Det er morgen og solen skinner ind af mit vindue. Jeg rejser mig op og går ud i køkkenet. Der ser jeg Taehyung er faldet i søvn i en af køkkenstolene.
Jeg går langsomt over til køkkenbordet og kigger på hans computer. Det ser ud til han har siddet op hele natten for, at lave fremlæggelsen færdig, men han har ikke bare lavet sin del. Han har også lavet alt det jeg skulle sige og det PowerPoint vi skal bruge, det er bare det sødeste, jeg elsker ham!
Jeg åbner køleskabet og tager noget morgenmad ud. Jeg tager også to skåle ud og fylder dem begge op med morgenmad, da Taehyung vågner. "Godmorgen." siger han og smiler. "Tak, fordi du lavede min del, det betyder meget." siger jeg og giver ham skålen med morgenmad.
Jeg sætter mig ved bordet og spiser min morgenmad da det banker på. Jeg åbner og Jin Woo står derude. "Skal vi følges i skole?" Spørger han og smiler. "Ja, vi kommer lige om lidt" siger jeg og lukker han ind.
"Har du sovet her Taehyung?" Spørger han chokeret. "Ja, jeg lavede fremlæggelsen færdig, så nu skal vi bare øve den." siger Taehyung og tager en skefuld af sin morgenmad. "Kan vi øve efter skole, hvis I ikke skal noget?" Spørger jeg og kigger på min mobil. Drengene nikker og vi tager vores tasker og går.
Vi går over på skolen og direkte ind i klasselokalet. Jeg sidder igen ved siden af Taehyung. "Tak for morgenmad, det var sødt af dig." siger han og smiler. Jeg rødmer og kigger i min bog. Jeg tænker på Taehyung igen. Jeg kan rigtig godt lide ham, og jeg må vide om han også kan lide mig.
*Efter timen*
"Kom lige med mig Taehyung, jeg skal spørge dig om noget." siger jeg og kigger ned i gulvet. Han nikker og følger med. Vi går ud til det store træ omme i baggården. "Jeg ved godt vi ikke har kendt hinanden i så lang tid, men jeg har altså fået følelser for dig, og jeg ville gerne vide om du havde det på samme måde med mig?" Jeg kigger ned på græsset og jeg er helt rød i ansigtet.Der bliver stille, men krammer han mig. "Jeg kan også godt lide dig, men vi kan bare ikke være så meget sammen efter skole. Jeg er ked af jeg ikke kan fortælle dig hvorfor, men det skal jeg nok gøre snart." Siger Taehyung og krammer mig endnu hårdere.
Jeg smiler og nikker. "Det er okay, lad os snakke om tingene når du har lyst, jeg er her altid for dig" siger jeg og kigger på klokken. "Vi må nok se, at komme tilbage" siger jeg og begynder at gå. "Vent, Chae-Rin, v-vil du være min kæreste?" Spørger Taehyung nervøst. Jeg vender mig om og går over til Taehyung. "Selvfølgelig vil jeg det Tae Tae." siger jeg og kysser ham på kinden.
Han tager min hånd og vi fletter fingre. Alle kigger på os, men jeg kunne ikke være mere ligeglad, for jeg elsker Taehyung, den eneste der ikke vil kunne lide det her er Jin..
*Efter skole*
"I er så søde sammen, bare ikke glemmer at jeg også er her." siger Jin Woo og smiler. Vi griner og ryster på hovedet. "Selvfølgelig glemmer vi da ikke dig Jin-Jin." Siger jeg og smiler.Vi øver vores fremlæggelse og alt går godt, da vi er færdige sætter vi os i sofaen. Vi ser først lidt tv og derefter går vi nedenunder for at danse, det er vildt sjovt.
Efter et par sange, sætter vi os alle på gulvet og snakker. Og jeg tænker gode tanker.
Da mine forældre døde og vi skulle flytte var det hårdt, men nu synes jeg alt er godt og jeg har endelig nogle venner her. Busan er et godt sted og jeg tror kun på, at der sker gode ting i fremtiden. Bare jeg kan få lov til, at være sammen med Jin Woo og Taehyung for evigt..
YOU ARE READING
"Naboens dreng."
FanfictionEn ny dreng flytter ind ved siden af, og Chae-Rin bliver straks betaget af ham. Der går en masse forfærdelige rygter rundt om ham, det ene mere voldsomt end det andet. Chae-Rin vil ikke lade sig narre, men hun bliver rystet da hun hører sandheden, f...