"Senin iş gittikçe zorlaşıyor ha dostum. Bugün seninki bir erkek aşkını itiraf etti diye onu fena pataklamış." Jongin'in yatağına zıplarken söyledi Sehun.
"Biliyorum Jongdae videoyu çekip yollamış."
"Ee nasıl gidiyor peki konuşma bir açığını yakalayabildin mi?"
"Hayır. Hala normal konuşuyoruz."
"O sanırım gerçekten düz Jongin. Başka bir yol bulmalıyız."
"Yah saçmala Sehun. Ben bu iş için bir haftadır o ezikle konuşuyorum. Sence böyle bir kozu es geçer miyim?"
"Bilemiyorum dostum. Yani Jongdae'ye ne kadar güvenebilirsin ki . Belki de nefreti yüzünden Kyungsoo'nun partide bir erkekle bir odaya girdiği yalanını bize söyledi. Illa sevişmeleri gerekmiyor ki belki başka bir şey yaptılar."
"Saçmala Sehun. Odadan inleme sesi geldiğini ve Kyungsoo'nun deli gibi sarhoş olduğunu söyledi. Ayrıca odaya gitmeden önce sohbet ederlerken fotoğraflarını çekmiş. "
"O halde neden odaya girerken fotoğraflarını çekmemiş. Jongdae bir köstebek Jongin onun ipiyle kuyuya inmek bana yanlış geliyor."
"Korkma ben halledeceğim bu işi. En kısa zamanda Kyungsoo'nun bir ibne olduğunu kanıtlayacağım. Bu sefer benim karşımda duramayacak."
"Umarım öyle olur. Baekhyun nerede kaldı tanrı aşkına."
"Hadi kalk bir yerlere gidelim ve Baek de oraya gelsin. Sıkıldım." Jongin oturduğu koltuktan kalkarken önerdi.
"Ne ısmarlayacaksın bana?" Sehun Jongin'in koluna girerek sırnaştı.
Odadan çıkarken Jongin Sehun'un dünya kadar parası olmasına rağmen hep ona bir şeyler ısmarlatmasına dair homurdanırken,Sehun Ona kıs kıs gülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Hattı (Kaisoo texting)
Fiksi PenggemarJongin Kyungsoo'dan nefret ederdi. Kyungsoo'da ondan. Nefretlerinin altında yatan sebebi ise kimse bilmezdi.