2

2.4K 245 35
                                    


„Dobrý den, jmenuji se Park Jimin."

„Doufám, že budete na něho všichni hodní a pomůžete mu. Sedni si támhle vedle Hoseoka." Řekl učitel a sedl si na svojí židli. Jo, sednou si vedle Hoseoka když tady nikoho neznám. To má být vtip. To mají snad studenti na hlavě vytetovaná jména nebo co? Nebo že by aspoň ten Hoseok zvedl ruku, abych věděl, kam mám jít? Byla tu dvě volná místa, tak jsem prostě k jednomu přišel a sednul si. Nikdo nic neříkal, tak jsem se posadil asi dobře.

Školní zvonek zazvonil docela rychle a mě se ulevilo že skončil pro mě ten nejhorší předmět zeměpis. Nikdy jsem ho neměl rád a nikdy ho rád mít ani nebudu. Najednou jsem uslyšel rámus a kolem mé lavice si objevili tři kluci. „Čus. Já jsem Hwang Minhyun, a tohle je Han Sanghyuk a Kim Jonghyun." Všechny jsem si projel očima. Vůbec nevypadali sympaticky.

„Na co čumíš Hoseoku? Je tu nové maso. Hned bys ho chtěl ojet ty úchylné prase že?" Pohledem jsem zabloudil na kluka, co seděl vedle mě. Ublíženě se na mě podíval a odvrátil zrak na druhou stranu. „Je mí to líto, že musíš sedět vedle něho. Je to strašná buzna a nikdo ho tady nemá rád. Neměl by ses s ním bavit. U nás je taky jedno volné místo, tak si pojď sednout k nám." Řekl Minhyun a za rukáv mě tahal na to druhé volné místo. Že je gay? Asi bych si teď mál dávat pozor co řeknu, jinak skončím hodně špatně.

Kluci si pořád povídali o tématech, kterým jsem nerozuměl, převážně rozebírali nový porna a videohry. Jsem divný, ale nikdy mě nic takového nezajímalo. „Hej, Jimine, posloucháš nás? Je oběd." Zamával mi před obličejem Hyuk. „Jo, jasně, promiň" Řekl jsem mu a vstal jsem ze židle a společně s nimi se vydal do školní jídelny.

Byla opravdu velká. Na staré škole jsme měli jídelnu v jiné škole a teď je pro mě trochu nezvyk mít jídelnu ve stejné budově jako je škola. Rychle jsem si vzal oběd a šel za kluky se posadit. „Jimine, řekni nám něco o sobě. Odkud jsi. Proč ses přestěhoval a tak." Začal Minhyun. Teď vypadá docela starostlivě. Možná jsem na něj udělal jen ukvapený závěr.

„No, pocházím z Busanu. Bydlím jen se svojí tetou a přestěhovali jsme se sem kvůli její práci. No, na staré škole jsem hrál basket, ale tedy nemáte žádný tým, takže to je celkem škoda." Ne že bych lhal, ale čistá pravda to není. Doufám, že mě neodhalí, protože v lhaní nejsem vůbec dobrý.

„Měli jsme tým," začal Jonghyun „Ale potom co se všichni dozvěděli, že je Hoseok zasraná buzna, všichni z týmu odešli. Ne, nebudu si plýtvat svoje slova nad takovým ohavným odpadem. Máš nějakou holku Jimine?"

Srdce mi trochu povyskočilo. Začal jsem se klepat a chtělo se mi brečet. Ale v téhle situaci musím být statečný a přežít to. „Hm, jenže je v Busanu, takže si myslím, že vztah na dálku fungovat nebude."

„Ale. Přeci s ní můžeš dál chodit, ale šukat jiné baby ne? U nás na škole máme opravdu hezké čičinky." Sanghyuk vytáhl z kapsy mobil a začal mi ukazovat fotky plných nahých holek. Najednou se ozvala rána rozbitého talíře. Kouknu se na zem vedle sebe. Leží tam Hoseok. Nějako se mi nechce věřit, že by spadl sám od sebe. „Dávej bacha buznu. Jsi klopýtl o mojí nohu. Co když teď od tebe chytnu nějakou plíseň?" Začal se smát Minhyunk a všichni kluci s ním. Hoseok se rychle zvedl ze země a rychle odběhl pryč. „Buzna blbá" Řekl Sanghyuk a vrátil se k ukazování nahých holek.

Do čeho jsem se to namočil? Já se s nimi nechci kamarádit.







Doufám, že jste pod stromečkem našli vše co jste chtěla :3 Tohle je moje poslední kapitola v tomto roce, takže vám všem přeji hodně úspěchu do roku 2017! :3

HarumanKde žijí příběhy. Začni objevovat