer hende. "Det er okay, politiet skal nok hjælpe os, du skal ikke være bange Jia. Jeg er her for dig, det er vi alle." siger jeg.
Jia tørrer sine øjne og rejser sig op. "Jeg går ned til min søster, så godnat vener." siger hun og smiler. "Godnat." siger jeg og gaber. "Lad os gå i seng, godnat skat, jeg elsker dig." siger Taehyung og kysser mig på næsen.
Han går ud af døren og jeg er alene. Jeg kan mærke angsten, men ligger mig under min dyne. Jeg prøver at sove, men jeg kan ikke tænke på andet end Chun-ja og de lig.
Da jeg falder til ro, kan jeg lige pludselig høre vinden udenfor mit vindue og alt virker mærkeligt. Jeg kigger staks ud af mit vindue og ser en person ude foran huset. Jeg får store øjne og ruller gardinet ned.
Efter et stykke tid, kigger jeg igen og personen er der stadig. Denne gang kigger jeg nærmere personen, men giver op da der er for mørkt. Jeg holder øje med personen i et stykke tid og endelig går personen.
Jeg tager min dyne og løber nedenunder, ind på Jin's værelse. Jeg åbner hurtigt døren og mine øjne er fyldt med tårer. "Er du okay søs?" Spørger Jin. Jeg går hen til ham og krammer ham. "Jeg så en person ude foran huset, og det var vildt uhyggeligt." siger jeg og holder fast i Jin's skulder. "Det er okay, vi går direkte til politiet imorgen, jeg skal nok passe på dig." siger Jin og smiler.
"Må jeg sove hos dig i nat?" Spørger jeg og tørrer mine øjne. "Ja, kom du bare, jeg skal nok beskytte dig." siger Jin og smiler. Jeg ligger mig ved siden af Jin og trækker dynen over hovedet. "Hey, hvordan fik du entenlig de billeder?" Spørger han. "Jeg var ovre ved Chun-ja imorges og tog dem selv." siger jeg. "Du ved hun er farlig, hold dig væk fra hende, for det sidste jeg har lyst til, er at du bliver slået ihjel eller kommer til skade, på grund af det monster." siger Jin og krammer mig.
"Undskyld.." siger jeg og trækker dynen ned fra mit hovede. "Det er okay, vi går til politiet imorgen og forklarer dem alt, godnat Chae-Rin." siger Jin og kysser mig på panden. ''Godnat'.' siger jeg og smiler, og efter det falder jeg endelig i søvn, uden nogle negative tanker eller ubehagelige billeder i mit hovede..
YOU ARE READING
"Naboens dreng."
FanfictionEn ny dreng flytter ind ved siden af, og Chae-Rin bliver straks betaget af ham. Der går en masse forfærdelige rygter rundt om ham, det ene mere voldsomt end det andet. Chae-Rin vil ikke lade sig narre, men hun bliver rystet da hun hører sandheden, f...