"Uhh bizim tıfıllarla maç yapmamıza çok az kaldı. "
Chanyeol'un dediğini duyduğunda yemeği neredeyse boğazında kalıyordu Kyungsoo'nun. Birkaç gündür şu Kai denen veletle uğraştığı için unutmuştu maçı. Oysaki bu maç okulları için en önemli maçtı. Yıllardır rakip oldukları okulla final maçı olacaktı. Zaten her yıl finale sanki Seul'de başka okul yokmuş gibi o iki okul kalırdı. Sadece futbolda değil her alanda birbirlerine rakiptiler. Ama futbol maçları her zaman daha çekişmeli olurdu.Üstelik Kyungsoo Shangaae Lisesinin takım kaptanıydı. Bu maçı kazanmalı, Özel Kwoarlang Lisesinin aptal takım kaptanı Kim Jongin ve onun lanet olası çetesiyle ölesiye dalga geçmeliydi. Çünkü geçen yıl ki maçı Kyungsoo'yu sakatlayıp kazanmışlardı o zengin veletleri. Üstelik o bok kafalı Kim Jongin yüzünden bir hafta sağ ayağı üstüne basamamıştı.Gün intikam günüydü.
"Pekala o aptallara her türlü günlerini gösteririz. Tabi lanet olası yine hepimizi sakatlamaya uğraşmazlarsa." diye Luhan homurdandı.
"Eğer yine maç yapmak yerine şike yaparlarsa hepsinin çüklerini koparırım."
"Baekhyun'da çük olduğunu düşünmüyorum." Kyungsoo'ya karşılık söyledi Chanyeol.
Hepsi birlikte kahkaha atmaya başladılar. Chanyeol Baekhyun'un kızsılığı hakkında her zaman dalga geçer ve gerçekten iyi espriler yapardı. Tabi bunları Baekhyun'un yanında yaptığı zaman küçük olan sinirlerine hakim olamaz,hemen Chanyeol'e saldırıya geçerdi.
"Her neyse ciddiyim bu sefer onları o sahaya gömen taraf biz olmalıyız. Maçtan sonra o zenci dölünün suratına osurmam lazım."
"Iykk burada yemek yiyorum Kyungsoo. Gerçekten osuruk hayallerini sonra anlat dostum. " suratını buruşturarak söylendi Luhan.
"Pekala o halde yemekten sonra takımı toplayalım ve antreman yapalım. " Chanyeol'un önerisine diğer ikisi de onay verdi.Çünkü hepsinin de isteği o aptal çeteyi o sahaya gömme fikriydi.
Bence okul isimlerini güzel uydurdum ajsjjsjs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Hattı (Kaisoo texting)
FanficJongin Kyungsoo'dan nefret ederdi. Kyungsoo'da ondan. Nefretlerinin altında yatan sebebi ise kimse bilmezdi.