Probudily mě sladké polibky na mojí tváři. Otevřel jsem očka a uviděl Yoongiho. Když si všiml, že jsem vzhůru, sladce se usmál. „Dobré ráno Joonie."
Pohladil jsem ho po vlasech a stáhl si ho k sobě. Chytl jsem ho za zátylek a dlouze ho políbil. Mezitím jsem mu zajel ručkou pod tričko a rukou jsem mu jemně hladil bříško. Přestal jsem ho líbat. Svoji pusu jsem namířil na jeho bříško a jemně ho kousl. Yoongi se jen maličko prohnul, ale jinak nic neříkal. Posunul jsem se o pár centimetrů níž a zase ho kousl. Vím, že tohle miluje ze všeho nejvíc. Když ho koušu po celém těle.
Věnoval jsem mu ještě pár malých kousanců na jeho bříško. Pak jsem svoje kousance dával jeho krčku. Vsál jsem jeho kůžičku na krku a pak jí zkousl. Tohle jsem udělal několikrát, než jsem svoje rty přemístil zase na jeho ústa.
„Vážně, by si mě n-nechal, aby mě srazil v-vlak?" zeptal se mezi polibky.
Přestal jsem ho líbat a podíval jsem se na něho, nepřestávajíc hladit jeho hlavičku. „Vlak? O čem to mluvíš?"
„Však víš, to co se stálo před pár lety, to s Jimi-."
„Proč to teď vytahuješ?
„Chtěl jsem se na to zeptat už dlouho."
Obkročmo jsem si na něho sednul a dal mu další polibek. Nemůžu uvěřit, že se ptá na takovou blbost. I když je pravda, že jsme o tom nikdy nemluvili.
„Věděl jsem, že koleje jsou rozbité, takže vlak přinejmenším další měsíc nepojede. Jinak bych tě nikdy nenechal udělat takovou kravinu Yoongi."
Yoongi se trochu začervenat. „Takže jsem tam seděl takovou dobu zbytečně. Jsi mi to mohl říct hned."
„Kdybych ti to řekl hned, tak bys vymyslel něco jiného. Jsi strašně tvrdohlavý."
„Jo, já vím." Usmál se na mě a pohladil mě po tváři. „Děkuji, že jsi měl se mnou trpělivost. Že i když jsem byl na tebe opravdu ošklivý, ty jsi na mě byl hodný, staral se o mě a záleželo ti na mě... Miluji tě."
Stáhl si mě k sobě a políbil mě. Obmotal kolem mě svoje ruce a nohy a pověsil se na mě jako koala. Po dlouhém polibku jsem se vrhnul zase na jeho krček.
„Já tě taky miluji Yoongi."
Při mém líbaní, jsem uslyšel zakručení v břiše. Podíval jsem se na Yoongiho, který si zakryl svůj červený obličej. „Hyung, máš hlad." Podotknu a začnu se zvedat z postele s úmyslem zajít do kuchyně a udělat mu něco k snídani. Když jsem seděl na kraji postele a ze země sbíral svoje oblečení, Yoongi se ke mně přiblížil a kousl mě do ramene. Trochu mě to šokovalo, protože on mě nikdy takhle silně nekousl.
„Nikam nechoď Joonie." Řekl Yoongi a zezadu mě pevně objal.
„Ale máš hlad."
„Tak si dám tebe."
„Ale z toho se pořádně nenajíš."
Yoongi kolem mě znovu obmotal ruce a nohy. „Dobře. Dones mě tam." Musel jsem se nad tím pousmát. Společně s Yoongim jsem se zvedl z mé postele. Yoongi se držel na mých zad a pokládal mi polibky na krček.
Opravdu jsem rád, že taková dokonalá osoba si nakonec vybrala mě. Díky němu, jsem teď opravdu šťastný. Nikdy nenastane doba, kdybych mi přestal říkat, že ho miluji. Ať už se stane cokoliv, on zůstane v mém srdci napořád a napořád ho budu milovat. Protože můj Yoongi je ten nejlepší Yoongi.
Tak, nakonec jsem se rozhodla pro dva speciály. Jeden na Namgi a druhý na Jihope. Doufám, že se vám speciál líbil :3
ČTEŠ
Haruman
FanfictionPřestoupit na novou školu nikdy není jednoduché. Zvláště, pokud přecházíte z vážného důvodu. Co se ale stane, když na tuto věc přijdou vaší spolužáci? - Boy x Boy