Kapitel 14

540 22 4
                                    

*Fire dage dage senere*
Taehyung har været her i fire dage nu, men Chun-ja er stadig ikke kommet hjem. Jeg har dog en fornemmelse hun kommer hjem idag, men det jeg er bekymret for er når hun ser Taehyung er væk.

Heldigvis er det weekend, så vi skal ikke bekymre os om skolen. Jeg går op på loftet og Taehyung sidder bare henne i hjørnet og hører musik. "Forstyrrer jeg?" Spørger jeg. "Nej, overhovedet ikke." siger han og smiler.

Jeg sætter mig over til ham og vi sidder sammen. Han ligger sin arm om mig og jeg føler mig både tryg og godt tilpas. "Hvornår tror du din mor kommer hjem?" Spørger jeg. "Senere idag, der er jo gået fire dage, men tag det roligt." siger Taehyung og smiler. 

Jeg putter mig ind til ham og slapper af, lige med det samme. Han kysser mig på panden og jeg rødmer en smule. "Jeg har virkelig savnet dine kys." siger jeg og fniser.

"Skal vi ikke se en film?" Spørger jeg. "Det kan vi godt." siger Tae og smiler. Jeg vælger en tilfældig film og sætter den på.

Da filmen er slut slukker jeg for TV'et. "Vil du med nedenunder?" Spørger jeg. Han nikker og løber ned af trapperne. "Vent på mig!!" Råber jeg og låber efter ham så hurtigt jeg kan. "Ikke løb i huset" siger Jin og jeg ruller med øjnene. "Okay" siger jeg og følger efter Taehyung.

Vi sidder begge i stuen sammen med Jennie og Jia, da der banker på døren.
Der bliver stille i stuen og Jin åbner. I døren står Chun-ja. "Hej, undskyld jeg sådan kommer brasende, men har du set min min søn, Kim Taehyung?" Spørger hun. "Nej, desværre ikke." siger Jin. "Har din lillesøster måske set ham?" Spørger Chun-ja "bekymret."

"Kom lige her ud Chae-Rin. " siger Jin og jeg går ud til dem. "Hej Chun-ja." siger jeg. "Hej, har du set Taehyung, han er ikke hjemme og han måtte ikke forlade huset, og måske du vidste hvor han var?" Spørger hun.

Jeg bliver lidt nervøs da hun spørger, men ryster det hurtigt af mig. "Nej, har ikke set ham, han var hellere ikke i skole de sidste par dage, men jeg skal nok sige noget, hvis jeg finder ham eller hører noget fra ham." siger jeg og smiler. "Tak." siger hun og nikker. Jin nikker også og lukker døren.

Da hun er væk går vi ind i stuen igen. "Det var din mor." siger jeg. Taehyung kigger ned i sit skød og siger ikke noget. Jeg sætter mig ved siden af ham i sofaen og trøster ham lidt.

"Maden er klar." råber Jin fra køkkenet. Vi går allesammen ud og sætter os. "Dagens ret er kimchi nudler med stegt kylling " siger han og smiler. Vi jubler og tager lidt nudler op hver.

Jin tænder for TV'et i køkkenet og klikker lidt rundt. Vi ender med at se et madprogram, men pludselig ringer min mobil. "Hallo?" Siger jeg. "Chae-Rin, hvis du er sammen med Jin så slå om på nyhederne.." siger Jimin bekymret. "Okay." siger jeg og lægger på.

"Slå om på nyhederne nu Jin." siger jeg. Han slår om på nyhederne og der er "Breaking News."
"Der har været mange kidnapninger i Seoul her på det sidste, og sagen er meget alvorlig." siger Nyhedsværten.

"I de sidste par uger er der blevet fundet omkring 8 personer med alvorlige skader. Alle ofrene er piger. De var alle overfaldet, kidnappet og tortureret i flere dage. De 6 ud af 8 piger ligger på hospitalet med flere alvorlige skader, hvorimod de andre 2 piger blev fundet myrdet. Den ene kvalt ihjel og smidt i en sø, og den anden med utallige knivstik i både brystkasse og ryg." Siger Nyhedsværten.

Jeg får gåsehud og vi er alle mundlamme. "Sådan var set ikke før vi tog afsted fra Seoul." siger Jennie bekymret. Vi kigger alle på skærmen igen da nyhederne ikke er færdige.

"Kidnapperen og morderen, er nu taget videre til Daegu, hvor allerede endnu en pige er fundet død, politiet påstår hun blev dræbt for et par dage siden, og de vil kigge nærmere på sagen snart, så indtil da, forhold jer roligt og pas på når i er udenfor, og nu videre til vejret." Siger Nyhedsværten og skærmen bliver fyldt med en vejrudsigt.

Jia sidder med tårer i øjnene og det samme gør Jennie.
"Bare jeg vidste hvem de piger var, jeg har nemlig en dårlig fornemmelse.." siger Taehyung og kigger ned i sin tallerken. Jeg tager min mobil og går på nettet, efter et stykke tid finder jeg endelig navnene på "Seoul Ofrene."

"Jeg har navnene her."

"Dem på hospitalet er: Lee Seulgi, Baek Yerin, Taem Gong-ju, Jung Eunji, Im Jinah og  Seo Yuri, og de piger der døde er: Lee Haeri, Kim Yewon og Min-ji Choi." Siger jeg og kigger på Taehyung.

Han er målløs og der triller tårer ned af hans kinder. "Det er lidt skræmmende, at de alle var nogen jeg kendte.." siger han chokeret. Jin trøster ham og jeg kigger først på Jennie og bagefter på Taehyung. Jennie er mindst lige så ked af det som Tae, efter hun hørte navnene.

"Du tror vel ikke det kunne være din mor?" Spørger jeg. "Det er jeg bange for, hun vil ikke have jeg skal skal være lykkelig og have kærlighed og venskab i mit liv. Hun var aldrig sådan før Min-Jae døde.." siger Taehyung. "Hvorfor skulle det ellers være nogen, som vi begge kender, men der er mere i det her, så vi skal være forsigtige, hun leder måske efter mig som den næste." siger Jennie bekymret og Taehyung kigger ned i bordet.. "Vi skal være forsigtige, så pas på når vi går udenfor og gå aldrig alene." siger Jin og kigger bekymret på os.

"Naboens dreng."Where stories live. Discover now